רמי גרינברג וכיתות הכוננות

פתח תקווה מתגייסת: מאות מתנדבים נענו לקריאת ראש העיר להצטרף לכיתות הכוננות

המתנדבים קיבלו אמצעי זיהוי הכוללים מעיל עליו מודבק תג והם חולקו לצוותים ומשימות בגזרות השונות, המצטרפים לכלל הכוחות הרבים הפועלים בעיר, ביניהם: שיטור עירוני, סיירים רכובים, פיקוח, משמר שכונות ועוד. עם תחילת המלחמה, הורה גרינברג לאגף הביטחון, לקדם גם הקמת כיתות כוננות ברחבי העיר, במסגרת פעילות חמ"ל המתנדבים, המיועד לביצוע סיורים ופטרולים בשכונות השונות.

אותות המלחמה ניכרים היטב בפתח תקווה. לצד האזעקות, שנשמעו כמעט מדי יום ברחבי העיר, כולל נפילות רסיס של יירוט במוצאי שבת, רבים מתושבי העיר מתגייסים לחזק את הביטחון על ידי סיורים. בפוסט שפרסם ראש העיר, רמי גרינברג, הוא דיווח על כך שמאות מתנדבים נענו לקריאתו והתגייסו לטובת כיתות כוננות. המתנדבים, רובם ככולם בעלי רישיון נשק, חולקו לצוותים ולרכביהם הפרטיים, לאחר שעברו תדרוך והכוונה באגף הביטחון ברחוב קארו 3.

"בימים מתוחים אלה נדרש לתגבר את הנוכחות במרחב הציבורי ולהעלות את תחושת הביטחון של התושבים", מסר ראש העיר, רמי גרינברג. "לאור זאת, החלטנו להזמין את הציבור להתגייס ולסייע במשימות חשובות אלה, תוך הקפדה על הנחיות ההתגוננות של פיקוד העורף וההנחיות המקצועיות של אגף הביטחון, הפיקוח והחירום".

ראש העיר ממשיך בקריאתו להתנדב לכיתות הכוננות והוא מחפש מתנדבים שהם נשים וגברים מעל גיל 21, רצוי בעלי רישיון נהיגה, רצוי בעלי רכב, רצוי בעלי רישיון נשק.

רוצים להצטרף לחמ"ל המתנדבים? 

עוד ב-פתח תקווה במלחמה

אדווה דדון בקניון הגדול

לא מדברים על נוכלים: אדווה דדון תגיע לעופר הקניון הגדול פתח תקווה ל"ערב אישי"

כתבת החדשות המובילה מחדשות 12, הידועה בכתבות התחקיר שלה, תעביר ב-(28.7את הרצאתה "סיפור על גבורה וחודש" במקום הכי מסחרי בפתח תקווה, במתחם הקולנוע "הוט סינמה". במסגרת ההרצאה, היא תחשוף את הסיפורים של הגיבורות והגיבורים מהשבת השחורה של ה-7 לאוקטובר ואת סיפורה האישי שלה ושל בן זוגה, השחקן ידין גלמן, לוחם ביחידה מובחרת, שנפצע בקרב.

המשך קריאה »
מיכל פרנקל ביטון בעמי בסר סיטי פתח תקווה . משמאל מאיה ביטון ואלירן מזרחי

"נורו מחובקים": אמה של מאיה ביטון ז"ל מספרת על בתה בתערוכה שנפתחה בפ"ת (וידאו)

מתחם ב.ס.ר סיטי אירח אתמול אימהות שכולות במסגרת "חיבוק אחרון" – מיצג שנפתח לאחרונה ומספר את סיפורן של 25 מהן שאיבדו את ילדיהן במלחמת "חרבות ברזל". מיכל פרנקל ביטון, אמה של מאיה הפתח תקוואית, שעבדה במסעדת קפאו במתחם ונרצחה במסיבת הנובה יחד עם בן זוגה, אלירן מזרחי, סיפרה על רגעיה האחרונים. "שבוע לפני הרצח, הם אמורים היו להתארס".

המשך קריאה »
חיבוק אחרון - תערוכת צילומים בעמי ב.ס.ר סיטי

"חיבוק אחרון" – תערוכת צילומים חדשה של אימהות שכולות מוצגת בעמי ב.ס.ר סיטי

אלפי העוברים והשבים במתחם המסחרי ומרכז העסקים הכי פתוח בפתח תקווה, כבר הבחינו במיצג התערוכה שהוצב לפני כשבוע בין בניין ב.ס.ר Y ל-ב.ס.ר T, סמוך לסניף מקדונלד'ס. התערוכה מציגה צילומים של הצלמת יפעת פאר, יחד עם סיפוריהם של האמהות, שאיבדו את ילדיהן במתקפת הטרור של ה-7 באוקטובר. מחר, צפוי להתקיים טקס במקום, בנוכחות ראש העיר רמי גרינברג.

המשך קריאה »
מירי מסיקה משטרת פתח תקווה ממ"ד שלום פתח תקווה

צפו: משטרת פתח תקווה בית חינוך ממ"ד שלום שרים לזכר דור מנגדי ז"ל (וידאו)

היום יצא לאור קליפ מרגש של "שיר תקווה" אותו שר אנשי המשטרה בעיר ותלמידי החינוך המיוחד משערייה, בליווי הזמרת מירי מסיקה. הביצוע הוקדש לרב סמל דור מנגדי ז"ל, לוחם במשטרת ישראל, שנפל בקרב בקיבוץ בארי ב-7.10, ולכל הגיבורים שנפלו בהגנה על המולדת. הקליפ צולם על רחבת תחנת המשטרה ברח' שטמפפר. מיכאל וקנין כתב את המילים ושמעון בוסקילה את הלחן.

המשך קריאה »