ענת זנזורי: "המצב במרכז העיר גורם לי אי נוחות"

ענת זנזורי בפנייה למשטרה: קצרו את משך צו איסור הפרסום על פרשת רמי גרינברג

המועמדת לראשות עיריית פתח תקווה מטעם סיעה תקווה אחת, ביקשה באמצעות עורכי דינה, כי הצו יוסר עוד לפני ה-25.10 – המועד שהוא הוארך על ידי בית המשפט – שישה ימים בלבד לפני יום הבחירות המקומיות 2023. לטענתה, המידע צריך להגיע לידי הציבור בפרק זמן מוקדם יותר. "ייתכן שהתפתחות בפרשה, ככל שאכן חלה, עשויה להשפיע על יכולתו לשמש בעתיד כראש עירייה", נטען.

אם חשבתם שהבחירות בפתח תקווה הם עניין סגור, לא בטוח שצדקתם, זאת לאור ההתרחשויות התכופות מתחת ומעל פני השטח, בין המתמודדים – לקראת הישורת האחרונה לפתיחת הקלפיות ב-31.10. עיקר העניין נסוב סביב פרשת רמי גרינברג, שחזרה לכותרות בעקבות ידיעות שפורסמו בתקשורת על כך שיש "התפתחות דרמטית" בחקירה, בה נחשד ראש העיר בקבלת שוחד, סחיטה והפרת אמונים.

רמי גרינברג- מקבל תמיכה
רמי גרינברג - מה קרה בחקירה? עדיין צו איסור פרסום

"התפתחות משמעותית צפויה להשפיע של שיקול דעת הבוחרים"

בעוד הקמפיין של גרינברג ממשיך כרגיל, מבלי להתייחס להסתבכות המשפטית ונראה כי הוא אינו מאבד תמיכה בקרב התושבים, ענת זנזורי, אחת משתי המתמודדות מולו על ראשות העיר (יחד עם גנאדי בורושבסקי), מבקשת לפתוח את הקלפים ולהקדים את הסרת צו איסור הפרסום בדבר ההתפתחות בחקירה, שהוארך עד ה-25.10.

במכתב ששלחה זנזורי ללהב 433, המחלקה במשטרה שחוקרת שחיתות ציבורית, באמצעות עו"ד נמרוד גרון, נכתב בין היתר כי "על פי פרסומים בתקשורת, בימים האחרונים אירעה 'התפתחות משמעותית בחקירת השחיתות לכאורה בבחירות המקומיות ב-2018'. ייתכן שהתפתחות כזו עשויה להשפיע על יכולתו של ראש עיריית פ"ת לשמש בעתיד כראש עירייה – ומטבע הדברים, ייתכן שהיא גם תשפיע על שיקוליהם של ציבור הבוחרים בעיר ביום הבחירות הקרוב".

ענת זנזורי בב.ס.ר סיטי: "יש זכות לציבור לדעת"
ענת זנזורי בב.ס.ר סיטי: "יש זכות לציבור לדעת"

"בלתי סביר שעובדות מהותיות ייחשפו לציבור רק ימים ספורים לפני הבחירות"

זנזורי באמצעות עורך דינה מוסיפה שלציבור יש זכות לדעת, לא כל שכן בתקופת בחירות, נודעת חשיבות רבה מאין כמותה. "אנו סומכים על כך שרק שיקולים ענייניים ומקצועיים הובילו את המשטרה לבקש את הארכת צו איסור הפרסום, אך יחד עם זאת, דומה שנסיבות המקרה דנן, מצדיקות לשקול מחדש, בהתחשב, כמובן, בשיקולים המקצועיים, את פרק הזמן המתחייב הדרוש לכם להשלמת פעולות החקירה תחת איסור פרסום".

זנזורי הוסיפה באמצעות עורך דינה כי "הואיל והבחירות לרשויות המקומיות יתקיימו, כידוע, ביום 31.10.23, דומה שיהיה זה בלתי סביר שעובדות מהותיות, ככל שייחשפו כאלה, יובאו לידיעת הציבור רק ימים ספורים לפני לכתו לקלפיות. ככל שיש מידע מהותי אודות חקירה כנגד איש ציבור בכיר, נודעת חשיבות גדולה לחשיפתו בפני הציבור, בוודאי זמן סביר לפני הבחירות".

 

"אנו מצפים שגורמי החקירה לא ישחקו לידי בעלי אינטרסים"

עו"ד עופר ברטל, המייצג את רמי גרינברג. תמונה: מתוך ויקיפדיה

בשיחה עם עורך דינו של גרינברג, עורך דין עופר ברטל נמסרה התגובה הבאה: "מר גרינברג ממשיך להקדיש את כל זמנו ומרצו לטובת תושבי העיר פ"ת. מר גרינברג שיתף פעולה עם החקירה והשיב לכל השאלות על מנת לאפשר את בירור הטענות באופן ענייני. אנו מצפים מגורמי החקירה שלא לשחק לידי בעלי אינטרס המבקשים לפגוע במר גרינברג לקראת הבחירות".

עוד ב-בחירות 2024

ישיבת מועצת העיר הראשונה פתח תקווה מרץ 2024

צפו: אחדות פורים במועצת עיריית פתח תקווה. 29 חברים הושבעו הצהרים באולם שרת (וידאו)

חברי הקואליציה מקיר לקיר התאחדו למושב הראשון של מועצת העיר אחרי הבחירות. רמי גרינברג, שלט ביד רמה בישיבה, שעברה ללא מחלוקות וללא התנגדויות. הקטעים המרגשים: השבעות חברי המועצה החדשים ושירת התקווה בסיום, אותה הוביל ראש העיר, שאחז במיקרופון. שאלנו את צדוק בן משה, אורי אהד, ליאה צור ואלישיב עמיצור – איך הם רואים את פ"ת עוד חמש שנים ולמה הם מתחפשים בפורים.

המשך קריאה »
רמי גרינברג - ראש עיריית פתח תקווה לחמש שנים נוספות

בלי עוררין: רמי גרינברג נבחר לכהונה נוספת בפ"ת. זנזורי ובורשבסקי כנראה לא יהיו במועצה

התוצאות הסופיות, חוץ מכ-4500 קולות חיילים, מצביעות על ניצחון מוחלט של ראש העיר המכהן, שאפילו הפתיעו את תומכיו ומקורביו. מפח נפש לענת זנזורי (6.8%) וגנאדי בורשבסקי (6.4%), שלא רק נחלו מפלה בהתמודדות מולו, גם לא הצליחו לעבור את אחוז החסימה כדי להיכנס למועצה – ויישארו מחוץ לעירייה לפחות בחמש השנים הקרובות. שיעור ההצבעה היה נמוך ביותר: 48.8% בלבד.

המשך קריאה »

לפי מדגם ערוץ 14: ניצחון סוחף של רמי גרינברג בקרב על ראשות עיריית פתח תקווה

כצפוי, ראש העיר המכהן, כנראה יישב על כסאו עד לפחות 2029, כך מסתמן, לפחות, מהמדגם הטלוויזיוני, ממנו עולה שגרינברג זוכה ב-87 אחוז מהקולות, כשהרחק מאחוריו גנאדי בורשבסקי עם 7% וענת זנזורי עם 6%. אחוז ההצבעה בפתח תקווה היה 48.8, כלומר היו יותר פתח תקוואים שלא הצביעו, לעומת פתח תקוואים שמימשו את זכותם הדמוקרטית. דמוקרטי זה לא, אבל משקף את אחוז ההצבעה הארצי הדומה.

המשך קריאה »

זהו יום הבוחר: כל הרשימות, כל המועמדים ומספרים שכדאי לדעת על בחירות פ"ת 2024

אחרי חמש שנים ושתי דחיות בעקבות מלחמת 7 באוקטובר, מחר (27.2, שלישי), ילכו תושבי העיר לקלפיות בעיר לבחור את הנציגים, שיקבעו איך יראו חיי היומיום שלנו. על הכיסא של רמי גרינברג יתמודדו ענת זנזורי וגנאדי בורשבסקי, אבל הקרב האמיתי הוא על מקום במועצת העיר, בין הרשימות – ובתוכן. מזג האוויר יאיר פנים ולא צפוי גשם. יחד עם יום השבתון – כולם מקווים שאחוזי ההצבעה יהיו גבוהים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading