בוטיק סנטרל פתח תקווה

בוטיק סנטרל פתח תקווה נפתח היום ללקוחות: "מנסים להביא את פריז לאם המושבות"

חודש אחרי שדיווחנו לכם ראשונים על ההכנות לפתיחת הסניף הפתח תקוואי, של אחת מרשתות קונדיטוריה הגדולות והותיקות בישראל, במרכז המסחרי "מיקס MeeX אם המושבות" – הוא פתח את שעריו לקהל הלקוחות, שכבר ב-7:00 בבוקר חיכו לעוגה והקפה של הבוקר – אבל הפעם עם טעם צרפתי משודרג. זהו הסניף ה-39 של הרשת, שכבשה את לבם של חובבי מטבח הפטיסרי.

אחת מרשתות הקונדיטוריה הגדולות והותיקות בארץ נכנסת סופסוף לפתח תקווה לשמחתם של חובבי המאפים אניני הטעם בעיר. הרשת, שקיימת למעלה מעשור, נכנסה לקניון השכונתי, בחלקו הצפוני, מול בית ספר רימון וסמוך לחניון, היכן שפעם הייתה חנות "צומת ספרים" – שעברה מקום. בימים האחרונים נעשוה הכנות אחרונות לקראת הפתיחה, כולל גיוס עובדים. הסניף יהיה פתוח בכל יום (חוץ משבת), כבר משעות הבוקר המוקדמות.

מבחר עוגות שמרים בחושות - בוטיק סנטרל

משהו חדש להתחיל איתו את היום

על הבוקר (היום, שני, 11.3), פקדו את המקום חובבי המאפים על טהרת המטבח הצרפתי, שם חיכה להם ‬מבחר ‬עשיר ‬של ‬מאפים ‬טריים, עוגות, עוגיות, ומלוחים, ‬מאפי ‬בריוש ו‬כריכי ‬בוטיק במילויים ‬עשירים וגם כוס קפה עם תערובת מיוחדת. פגשנו שכאלה שהיו בדרך לעבודה או ללימודים ולא פספסו לעבור ב-MeeX אם המושבות ("חצי חינם") ולקחת משהו להתחיל איתו את היום כמו שצריך.

בוטיק סנטרל היא רשת קונדיטוריה ותיקה, בקונספט של בית עוגות (פטיסרי), שקיימת בארץ כבר למעלה משני עשורים, הפכה לשם דבר בכל הקשור למאפים בסגנון צרפתי ורכשה לה קהל לקוחות מכור ונאמן. על הדרך הוקמו לא פחות מ-38 סניפים ברחבי הארץ – ורק עכשיו, בפתיחת 2024, היא נכנסת גם לפתח תקווה, בה ייפתח הסניף ה-39.

המוצרים הבולטים בבוטיק סנטרל הם עוגות השמרים והבחושות, בהן ניתן למצוא שושני קינמון
(מאפה מבצק כרוך במילוי שוקולד לבן וקינמון, בגלייז גבינת שמנת) ב-49 ש"ח, קראנץ חלבה שוקולד (עוגת שמרים עשירה במילוי שוקולד וחלבה) ב-49 ש"ח, קראנץ פיסטוק ומי ורדים (עוגת שמרים עשירה במילוי קרם פיסטוק עשיר ומי ורדים) ב-58 ש"ח וקראנץ שוקולד טבעוני (עוגת שמרים עשירה במילוי שוקולד וחלבה, שזכה בתחרות ארצית כעוגה הטובה ביותר) ב-49 ש"ח.

סגור בשבת. כשרות מוקפדת. מוצרים סגורים בכשרות בית יוסף

בנוסף, יש בבוטיק סנטרל מבחר קרואסנים (15 ש"ח) וגם פשטידות קיש במגוון טעמים: פטריות, בטטה, בצל, ברוקולי, תרד, שרי ובולגרית. קיש אישי יעלה לכם 32 ש"ח ומשפחתי 109 ש"ח. לצד מוצרי האוכל, תוכלו להתפנק בבוטיק סנטרל פתח תקווה גם עם כוס קפה, שהזכיינים מבטיחים שהיא תהיה איכותית ביותר עם תערובת מיוחדת.

"אנחנו רואים בפתח תקווה פוטנציאל רב", אמרו לנו הזכיינים לפני הפתיחה. "יש באיזור הסניף אוכלוסייה אנינת טעם, שיודעת להעריך אוכל טוב. אנחנו יודעים שיש ביקור רק לבוטיק סנטרל בפתח תקווה ואנשים לא הבינו למה עד עכשיו לא נפתח סניף שקרוב להם לבית. "מנסים להביא את פריז לאם המושבות".

הסניף צפוי להיות פתוח כל יום בין השעות 7:00 בבוקר עד 20:00 בערב ובימי שישי עד שעה לפני כניסת השבת. בשבת הסניף סגור. בהמשך, מהסניף גם ייצאו משלוחים. הכשרות במקום היא מוקפדת. הסניפים, מלבד ירושלים, כשרים בהשגחת הרבנות והמוצרים הסגורים בלבד בכשרות בית יוסף.

בוטיק סנטרל פתח תקווה על המפה

MEEX אם המושבות פתח תקווה

עוד ב-אוכל ובילויים

אוכל בפתח תקווה

רעבים בפתח תקווה בחול המועד? אלה המקומות המומלצים להשקיט לכם את הבטן

עשרות אלפי תושבי פתח תקווה ישבו מחר בליל הסדר ויציינו פסח 2024, בשמחה מהולה בעצב ובדאגה למצב החטופים והמדינה. אם יש משהו מנחם ומסיח את הדעת, שהוא גם צורך טבעי של כולנו – זה לאכול בחוץ – ועם מעצמה קולינרית כמו שלנו, יש הרבה אפשרויות – גם בימים רביעי + חמישי. אז איפה הכי כדאי לאכול בחג? בדקנו בכמה ממתחמי האוכל הגדולים בעיר ואלה הממצאים:

המשך קריאה »
יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading