מתחם הרמן פוגל פתח תקווה

אפשר להתחיל לדמיין: אושרה התכנית להקמת "מיני-שכונה" בהרמן פוגל פתח תקווה

עיריית פתח תקווה מסרה כי פרויקט ההתחדשות העירונית המאסיבי, עבר לאחרונה את אישור הוועדה הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה. בתכנון: הריסת 11 מבני מגורים ישנים, שבמקומם יוקמו שבעה מגדלי מגורים ענקיים שיתפרסו על פני 24 דונם ויכילו כ-690 יחידות דיור חדשות, מתוכם 20% של יחידו דיור קטנות לזוגות צעירים ו-60 יחידות דיור להשכרה ארוכת טווח. יזמי הפרויקט הם יסודות צור ודוד גלבוע.

רח' הרמן פוגל בפתח תקווה צפוי להתחדש עם מתחם מגורים חדש ומודרני, שישנה את פני שכונת קרול הותיקה. היערייה ויזמי הפרויקט מקווים שהמיקום האטרקטיבי, סמוך לתחנת הרכבת הקלה פינסקר ולתחנה המרכזית החדשה, שאמורה לעבור מתיחת פנים – יהיה אבן שואבת למתעניינים בדירה בפרויקט, בין אם מדובר במשפרי דיור, משפחות, זוגות צעירים או כאלה המחפשים דירה טובה במרכז פתח תקווה להשכרה.

מתחם הרמן פוגל פתח תקווה התחדשות עירונית
שטח מתחם הרמן פוגל פתח תקווה התחדשות עירונית

24 דונם, כ-700 דירות חדשות

המתחם מתפרס על פני 24 דונם וכולל את שני עבריו של רחוב הרמן פוגל, גובל ברח' פינסקר ממערב וברחוב ימיני ממזרח, מבצע קדש בצפון וברחוב חלוצת הפרדסנות בדרום. במסגרת התכנית יהרסו 11 מבני מגורים ישנים עם 184 יחידות דיור ובמקומם ייבנו 7 מגדלי מגורים בתמהיל של 3 בנייני מגורים בני 10 קומות ו-4 מגדלי מגורים חדשים בני 28 קומות – סך הכל, הפרויקט צפוי לכלול כ-690 יחידות דיור.

בנוסף, הפרויקט יכלול שטחי מסחר ושטחי ציבור משמעותיים, מוסדות חינוך לצד מרחבים פתוחים. התכנית גם כוללת מאות חניות תת קרקעיות וגישה לצירי נסיעה.

מבט מלמעלה על מתחם הרמן פוגל פתח תקווה - כל 11 הבניינים במתחם ייהרסו
מבט מלמעלה על מתחם הרמן פוגל פתח תקווה - כל 11 הבניינים במתחם ייהרסו

מתאים גם לשוכרים וזוגות צעירים

יזמי הפרויקט, חברת הנדל"ן "יסודות צור", היא חברה ותיקה, הפועלת מ-1995, בבעלותו של יזם הנדל"ן הלל יעקובסון. לחברה רזומה הכולל בניית למעלה מ- 2,000 יחידות דיור, מרכזים מסחריים, מבני תעשייה ומשרדים, מוסדות ציבור, מבתי ספר וגני ילדים ועד בתי כנסת וישיבות – בעיקר בבית שמש וירושלים. פרויקט הרמן פוגל יהיה עבורה פרויקט משמעותי ראשון בפתח תקווה. יזם נוסף של הפרויקט הוא דוד גלבוע, שבאמתחתו פרויקט התחדשות נוסף בפתח תקווה – ליד, ברח' יצחק שדה.

"ההתחדשות העירונית במתחם הרמן פוגל היא בשורה של ממש לתושבים שממתינים לה שנים רבות", מסר ראש העיר, רמי גרינברג. "ההתחדשות תבטיח איכות חיים טובה יותר לתושבי האזור ומבנה בטיחותי, וכן תאפשר לקלוט אוכלוסיות נוספות לעיר ואוכלוסיות צעירות. התכנון לוקח בחשבון גם דירות קטנות, לצד מבני ציבור וחינוך". הפרויקט מקודם גם באמצעות כרמים – מינהלת ההתחדשות העירונית בפתח תקווה.

קו אוירי של כ-250 מ' בלבד מתחנת רכבת פינסקר לפרויקט מתחם הרמן פוגל

עו"ד אילן שרקון, משרד CBA: "מיקסמנו את התמורות"

"זהו פרויקט ומאתגר, שמשרדנו מייצג את הדיירים כבר מהשלב הראשון", מסר לפתח תקווה NEWS, עורך דין אילן שרקון, העומד בראש משרד CBA, המייצג את הדיירים בפרויקט. "מיקסמנו עבורם את התמורות באופן משמעותי, הכל תוך הענקת ביטחון, שהפרויקט יושלם והם יקבלו את הדירה החדשה מהר. אני שמח שהעירייה וראש העיר תומכים בפרויקט ומגבים  את הדיירים" .

עו"ד אילן שרקון ממשרד CBA, המתמחה בהתחדשות עירונית
עו"ד אילן שרקון ממשרד CBA, המתמחה בהתחדשות עירונית על רקע פרויקט הרמן פוגל

עוד ב-נדלן

יצחק שדה 1-19 פתח תקווה

מה קורה ביצחק שדה 1-19 פתח תקווה? ביקור מגלה צורך דחוף בהתחדשות עירונית

אם רציתם לראות פער מוחשי ברמת מגורים בפתח תקווה בין השכונות החדשות לשכונות הישנות של העיר, כדאי לכם לבקר בתחילת הרחוב הראשי של רמת ורבר במספרים האי-זוגיים. לטענת חלק מהדיירים, יש שם חריגות בנייה לא חוקיות, דירות מפוצלות ללא אישור, תוך הפקעת שטח ציבורי, זאת לצד הזנחה של ניקיון.

המשך קריאה »
פרויקט רח' ח"ן 8-10 פתח תקווה קטה גרופ

קטה גרופ ישקיעו כ-110 מיליון ש"ח בהתחדשות עירונית בח"ן 8-10 פתח תקווה

אירוע ההריסה בשכונת רמת ורבר, התקיים אתמול בנוכחות אנשי חברת הנדל"ן המוכרת בעיר, דיירים, תושבים ועורכי הדין המלווים את הפרויקט. במסגרת האירוע החלה הריסת 32 דירות שאיכלסו שני בניינים ישנים ומוזנחים, בני כ-50 שנה, שבמקומם צפויים לקום 2 בנייני מגורים חדישים ומודרניים בני 9 קומות כל אחד, שיאכלסו 96 דירות. צפי אכלוס: 2027. 95% מהדירות כבר נמכרו. מחירי הדירות בפנים.

המשך קריאה »
וילה למכירה בפתח תקווה נווה עוז

צפו מבפנים: וילה ענקית בנווה עוז מוצעת לאחרונה למכירה ב-7.4 מיליון ש"ח (וידאו)

בסימטה הולנדית שקטה ודו סטרית, נושק לנווה עוז הותיקה, על רחוב סעדיה עפארי 26, נמצאת וילה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, בה התגוררו עד לאחרונה משפחה של זוג רופאים. ביקור מבפנים גילה לנו שהיא אומנם זקוקה שיפוץ (לא מהיסוד), אבל המיקום והגודל (12.5 חדרים על 300 מ"ר), עושים את שלהם וכבר משכו לא מעט מתעניינים לנכס, שרק לאחרונה הוצע למכירה על ידי משרד תיווך ניסן אילון.

המשך קריאה »
רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב פתח תקווה

פרויקט רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב של שמי אושר להפקדה. לפי התמונות אפשר להבין למה

קירות מתפוררים, עמודים עם יציבות בסימן שאלה, סורגים חלודים, זבל וגרוטאות – קשה להאמין שככה חיים בפתח תקווה בשנת 2024. אבל בעוד כשלוש-ארבע שנים, לפי התכנון יקומו במקום 54 יחידות דיור ישנות ומוזנחות כ-220 דירות חדשות בארבעה בניינים, שלושה מהם בני 10 קומות ועוד מגדל מגורים ענק של כ-27 קומות באחד מהפרויקטים הבולטים של חיים שמי. צפו בתמונות מהשטח.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading