פארק גיסין פתח תקווה ישרס לילה יום

שכנות חדשות בפארק גיסין: רשות המיסים ומשרד התעסוקה פתח תקווה שכרו מישרס

חברת הנדל"ן, שמסיימת בימים אלה לבנות בפרויקט על רח' גיסין פינת בזל את מגדל המשרדים הענקי, המתנשא לגובה של 25 קומות, הודיעה לבורסה כי היא תשכיר שטחים גדולים גם למשרד התעסוקה, בית המשפט לתעבורה ולמשפחה בהיקף עסקאות כולל של עד 350 מיליון ש"ח לתקופה של 10 שנים. הצפי הוא שבעוד כשנה נלך לחתום אבטלה בגיסין במקום ברח' ההסתדרות – וטוב שכך.

אחת מעסקאות ההשכרה הגבוהות ביותר שידענו בפתח תקווה, הפכה למוחשית אף יותר לאחר ששלשום הודיעה ישרס, בבעלותו של איש הנדל"ן שלמה אייזנברג על כך שסגרה עם המדינה על כך שמשרדי הממשלה והיכל המשפט העירוניים יעברו למשכן חדש ומודרני, בתמורה שנתית של 28 עד 35 מיליון שקל לתקופה של עשור. תושבי פתח תקווה, שהיו רגילים לעשות "סידורים" באותם מקומות במרכז העיר, יחשבו מסלול מחדש – לקריית אריה.

המיקום של פארק גיסין פתח תקווה
המיקום של פארק גיסין פתח תקווה

היקף העסקה: בין 280 ל-350 מיליון ש"ח ל-10 שנים

היקף העסקה המינימלי יגיע ל-280 מיליון שקל, והמקסימלי – עד ל-350 מיליון שקל. ישרס זכתה במכרז של מינהל הדיור הממשלתי להשכרת 20.5 אלף מ"ר עד 26 אלף מ"ר בתוספת של 460 מקומות חניה בפארק גיסין, שיושב על פינת רח' בזל בקריית אריה. אנחנו היינו הראשונים לדווח על פארק גיסין כבר לפני שנתיים וחצי (אוגוסט 2021) – ומאז הפרויקט הולך ומתפתח. 


לפני מספר שבועות תלו על גג המבנה שלט עם שני המותגים המייצגים את המתחם: ישרס וקבוצת מלם תים, שעברה למתחם החדש לפני ביוני 2022 – גם זה, דווח לראשונה בפתח תקווה NEWS. מלם תים היא הדיירת המרכזית מתחם ומאכסלת שם למעלה מ-1000 עובדים, שמגיעים לפארק גיסין פתח תקווה. כרגע בניין המשרדים הוא בשלבי בנייה אחרונים, לקראת הכנסת עובדים ראשונים בעוד חודש-חודשיים.

קבוצת מלם תים - דיירת מספר 1
קבוצת מלם תים - דיירת מספר 1 בפארק גיסין

כניסת משרדי המדינה תכפיל את היקף השטח המושכר. נשארו שטחים אחרונים

משרדי המדינה צפויים להיכנס לפארק גיסין ברבעון הראשון של 2025. לאור עסקת הענק, נותרו כעת לישרס רק שטחי השכרה בודדים של קומות וכן מספר שטחי מסחר בקרקעית. חשוב לציין כי למרות שפרויקט מעט מרוחק מתחנת הרכבת הקלה (כ-7 דקות הליכה), עדיין הוא אטרקטיבי מאוד – הן מבחינת סטנדרט הבנייה שלו והן מבחינת המיקום האטרקטיבי על ציר ראשי.

הפרויקט כולל כ-63 אלף מ"ר, כאשר את שלב א' שלו, ובו כ-40 אלף מ"ר, החלה ישרס לאכלס ברבעון השלישי של 2022. נכון לסוף ספטמבר 2023 הושכרו בו כ-23 אלף מ"ר (מעט פחות מ-60%). כניסת משרדי הממשלה ובתי המשפט למתחם תכפיל את היקף השטח המושכר, ובישרס מקווים שתוביל להשכרת שטחים נוספים לעסקים שנסמכים על פעילות משרדי הממשלה.

פרויקט פארק גיסין - גיסין פארק
הדמיית הפרויקט. לא רחוק מהמציאות

עד לתחילת השנה בעלת השליטה בישרס, שהיא חברה ציבורית, היתה חברת ההחזקות ערד שבשליטתו של אייזנברג (44.8%), שהחזיקה במקביל גם בחברת התוכנה מלם תים, הדיירת העיקרית בפארק גיסין. בסוף ינואר העבירה ערד את החזקותיה בישרס (61.3%) – לחברה חדשה בשם ישרס אחזקות, שמניותיה חולקו כדיבידנד, כשזו החלה להיסחר בבורסה במקביל אליה. במקביל לשליטתו הישירה בישרס אחזקות (44.8%) אייזנברג מחזיק ישירות גם ב-10.9% ממניות ישרס.

מס הכנסה פתח תקווה מימין, פארק גיסין משמאל - ישן ומשומש מול חדיש ומודרני

עוד ב-נדלן

יצחק שדה 1-19 פתח תקווה

מה קורה ביצחק שדה 1-19 פתח תקווה? ביקור מגלה צורך דחוף בהתחדשות עירונית

אם רציתם לראות פער מוחשי ברמת מגורים בפתח תקווה בין השכונות החדשות לשכונות הישנות של העיר, כדאי לכם לבקר בתחילת הרחוב הראשי של רמת ורבר במספרים האי-זוגיים. לטענת חלק מהדיירים, יש שם חריגות בנייה לא חוקיות, דירות מפוצלות ללא אישור, תוך הפקעת שטח ציבורי, זאת לצד הזנחה של ניקיון.

המשך קריאה »
פרויקט רח' ח"ן 8-10 פתח תקווה קטה גרופ

קטה גרופ ישקיעו כ-110 מיליון ש"ח בהתחדשות עירונית בח"ן 8-10 פתח תקווה

אירוע ההריסה בשכונת רמת ורבר, התקיים אתמול בנוכחות אנשי חברת הנדל"ן המוכרת בעיר, דיירים, תושבים ועורכי הדין המלווים את הפרויקט. במסגרת האירוע החלה הריסת 32 דירות שאיכלסו שני בניינים ישנים ומוזנחים, בני כ-50 שנה, שבמקומם צפויים לקום 2 בנייני מגורים חדישים ומודרניים בני 9 קומות כל אחד, שיאכלסו 96 דירות. צפי אכלוס: 2027. 95% מהדירות כבר נמכרו. מחירי הדירות בפנים.

המשך קריאה »
וילה למכירה בפתח תקווה נווה עוז

צפו מבפנים: וילה ענקית בנווה עוז מוצעת לאחרונה למכירה ב-7.4 מיליון ש"ח (וידאו)

בסימטה הולנדית שקטה ודו סטרית, נושק לנווה עוז הותיקה, על רחוב סעדיה עפארי 26, נמצאת וילה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, בה התגוררו עד לאחרונה משפחה של זוג רופאים. ביקור מבפנים גילה לנו שהיא אומנם זקוקה שיפוץ (לא מהיסוד), אבל המיקום והגודל (12.5 חדרים על 300 מ"ר), עושים את שלהם וכבר משכו לא מעט מתעניינים לנכס, שרק לאחרונה הוצע למכירה על ידי משרד תיווך ניסן אילון.

המשך קריאה »
רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב פתח תקווה

פרויקט רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב של שמי אושר להפקדה. לפי התמונות אפשר להבין למה

קירות מתפוררים, עמודים עם יציבות בסימן שאלה, סורגים חלודים, זבל וגרוטאות – קשה להאמין שככה חיים בפתח תקווה בשנת 2024. אבל בעוד כשלוש-ארבע שנים, לפי התכנון יקומו במקום 54 יחידות דיור ישנות ומוזנחות כ-220 דירות חדשות בארבעה בניינים, שלושה מהם בני 10 קומות ועוד מגדל מגורים ענק של כ-27 קומות באחד מהפרויקטים הבולטים של חיים שמי. צפו בתמונות מהשטח.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading