סופרטל פתח תקווה מחדשים: מחלקת פירות וירקות בסניף רוטשילד. קצביה בהסתדרות

הסניף ברח' רוטשילד 73, הופך לאטרקטיבי יותר עבור תושבי מרכז פתח תקווה, זאת לאחר הרחבתו במבחר גדול של פירות וירקות מכל הסוגים במחירים תחרותיים, אפילו ביחס לאלה של השוק שליד, "בדגש על איכות וטריות", כפי שנמסר על ידי אנשי הרשת. בנוסף, הסניף הסמוך לו, ברח' ההסתדרות 26, מתחדש עם קצבייה בשטח של 150 מ"ר, שתכלול מגוון רחב של בשרים ועופות. מה המחירים?

תשעה חודשים אחרי שסיקרנו את אירוע ההשקה של סניף "סופרטל" ברח' רוטשילד, היום נוספה לו גם מחלקת פירות וירקות בה אפשר למצוא מוצרים טריים ואיכותיים, חלקם במחירים תחרותיים, כמו שני אבוקדו מבושל ב-12.90 ₪, שום בשרוול 3 ב-10 ₪ ופלפל אדום, צהוב, ירוק וכתום ב-9.90 ₪ לקילו. ברשת מציינים כי המחירים הם לסוף השבוע הקרוב ובהמשך יכולים להיות דינמיים.

מחלקת הירקות החדשה בסופרטל רוטשילד

במקביל, חידוש גם בסניף ברח' ההסתדרות 26, שם אפשר יהיה מהיום למצוא בשרים ועופות טריים ואיכותיים, גם כן חלקם במחירים טובים, לדוגמה: כרעיים טריים 3 ב-100 ₪, שניצל טרי 3 ב-110 ₪, שוקיים עוף 3 ב-100 ₪. 

"אנחנו גאים להרחיב את המגוון בסניפים לטובת סל מלא שיכלול בין היתר, מחלקות טריות ועשירות; קצביה ודגים טריים בשירות עצמי, והחל מהיום מחלקת פירות וירקות טרייה ואיכותית במחירים תחרותיים ואטרקטיביים", מסר בני חדד, מנכ"ל החברה.

רשת סופרטל מונה כיום 6 סניפים כשארבעה מהם נמצאים בפתח תקווה, ברחוב רוטשילד 73, ההסתדרות 26, כץ 47 וגיסין 15, שהושק בקיץ ואף פתוח בשבת. בנוסף, לרשת קיימים סניפים גם בגני תקווה וברחובות. לרשת מגוון רחב של מוצרים והיא נבדלת בין היתר בשעות פתיחה ארוכות מהרגיל (6:00-00:00). בתקופת המלחמה, מומלץ לבדוק את מועד סגירת הסניפים.

עוד ב-חנויות

סופרטל בר כוכבא פתח תקווה

בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח פתחה סופרטל את הסניף ברחוב בר כוכבא פתח תקווה

רשת הסופרמקטים ממשיכה להתפתח בפתח תקווה עם סניף חמישי, לאחר הסניפים בגיסין, כץ, רוטשילד וההסתדרות. הסניף משתרע על כ-1300 מ"ר והוא יכלול קצביה עם מגוון מוצרי בשר טריים פירות וירקות איכותיים, מותגי פרימיום ועוד. הסניף, כמו כלל הרשת, נבדל בשעות פתיחה ארוכות מהרגיל: 6:00-23:00 בימי חול ועד השעה 15:00 בשישי. הסניף יהיה סגור בשבת. אירוע הפתיחה יהיה ב-7.5

המשך קריאה »
סופר פארם פתח תקווה הקניון הגדול

סופר פארם שדרגו את הסניף בקניון הגדול פתח תקווה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח

אחרי תקופת שיפוצים והכנות הארוכה, רשת הפארם הגדול בישראל, השלימה את העתקת הסניף בקומת הכניסה (P2) בשטח המשתרע על כ-800 מ"ר. בחנות החדשה תוכלו למצוא מחלקת ביוטי, טואלטיקה, אופנה, מוצרי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה. בנוסף, בסניף פועלת רשת האופטיקה ERROCA ורשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק. סקירת מחירים בקרוב.

המשך קריאה »
ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »
BIG FASHION פתח תקווה - האם יהיה פתוח בשבת?

הערכה: מתחם הענק ביג פתח תקווה (BIG FASHION) לא צפוי להיות פתוח בשבת

חברת מרכזי הקניות השיקה אתמול בטקס חגיגי בהשתתפות רמי גרינברג, את תחילת הבנייה של אחד מהמיזמים המסחריים המסקרנים ביותר בעיר. מסקרן לא רק בגלל הגודל, השפע של החנויות והמיקום המרכזי – אלא בעיקר בגלל שאלה מהותית ולא היפותטית אחת – האם הוא יהיה פתוח גם ביום הקדוש. גורמים בענף והשוכרים בפרויקט מעריכים שלא, אך לא פוסלים התפתחות אחרת. תמונת מצב.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading