יצחק שדה 1-19 פתח תקווה - לפני אחרי

טקסטון מקבוצת עמים עם פרויקט משמעותי בפ"ת – יצחק שדה 1-19 אושר להפקדה

הועדה המקומית נתנה אור ירוק לפרויקט ההתחדשות העירונית הענק בשכונת רמת ורבר וביוזמת חברת הנדל"ן הירושלמית. במסגרת התכנית, המשתרעת על פני 14.7 דונמים, ייהרסו 180 יח"ד ישנות ובמקומם יוקמו 5 מגדלי מגורים חדשים ובטוחים, שיכללו לא פחות מ-630 יח"ד חדשות עם 5 קומות מסד מגורים וחזיתות מסחריות. זאת, בנוסף להקצאת שטחים פתוחים לרווחת הציבור וגישה לצירי תחבורה.

ורבר מתחדשת בגדול. מינהלת כרמים להתחדשות עירונית בפתח תקווה, הודיעה היום על עליית שלב בפרויקט יצחק שדה 1-19, לאחר שהוא אושר להפקדה ומחכה כרגע רק לאישור של הועדה המחוזית, לפני שהטרקטורים יעלו על הקרקע ויתחילו להרוס את הבניינים הישנים והמוזנחים במקום, לטובת מגורים מודרניים ברמה אחרת לגמרי.

צפו בשטח יצחק שדה 1-19 פתח תקווה

דוד גלבוע - מנכ"ל התחדשות עירונית טקסטון מקבוצת עמים

"האישור - צעד ענק במימוש הפרויקט"

החברה היזמית של הפרויקט היא טקסטון מקבוצת עמים התחדשות עירונית, היוזמת פרויקטים למגורים בכל רחבי הארץ ועכשיו גם בפתח תקווה. דוד גלבוע, מנכ"ל ההתחדשות העירונית של הקבוצה "אני עוסק בנדל"ן בפתח תקווה כבר כמעט עשור", אומר גלבוע. "עוד בקדנציה הקודמת של ראש העיר ועכשיו ביתר שאת – הרבה הודות לדחיפה שנותן רמי גרינברג להתחדשות העירונית בעיר".

גלבוע הוסיף כי הוא מודה גם למהנדס העיר, למנהלת כרמים ולעומדת בראשה, האדריכלית עינב עצמון, "ולכל הצוות הנפלא בעירית פתח תקווה, על אישורה של התוכנית בועדה המקומית. אישור שהוא צעד ענק במימושו של הפרויקט, שאני סמוך ובטוח שיהיה מדהים ומיוחד, שכולנו נהיה גאים בו".

הדמייה של אורבך הלוי: כך צפוי להיראות יצחק שדה 1-19 בעוד מספר שנים

כרמים: "נמשיך לסייע לאישור התכנית גם בוועדה המחוזית"

מה אתה יכול לספר לנו על פרויקט יצחק שדה 1-19?

"הפרויקט מתוכנן בצורה מיטבית תוך שימת לב לכל פרט ופרט. האדריכלים ממשרד אורבך-הלוי ואנחנו עשינו את המקסימום, על מנת להוציא לפועל את הפרויקט בצורה הכי טובה, כך שלדיירים שלנו תהיה שכונת מגורים יפה, נוחה, ירוקה ומודרנית. אנו מחכים לאישור קרוב גם של הועדה המחוזית – על מנת שנוכל לצאת לדרך".

רק החודש התבצעה הריסה ברח' יצחק שדה 34 בפרויקט של קטה יזמות וזה אומר משהו לא רק על הרחוב עצמו, אלא גם על ההתחדשות העירונית בשכונת רמת ורבר בפרט ובמרכז פתח תקווה בכלל. "דיירי המתחם משוועים להתחדשות במשך שנים", מסרה אדר' עינב עצמון, ראש מינהלת כרמים להתחדשות עירונית פתח תקווה. "אני שמחה שיש לנו חלק משמעותי בקידום הפרויקט. כעת, כשהתוכנית אושרה בוועדת התכנון המקומית, אנו נמשיך לסייע לאישורה גם בוועדה המחוזית".

יצחק שדה 1-19 - הווה-עתיד

במקום 9 מבני רכבת - 5 מגדלים מודרניים בני יותר מ-30 קומות

צפי האכלוס המלא לפרויקט הגרנדיוזי הזה הוא 2027 – וזה גם רק אם העניינים התנהלו בצורה מהירה עם כמה שפחות בירוקרטיה. ראשית יש להרוס 9 מבנים טוריים בני 3 קומות הכוללים 180 יח"ד ולאחר מכן יש להקים חמישה מגדלי מגורים בני 31-33 קומות בהם 630 יחידות דיור. המבנים כוללים 5 קומות מסד בחלקה הצפוני של התכנית, וארבע קומות מסד בחלקו הדרומי של התוכנית על קומת קרקע. התכנית כוללת חזיתות מסחריות לכיוון ז'בוטינסקי ויצחק שדה.

תכנית ההתחדשות ביצחק שדה, היא כאמור רק חלק קטן מתכנית ההתחדשות של שכונת רמת ורבר, המתפרסת על שטח של 557 דונמים, שמתוכננים להוסיף בהם כ-4,000 יח"ד ליחידות הדיור הקיימות. אוכלוסיית השכונה עומדת על כיום כ-10,330 תושבים ב-3,880 יח"ד. סך הכל תכנית ההתחדשות העירונית של רמת ורבר כוללת 17 מתחמי פינוי בינוי.

יצחק שדה פתח תקווה כיום. 9 מבנים יפונו
יצחק שדה פתח תקווה כיום. 9 מבנים יפונו

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם

עוד ב-נדלן

יצחק שדה 1-19 פתח תקווה

מה קורה ביצחק שדה 1-19 פתח תקווה? ביקור מגלה צורך דחוף בהתחדשות עירונית

אם רציתם לראות פער מוחשי ברמת מגורים בפתח תקווה בין השכונות החדשות לשכונות הישנות של העיר, כדאי לכם לבקר בתחילת הרחוב הראשי של רמת ורבר במספרים האי-זוגיים. לטענת חלק מהדיירים, יש שם חריגות בנייה לא חוקיות, דירות מפוצלות ללא אישור, תוך הפקעת שטח ציבורי, זאת לצד הזנחה של ניקיון.

המשך קריאה »
פרויקט רח' ח"ן 8-10 פתח תקווה קטה גרופ

קטה גרופ ישקיעו כ-110 מיליון ש"ח בהתחדשות עירונית בח"ן 8-10 פתח תקווה

אירוע ההריסה בשכונת רמת ורבר, התקיים אתמול בנוכחות אנשי חברת הנדל"ן המוכרת בעיר, דיירים, תושבים ועורכי הדין המלווים את הפרויקט. במסגרת האירוע החלה הריסת 32 דירות שאיכלסו שני בניינים ישנים ומוזנחים, בני כ-50 שנה, שבמקומם צפויים לקום 2 בנייני מגורים חדישים ומודרניים בני 9 קומות כל אחד, שיאכלסו 96 דירות. צפי אכלוס: 2027. 95% מהדירות כבר נמכרו. מחירי הדירות בפנים.

המשך קריאה »
וילה למכירה בפתח תקווה נווה עוז

צפו מבפנים: וילה ענקית בנווה עוז מוצעת לאחרונה למכירה ב-7.4 מיליון ש"ח (וידאו)

בסימטה הולנדית שקטה ודו סטרית, נושק לנווה עוז הותיקה, על רחוב סעדיה עפארי 26, נמצאת וילה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, בה התגוררו עד לאחרונה משפחה של זוג רופאים. ביקור מבפנים גילה לנו שהיא אומנם זקוקה שיפוץ (לא מהיסוד), אבל המיקום והגודל (12.5 חדרים על 300 מ"ר), עושים את שלהם וכבר משכו לא מעט מתעניינים לנכס, שרק לאחרונה הוצע למכירה על ידי משרד תיווך ניסן אילון.

המשך קריאה »
רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב פתח תקווה

פרויקט רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב של שמי אושר להפקדה. לפי התמונות אפשר להבין למה

קירות מתפוררים, עמודים עם יציבות בסימן שאלה, סורגים חלודים, זבל וגרוטאות – קשה להאמין שככה חיים בפתח תקווה בשנת 2024. אבל בעוד כשלוש-ארבע שנים, לפי התכנון יקומו במקום 54 יחידות דיור ישנות ומוזנחות כ-220 דירות חדשות בארבעה בניינים, שלושה מהם בני 10 קומות ועוד מגדל מגורים ענק של כ-27 קומות באחד מהפרויקטים הבולטים של חיים שמי. צפו בתמונות מהשטח.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading