כ-1000 אוהדי מכבי פתח תקווה צפו ב-3:0 מהמם על הפועל תל אביב (וידאו)

באחת מהופעות הטובות ביותר של המועדון הפתח תקוואי בשנים האחרונות, היממו שחקניו של רן קוז'וק את אלו של יוסי אבוקסיס וסגרו את המשחק כבר בדקה ה-65' עם צמד של בן שהר, לאחר שלוקה שטור כבש את הראשון, לא לפני שמוחמד הינדי החמיץ פנדל ואל ים קנצפולסקי מהפועל הורחק. במכבי לוטשים עיניים לפלייאוף העליון, שיכול לקדם אותה מקצועית ולהכניס לקופתה כסף רב. 

 

ביום שבת אביבי של כדורגל נפגשו מכבי פתח תקווה והפועל תל אביב למשחק שקבע הרבה לקבוצות. בעוד האדומים מתל אביב נלחמים נגד הירידה, הכחולים ממלאבס במקום אחר לגמרי. הניצחון 3:0 קבע ניצחון שלישי בארבעה משחקים, שהצמידו את מכבי למקום ה-6 ממנו עולים לפלייאוף העליון, שלושה מחזורים לפני סיום הליגה הסדירה. צמודה לה עם אותו מספר נקודות (29), בני ריינה, שתפגוש עוד יומיים את הפועל פתח תקווה. אוהדי מכבי במקרה הזה, אולי יחזיקו אצבעות להפועל.  

צפו בסיפור המשחק - מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS

@ptnews.tiktok צפו בתמונות מהיציע במשחק של מכבי פתח תקווה מול הפועל תל אביב שהסתיים הניצחון 3-0 וקירב את מכבי פתח תקווה לפלייאוף העליון. #פתחתקווה #מכביפתחתקווה #טוקלומטי #בןשהר @מכבי פתח תקווה @הפועל פתח תקווה💙🖤 @אלמוג- יאללה מכבי פתח תקווה💙 @פתח תקווה של מכבי @פתח תקווה של מכבי💙🤍💙🤍 ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS

שהר - צמד ראשון בארבע שנים

כ-3000 אוהדים אדומים (חלקם הלא קטן הם תושבי פתח תקווה) הגיעו לאצטדיון שלמה ביטוח ביום שבת נעימה בשעה נוחה (15:30) – ומילאו שני שליש של היציע המזרחי. מאכזב, שמנגד, מכבי פתח תקווה הביאה רק כ-1000 אוהדים (יציעים 1+2) ולא ניצלו את המשחק האטרקטיבי כדי למשוך יותר קהל. העליונות של התל אביבים ביציעים לא ניכר על כר הדשא – כשמכבי פתח תקווה שלטה במשחק מההתחלה.

השליטה קיבלה ביטוי כבר בדקה ה-7, לאחר שנקבע פנדל לזכותה, אותו החמיץ מוחמד הינדי. שחקני מכבי התגברו מהר מאוד על האכזבה עם שער של הרכש הסלובי החדש, לוקה שטור, שקבע 1:0, ממסירה של מאור לוי. לקראת סוף המחצית, המשחק למעשה הוכרע אחרי הרחקה של אל ים קנצפולסקי ושער קל מקרוב של בן שהר לאחר קרן. בדקה ה-65, שהר השלים צמד ראשון שלו בליגת העל מזה ארבע שנים.

בן שהר - חיוך של צמד

אוהדי מכבי כבר מחכים לדרבי בעוד שבועיים

אוהדי מכבי פתח תקווה כבר לא זוכרים מתי בפעם האחרונה חוותה רצף הצלחות והצלחה מקצועית כזאת. כמו במשחקים הקודמים, האוהדים עדיין מחו ולא עודדו עם אביזרי עידוד, אבל בסיום המשחקים היציע געש והודה לשחקנים, תוך קריאות "מה זה הפועל??", ו"תביאו לנו את הדרבי" – תזכורת למשחק מול הפועל פתח תקווה, שייערך ב-9.3 (שבת,15:00).

לפני זה יש להם שני אתגרים משמעותיים: שמינית גמר גביע ביום שלישי הקרוב (20:00) מול הפועל חיפה בסמי עופר ובשבת הקרובה (2.3, 19:30) בבלומפילד מול מכבי תל אביב. משחק הבית הבא של מכבי פתח תקווה, יהיה במחזור הסיום בית"ר ירושלים ב-16.3. כלומר, שלושה שבועות מכריעים, שיכולים לקבוע את העתיד המקצועי והכלכלי של מכבי – עוד שנים רבות קדימה. כפי שפרסמנו, רק עלייה לפלייאוף העליון, יכולה להיות שווה למכבי פתח תקווה כ-3 מיליון ש"ח ומעלה.

שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים בסיום. באדיבות: מדיה מכבי פתח תקווה

מחר: הפועל פתח תקווה בקרב של לחיות או לחדול

הפועל פתח תקווה, מנגד, אפילו לא חולמת לשאוף את אוויר הפסגות של מכבי, כשהיא מרוכזת במאבקי התחתית, כשהקרוב הוא, כאמור, ביום שני (20:00) מול בני ריינה באצטדיון גרין בנוף הגליל. המצב של הקבוצה (מקום אחרון, 6 נקודות מהקו האדום עם משחק חסר), מדאיג מאוד והיא תצטרך את תמיכת הקהל, במשחק המרוחק ובשעה הלא-נוחה. ביום חמישי (20:00) היא תשחק בשמינית הגמר בבלומפילד נגד בני יהודה.

אוהדי הפועל תל אביב באו בהמונים - יצאו מאוכזבים

עוד ב-ספורט

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »
מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

צפו: כ-8000 צופים הגיעו לדרבי הגדול של פתח תקווה. רק הכדורגל ניצח (וידאו)

חגיגת כדורגל במשחק מחשמל של היה פה עשור בין מכבי להפועל פתח תקווה הסתיים בתיקו 2:2, לאכזבתם של אוהדי שתי הקבוצות. הפועל, שאירחה את המשחק, מילאה את היציע המזרחי והביאה 6522 אוהדים ואילו מכבי הביאה כמות נכבדה של 1380 משלה, שמילאו את יציעי 4+5. למרות המתח הרב במשחק הגורלי, האירוע התנהל בצורה מסודרת ללא אלימות או תקריות. צפו בדברי האוהדים:

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading