רן קוזו'ך המאמן החדש של מכבי פתח תקווה

רן קוז'וך מונה רשמית למאמן מכבי פתח תקווה. טסלפפה ממשיך לקבל גיבוי בהפועל

המאמן החדש יעביר היום (שישי) את האימון הראשון שלו במגרש האימון בבן דרור, לאחר ההפסד שלשום להפועל ירושלים (3:1). זהו המאמן החמישי בשלוש השנים האחרונות, שעומד על הקווים במכבי, אחרי גיא לוזון, ניר קלינגר, שי ברדה ובני לם – אותו קוז'וך גם החליף במכבי נתניה, ממנה פוטר לאחרונה. בהפועל מרוצים מהתיקו הביתי מול האלופה מכבי חיפה (2:2) – צפו בתמונות מהיציע.

זה כבר הפך להרגל: רצף של הפסדים במכבי פתח תקווה, שבעקבותיו מגיעה החלפת מאמן במהלך העונה. הפעם מי שנכנס לתפקיד כדי לשפר את מצב הקבוצה, הוא רן קוז'וך בן ה-41, שהעונה הקודמת, כמאמן מכבי נתניה, בה התחיל את הקריירה כשחקן, הייתה העונה הראשונה שלו כמאמן ראשי. מי שצפוי לשמש כעוזר המאמן החדש של קוז׳וך, הוא הקשר בן בנימין, שיחליף את נתי עזריה.

צפו בתקציר ההפסד האחרון של מכבי פתח תקווה - 1:3 מול הפועל ירושלים

בעוד שלושה ימים (שני, 19:00), יעמוד קוז'וך לראשונה על הקווים, במשחק מול הפועל חיפה, שייערך באצטדיון "שלמה ביטוח". בקבוצה, שהפסידה בשישה מתוך שבעת המשחקים האחרונים וממוקמת פסע מהקו האדום, יודעים שיחד עם חילופי המאמנים, גם מתחייב חיזוק בחלון ההעברות של ינואר, כי אחרת עלולה הקבוצה שוב למצוא את עצמה במאבקי הירידה.

מנגד, בהפועל פתח תקווה, יש תקוות חדשות. לאחר הפסד חמישי ברציפות (כולל אחד בדרבי), שהוריד את הקבוצה למקום האחרון – נראה היה שזה יביא לסיום דרכו של המאמן עופר טסלפפה בקבוצה. אלא שהתיקו הביתי שלשום מול מכבי חיפה (2:2) והיכולת הטובה של הקבוצה מול האלופה, מול אצטדיון מלא, הפיח רוח חדשה, שבאה לידי ביטוי בשיחת מוטיבציה קצרה, שהעביר המאמן לשחקנים בסיום המשחק.

צפו באווירה המחשמלת שהייתה שלשום ביציעי אצטדיון "שלמה ביטוח" בתיקו של הפועל פתח תקווה (2:2) מול מכבי חיפה

@ptnews.tiktok במשחק הטוב שלה העונה הפועל פתח תקווה סיימה בתיקו 2:2 עם האלופה מכבי חיפה. צפו ביציע #הפועלפתתקווה #פתחתקווה #מכביחיפה ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS

צפי למאות אוהדי הפועל פתח תקווה בסכנין

התיקו מול מכבי חיפה חיזק את מעמדו של טסלפפה, למרות המצב הקשה בתחתית, כשהפנים כבר למחר, כשהפועל תצא למשחק חוץ קשה מול בני סכנין (18:00). מאות אוהדים (כ-500 כרטיסים הוקצו להפועל) מתכוונים ללוות את הקבוצה לאצטדיון דוחא, בתקווה לחזור משם עם ניצחון ליגה ראשון מאז ה-2.12 על בית"ר ירושלים. גם בהפועל יודעים שעתיד הקבוצה תלוי בחיזוק שהיא תעשה החודש.

אוהד הפועל פתח תקווה מצפה לליגת העל
אוהדי הפועל פתח תקווה: כמה יגיעו לסכנין?

צפו בתקציר התיקו 2:2 של הפועל פתח תקווה מול מכבי חיפה

עוד ב-ספורט

מתן גושה תאונת אופנוע

מתן גושה מהפועל "מבנה" פתח תקווה נפצע קשה בתאונת אופנוע בדרום. מצבו יציב.

הבלם של היורדת סובל מפגיעה רב מערכתית. גושה בן ה-25 החליק מהאופנוע שלו בכביש 4, סמוך לניצן – צומת אשכולות ועף ממנו. חובשים ופראמדיקים של מד"א הוזעקו למקום והעניקו לו טיפול לפני שפינו אותו לבית החולים ברזילי, שם הוא מטופל כשהוא בהכרה מלאה ומצבו יציב. השחקנים והצוות המקצועי של הפועל מתפללים להחלמתו: "המועדון עוקב אחרי מצבו וילוו את השחקן ומשפחתו בכל מה שיצטרכו", נמסר.

המשך קריאה »

רגל ימין לקראת אירופה: מכבי פתח תקווה ניצחה את מכבי חיפה 1:3 בבת גלים

נכון, זה רק משחק אימון, מול הירוקים, שהיו בהרכב חסר, אבל אולי זה סימן לעונה מוצלחת עבור הפתח תקוואים מחזיקי הגביע, שעוד פחות מחודש ישחקו לראשונה באירופה מאז 2005. במשחק, שהיה סגור לקהל, החיפאים עם המאמן החדש-ישן ברק בכר, פתחו עם שער של דין דוד בדקה ה-30, אך מכבי החזירה עם שלישייה של לוגסי (32), קרצו (72 ודזנט (76) במשחק הבכורה של המאמן החדש דן רומן.

המשך קריאה »
הפועל מבנה פתח תקווה

"מבנה" תהיה נותנת החסות הראשית של הפועל פתח תקווה – גם בעונה הבאה

הקבוצה, שירדה העונה מליגת העל לאחר עונה אחת בלבד, הודיעה כי חברת הנדל"ן העסקי תתמוך בה גם בעונת 24/25 – כך על פי דיווח של המועדון. "שמחים וגאים על הבעת האמון בנו דווקא עכשיו, שיתוף הפעולה יביא להצלחות", אמר טים פלוטקין, המנכ"ל החדש. בהפועל גם מעודדים מקצב גיוס הכספים של עמותת האוהדים, שכבר הגיע לשני מיליון ש"ח, חודשיים לפני שריקת הפתיחה למשחק הראשון.

המשך קריאה »
אוהדי מכבי פתח תקווה - מתכוננים לבראגה?

מכבי פתח תקווה תפגוש את בראגה מפורטוגל בסיבוב השני של הליגה האירופית

ההגרלה שנערכה היום, קבעה כי הקבוצה הפתח תקוואית, שחוזרת לכדורגל האירופאי לאחר כמעט שני עשורים, תפגוש את הפורטוגזים החזקים לשני משחקים: הראשון יתקיים ב-25.7 בחוץ והשני יתקיים כעבור שבוע (1.8) במשחק ביתי, שלצערינו, ייערך בסופיה. במכבי יתנו עדיפות לרכישת חבילות למשחקים לבעלי מנויים ומצפים למאות אוהדים שילוו את הקבוצה בשני המשחקים באירופה.

המשך קריאה »