ליים LIME פתח תקווה ביום הבחירות

חברת ליים (Lime) קורקינטים חשמליים תאפשר נסיעה חינם בפתח תקווה ביום הבחירות

חברת הכלים החשמליים השיתופיים הגדולה בעולם, תעניק ביום שלישי הבא (27.2) לכל תושב עיר שרוצה להצביע לרשויות המקומיות (וגם לכאלה שרוצים לנצל את השבתון לשופינג), שתי רכיבות של עד 15 דקות בחינם, אותן ניתן לנצל במהלך טווח של שעתיים. "המטרה היא להוריד חסמים תחבורתיים עבור מצביעים פוטנציאליים בימי בחירות ולספק כלי תחבורה נגיש ויעיל", נמסר.

אחוזי ההצבעה של הבחירות המקומיות בעוד חמישה ימים, כנראה יהיו נמוכים מהאחוזים הרגילים, שגם ככה יחסית נמוכים בהשוואה לבחירות הארציות. LIME (ליים), חברת הקורקינטים החשמליים הפועלת בפתח תקווה, מעודדת השתתפות אזרחית דמוקרטית ומציעה את ההטבה המיוחדת ליום הבחירות גם בערים נוספות בהן היא פועלת, ביניהן: תל אביב, רמת גן, חולון, גבעתיים, קריית אונו, אשדוד ואילת.

קורקינטים חבמליים של LIME ברחוב גיסין פתח תקווה
קורקינטים חבמליים של LIME ברחוב גיסין פתח תקווה

למעשה, היוזמה של ההטבה היא גלובאלית וניתנת על ידי חברת הקורקטינטים הבינלאומית בכל רחבי העולם הדמוקרטי בימי בחירות. לדברי LIME, התכנית סיפקה מעל ל-85,000 רכיבות לתושבי ערים בדרך וחזרה מהקלפיות ברחבי העולם, שמימשו את זכותם באמצעות ההטבה של החברה.

האם בפתח תקווה זה יתפוס? אנו מניחים שכן, אבל השאלה אם כולם ניצלו את זה באמת לנסיעה בקלפי. מה גם שצפוי יום גשום.

נסעתם עם LIME לקלפי? שלחו לנו תמונה  בוואצאפ (משמאל למטה בסלולר)

Lime היא חברת הקורקינטים והאופניים השיתופיים מובילה בעולם, המספקת פתרונות ניידות נגישים במרחבים עירוניים, עבור נסיעות למרחקים של עד 8 ק"מ. לדבריה היא הניעה עד היום יותר מ-300 מיליון רכיבות ביותר מ-250 ערים על פני חמש יבשות. Lime פעילה בישראל מאז שנת 2019 ופועלת כיום בערים: תל אביב, רמת גן, גבעתיים, פתח תקווה, חולון, אשדוד ואילת.

ליים בחצי חינם בפתח תקווה . צילום עמרי רוזנגרט
ליים בחצי חינם בפתח תקווה . צילום עמרי רוזנגרט

עוד ב-רכב ותחבורה

חניה חינם בפתח תקווה

עיריית פתח תקווה בהודעה משמחת: חניה חינם בכחול-לבן במהלך כל חג הפסח

העירייה, שידועה גם ככה בגישתה הסלחנית כלפי עבירות חנייה, באה לקראת תושבי העיר והמבקרים בה, עוד יותר בגדול הפעם, לאחר הדיווח שלה כי היא לא תבצע בימי החג (22 עד 29 באפריל כולל) פעולות אכיפה בחניות המותרות בעיר. העירייה מדגישה כי האכיפה תמשיך נגד חניה במקום בו אסורה החניה, בריונות חניה ועבירות תעבורה, כמו חניה באדום לבן, חניה על מדרכה וחניה על מעבר חצייה וכדומה

המשך קריאה »
יריד מכוניות חשמליות - הקניון הגדול פתח תקווה

בפעם השנייה: הקניון הגדול בפתח תקווה יארח יריד מכוניות חשמליות בחודש הבא

המקום הכי מסחרי בפתח תקווה, יארח בחניון החיצוני מול הפארק, במשך יומיים (4 ו-5 באפריל, חמישי-שישי הבא), יריד מכוניות חשמליות שני, אחרי הראשון שנערך בשנה שעברה. לאור ההתעניינות ההולכת והגוברת בסוג מכוניות זה, בקרב תושבי העיר והסביבה, צפוי להגיע קהל רב לחזות בדגמים הכי חדשים בשוק של יבואנים מובילים, כמו BYD, טסלה, GEELY ועוד. הכניסה חופשית ללא תשלום.

המשך קריאה »
פקקים בפתח תקווה - נת"צ בפתח תקווה

מרגישים את הפקק? דו"ח ארגון "15 דקות": פתח תקווה מקום 4 בישראל בסלילת נת"צים

ארגון צרכני התחבורה הציבורית בישראל, פרסם אתמול את הדו"ח השנתי שלו, שממנו עולה כי בעיר נסללו בין 2018 ל-2023 מסלולי נת"צ באורך של 6.1 ק״מ, לעומת 1.2 ק"מ שנסללו בשנים קודמות. חלק גדול מהמספר הזה שייך לנת"צ הארוך בדרך רבין. בנוסף, פתח תקווה דורגה במקום השני בתיכנון נתיבים לתחבורה ציבורית ונמנית על הערים המובילות בקידום תשתיות לתחבורה מקיימת ושבילי אופניים.

המשך קריאה »

כדאי להיערך: החל מה-1.3 תופסק תנועת הרכבת הכבדה בפתח תקווה למשך חודשיים

דוברות רכבת ישראל הודיעה לאחרונה כי תנועת הרכבות בעיר תופסק בחודש עד לתאריך 4.5.24 (כולל) בעקבות עבודות לצורך קידום פרויקט "המסילה המזרחית". במטרה לתת פתרון זמני לנוסעי הרכבת, יופעלו היסעים (אוטובוסים ומיניבוסים), אל מגוון יעדים, ביניהם אל ומתחנת הרכבת בקריית אריה. מטרת הפרויקט: לצמצם את הגודש בכבישים, את זיהום האוויר, ולהגביר את בטיחות משתמשי הדרך.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading