קטה גרופ פתח תקווה

משרתים במילואים? עיריית פ"ת מבטיחה להקדים לכם את ההנחה בתשלומי הארנונה

העירייה מסרה כי בכוונתה לבצע הקדמה של מועד ההנחה על סך 5% לכל מי שעמוד בקריטריון של "משרת מילואים פעיל". בעוד שלפי התקנות, משרתי המילואים במלחמת חרבות הברזל היו אמורים לקבל את ההנחה רק במאי 2024, העירייה צפויה לתת אותה כבר על חשבון הארנונה של נובמבר 2023. הנחות יתקבלו באופן אוטומטי ללא צורך בהליך בקשה פרטני, בהתאם לדיווח שיתקבל ע"י משרד הביטחון.

יש לציין כי ההנחה היא רק עבור ארנונה למגורים ולא עבור ארנונה לעסקים. כלומר, תושב פתח תקווה, שגם יש לו עסק בפתח תקווה – לא אמור לקבל כרגע הנחה, אלא אם כן ישתנו התקנות של משרד הפנים. "עיריית פתח תקווה פועלת בדרכים רבות כדי לעודד שירות משמעותי בצה"ל ותרומה משמעותית במסגרת מערך המילואים, בפרט בימים אלו", מסר ראש העיר, רמי גרינברג.

"אנחנו מוקירים ומעריכים את אנשי המילואים בעירנו", הוסיף גרינברג. "זו זכות בשבילנו להקדים את ההנחה בתשלום הארנונה עבורם. לצד פעילות אנשי המילואים בחזית הלחימה, אנו נמשיך לתמוך בכל נושא שידרש גם במשפחות, שהן חלק בלתי נפרד מהמערכה למען בטחון ישראל".

עוד ב-פתח תקווה במלחמה

חלוץ התייחס בפ"ת לניסיון ההתנקשות בנתניהו: "צריך שיעוף מחיינו בדרך אחרת" (וידאו)

הרמטכ"ל לשעבר, אחד מראשי המוחים נגד ראש הממשלה, התייחס הערב בכיכר גורן שבכפר גנים לניסיון ההתנקשות היום, באמצעות כטב"מ מלבנון, שיועד לפגוע בביתו של נתניה בקיסריה. רק לפני פחות מחודש, חלוץ נגרר על הרצפה על ידי המשטרה, שהרחיקו אותו בהפגנה בקיסריה ליד המעון הפרטי של ראש הממשלה. באירוע, אליו הגיעו כ-200 איש, גם נאמה אשת התקשורת לינוי בר גפן.

המשך קריאה »

צפו: המבלים ברחוב שחם פתח תקווה חוגגים את חיסול יחיא סינוואר (וידאו)

תכונה ערה של בליינים פתח תקוואים ומהסביבה, הורגשה אתמול עם הבשורה הרשמית על חיסולו של מנהיג חמאס, ורבים חיפשו מקום לחגוג בו את האירוע, זאת מבלי בכלל שתכננו לצאת בערב. מצאנו מאות רבות של מבלים במקומות הבילוי על הרחוב ההומה, ביניהם: במיה וואלאס, במרלה, בפטריקס, בג'קי O, בקפה מרגו ובמסעדת פיצה החדשה לה פריאדה. מה היה להם לומר לנו?

המשך קריאה »
גשר נובה פתח תקווה

"גשר נובה" ברמת ורבר פ"ת נחנך אמש בהשתתפות משפחות של קורבנות ה-7.10

עיריית פתח תקווה החליטה לקרוא לגשר שברחוב ז'בוטינסקי, סמוך לתחנת הדלק "דלק" ולבית חינוך "אפיק", על שם המסיבה, שהתקיימה לפני שנה ברעים והסתיימה עם כמעט 400 נרצחים – באירוע הטרור הגדול ביותר שידעה ישראל. בטקס נכחה משפחתה של מאיה ביטון ז"ל הפתח תקוואית, שנרצחה יחד עם בן זוגה, אלירן מזרחי, בן העיר אף הוא. לאחר טקס החניכה, במעמד ראש העיר, נערכה מסיבה במגרש הסמוך.

המשך קריאה »
איתי פוגל ואלקנה נבון

טרגדיה בלתי נתפסת: אברי ודליה נבון מפ"ת איבדו במלחמה שני נכדים תוך 40 יום

הסבא והסבתא מכפר גנים קיבלו את הבשורה הקשה על נפילת נכדם, סמ"ר איתי פוגל ז"ל, בן 22, בדרום רצועת עזה, כשעה לפני כניסת צום כיפור, זאת לאחר שלפני כחודש וחצי (30.8), נפל סמ"ר אלקנה נבון ז"ל (20) בפעילות מבצעית בצפון השומרון. בהלוויתו של אלקנה בבית העלמין סגולה, אמר הסב: "לפני שנכנסת לג'נין הספקתי עוד לברך אותך. סבא קובר נכד, הורים קוברים בן. זה לא נתפס".

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading