בוטיק סנטרל פתח תקווה

בוטיק סנטרל פתח תקווה נפתח היום ללקוחות: "מנסים להביא את פריז לאם המושבות"

חודש אחרי שדיווחנו לכם ראשונים על ההכנות לפתיחת הסניף הפתח תקוואי, של אחת מרשתות קונדיטוריה הגדולות והותיקות בישראל, במרכז המסחרי "מיקס MeeX אם המושבות" – הוא פתח את שעריו לקהל הלקוחות, שכבר ב-7:00 בבוקר חיכו לעוגה והקפה של הבוקר – אבל הפעם עם טעם צרפתי משודרג. זהו הסניף ה-39 של הרשת, שכבשה את לבם של חובבי מטבח הפטיסרי.

אחת מרשתות הקונדיטוריה הגדולות והותיקות בארץ נכנסת סופסוף לפתח תקווה לשמחתם של חובבי המאפים אניני הטעם בעיר. הרשת, שקיימת למעלה מעשור, נכנסה לקניון השכונתי, בחלקו הצפוני, מול בית ספר רימון וסמוך לחניון, היכן שפעם הייתה חנות "צומת ספרים" – שעברה מקום. בימים האחרונים נעשוה הכנות אחרונות לקראת הפתיחה, כולל גיוס עובדים. הסניף יהיה פתוח בכל יום (חוץ משבת), כבר משעות הבוקר המוקדמות.

מבחר עוגות שמרים בחושות - בוטיק סנטרל

משהו חדש להתחיל איתו את היום

על הבוקר (היום, שני, 11.3), פקדו את המקום חובבי המאפים על טהרת המטבח הצרפתי, שם חיכה להם ‬מבחר ‬עשיר ‬של ‬מאפים ‬טריים, עוגות, עוגיות, ומלוחים, ‬מאפי ‬בריוש ו‬כריכי ‬בוטיק במילויים ‬עשירים וגם כוס קפה עם תערובת מיוחדת. פגשנו שכאלה שהיו בדרך לעבודה או ללימודים ולא פספסו לעבור ב-MeeX אם המושבות ("חצי חינם") ולקחת משהו להתחיל איתו את היום כמו שצריך.

בוטיק סנטרל היא רשת קונדיטוריה ותיקה, בקונספט של בית עוגות (פטיסרי), שקיימת בארץ כבר למעלה משני עשורים, הפכה לשם דבר בכל הקשור למאפים בסגנון צרפתי ורכשה לה קהל לקוחות מכור ונאמן. על הדרך הוקמו לא פחות מ-38 סניפים ברחבי הארץ – ורק עכשיו, בפתיחת 2024, היא נכנסת גם לפתח תקווה, בה ייפתח הסניף ה-39.

המוצרים הבולטים בבוטיק סנטרל הם עוגות השמרים והבחושות, בהן ניתן למצוא שושני קינמון
(מאפה מבצק כרוך במילוי שוקולד לבן וקינמון, בגלייז גבינת שמנת) ב-49 ש"ח, קראנץ חלבה שוקולד (עוגת שמרים עשירה במילוי שוקולד וחלבה) ב-49 ש"ח, קראנץ פיסטוק ומי ורדים (עוגת שמרים עשירה במילוי קרם פיסטוק עשיר ומי ורדים) ב-58 ש"ח וקראנץ שוקולד טבעוני (עוגת שמרים עשירה במילוי שוקולד וחלבה, שזכה בתחרות ארצית כעוגה הטובה ביותר) ב-49 ש"ח.

סגור בשבת. כשרות מוקפדת. מוצרים סגורים בכשרות בית יוסף

בנוסף, יש בבוטיק סנטרל מבחר קרואסנים (15 ש"ח) וגם פשטידות קיש במגוון טעמים: פטריות, בטטה, בצל, ברוקולי, תרד, שרי ובולגרית. קיש אישי יעלה לכם 32 ש"ח ומשפחתי 109 ש"ח. לצד מוצרי האוכל, תוכלו להתפנק בבוטיק סנטרל פתח תקווה גם עם כוס קפה, שהזכיינים מבטיחים שהיא תהיה איכותית ביותר עם תערובת מיוחדת.

"אנחנו רואים בפתח תקווה פוטנציאל רב", אמרו לנו הזכיינים לפני הפתיחה. "יש באיזור הסניף אוכלוסייה אנינת טעם, שיודעת להעריך אוכל טוב. אנחנו יודעים שיש ביקור רק לבוטיק סנטרל בפתח תקווה ואנשים לא הבינו למה עד עכשיו לא נפתח סניף שקרוב להם לבית. "מנסים להביא את פריז לאם המושבות".

הסניף צפוי להיות פתוח כל יום בין השעות 7:00 בבוקר עד 20:00 בערב ובימי שישי עד שעה לפני כניסת השבת. בשבת הסניף סגור. בהמשך, מהסניף גם ייצאו משלוחים. הכשרות במקום היא מוקפדת. הסניפים, מלבד ירושלים, כשרים בהשגחת הרבנות והמוצרים הסגורים בלבד בכשרות בית יוסף.

בוטיק סנטרל פתח תקווה על המפה

MEEX אם המושבות פתח תקווה

עוד ב-אוכל ובילויים

כ-16,000 תושבים הגיעו לפסטיבל הקינוחים הראשון של פתח תקווה ביד לבנים (וידאו)

האירוע הסתיים אתמול בהצלחה עם הופעתה של הזמרת יסמין מועלם, מהכוכבות העולות של המוסיקה הישראלית. כבר בשעה 19:30 החלו הראשונים מהקהל להגיע ועמדו בתור הארוך שהשתרך כמעט עד רחוב ארלוזורוב. התור התקדם במהירות וכולם נכנסו לפני ההופעה של מועלם, שהחלה ב-21:30. הפסטיבל החל כבר שלשום עם הופעה של כוכבת הילדים ניבה קשת ולאחר מכן הזמר מוש בן ארי.

המשך קריאה »
מריונלה פתח תקווה

מריונלה (MARIONELLA) האיטלקית נפתחה אתמול בפתח תקווה בהשקעה של 6.5 מיליון ש"ח

עם שטח של 350 מ"ר (לא כולל החצר והדשא), שיכול להכיל כמעט 150 סועדים בו זמנית, בעלי המסעדה בהחלט נותנים כאן הצהרת כוונות ומעלים את רף התחרות של המסעדות האיטלקיות של פתח תקווה. המקום החדש, במתחם המסחרי של הסיבים 18, מחליף את הסניף האחרון ששרד מרשת ספגטים. יחד עם עיצוב יוקרתי ושף בעל שם – במריונלה בטוחים שיש להם קלף מנצח (וכשר). התפריט עם המחירים – בפנים

המשך קריאה »
קובי אשרת היכל התרבות פתח תקווה

צפו: אולם מלא צופים בהיכל התרבות פתח תקווה בערב יום הולדת 80 לקובי אשרת (וידאו)

כ-800 פתח תקוואים הגיעו לערב הוקרה, שהתקיים לכבודו של המלחין עם הרזומה הכי חזק בתולדות המוסיקה בישראל. אומנים רבים כיבדו את אושרת בשירים שהולחנו על ידו לאורך השנים, ביניהם: ריקי גל, בן ארצי, נתן דטנר, חלב ודבש עם לאה לופטין ועוד רבים וטובים. הערב אורגן על ידי אגף התרבות של עיריית פתח תקווה, בראשות אריה ימיני. אושרת: "אני מרגיש בן 40". צפו בראיונות מאחורי הקלעים.

המשך קריאה »
מיקי שמו קונדיטורייה שמו פתח תקווה

בקרוב: סניף חדש של "קונדיטוריית שמו" ייפתח בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

בעוד כחודשיים תתווסף לחובבי הבצק והמאפים, עוד אופציה קולינארית – והפעם מבית הייצור של מיקי שמו, אחד מהשף-קונדיטורים המוכרים בישראל, שיפתח את הסניף ה-14 שלו במקום הכי מסחרי בעיר – הקניון הגדול. לדברי הרשת, בסניף החדש, שגודלו יהיה 30 מ"ר, יושקעו כ-700 אלף ש"ח עם עיצוב מוקפד של סטודיו MU. "מעכשיו גם בפתח תקווה יוכלו ליהנות ממגוון המוצרים שלנו", אומרים בשמו.

המשך קריאה »