יקבי ירושלים פתח תקווה JERUZ YARD

מביאים את ירושלים לפתח תקווה: יקבי ירושלים (JERUZ YARD) פתחו רשמית (וידאו)

ביקרנו במקום ביום שישי האחרון, שהיה מלא באנשים, באווירה כפרית ופסטורלית בפארק יד לבנים, בקריית המוזיאונים, ברחוב ארלוזורוב 30. את היקב ואת הפוד-טראק שלצדו, פקדו אנשים מכל הגילאים: חבורות צעירים, זוגות לדייט רומנטי, משפחות ובני ובנות הגיל השלישי – במקום ייחודי, שאין כמותו בפתח תקווה. גואטה, הבעלים: הבאנו את משכנות שאננים מירושלים לפתח תקווה. 

יקבי ירושלים, הוא הרבה יותר מעוד עסק-אוכל בפתח תקווה. לאחר מספר חודשים של הרצה, הוזמנו לפתיחה הרשמית של המקום, הממותג בשם JERUZ YARD, שהוא למעשה בוטיק יין ובית הקפה מבית יקבי ירושלים – אגודה חקלאית שיתופית. יקבי ירושלים פתח תקווה מתאים לכל מי שמחפש ליהנות מתפריט קליל הכולל בין השאר גבינות משק, מיני מאפים, סלטים, קפה איכותי וכמובן טעימות ממגוון יינות כשרים ומשובחים.

צפו בביקור ביקבי ירושלים JERUZ YARD פתח תקווה (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok יקבי ירושלים הגיעו לפתח תקווה. במקום תמצאו יקב עם הרבה בקבוקי יין משובחים וגם פוד טראק עם תפריט מגרה. כל זה נמצא בפארק יד לבנים ליד המוזיאון באווירה כפרית ופסטורלית. #פתחתקווה #ביתקפה #יקביירושלים #יין #פארקידלבנים @עיריית פתח תקווה @יין בעיר ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS
ירושלים בפתח תקווה - יקבי ירושלים בפארק יד לבנים
ירושלים בפתח תקווה - יקבי ירושלים בפארק יד לבנים

בעלי המקום, מתכננים בהמשך אירועי טעימות יין, ערבי יינן והרצאות אורח. יקבי ירושלים פתח תקווה גם זמין לאירועים פרטיים ואירועי חברה. יעל בן אהרון, הגיעה עם חברותיה למקום מכפר אדומים ואמרה: "אנחנו רק בתחילת החוויה ואנחנו עוד נחזור לכאן. אסף מישרקי הגיע מגבעת שמואל ואמר: "מקום מדהים. כיף פה לשבת עם קפה ועוגה. אנשים נחמדים". "קפה טעים, זה מקום נהדר לשתות ולאכול בו אחרי בילוי בסינמטק", אמרה לנו אורה סטולומיצקי מפתח תקווה.

מה בא לכם, אדום או לבן? בקבוקי יין של יקבי ירושלים
מה בא לכם, אדום או לבן? בקבוקי יין של יקבי ירושלים

אז מה בתפריט?

פלטת גבינות כולל פוקצ׳ה 89 ש״ח, בכריכים: סליידר טונה 29 ש״ח, פרעצל קממבר 32 ש״ח, שאור אנטיפסטי 25 ש״ח וכוסמין מחמצת בולגרית 25 ש״ח. בתפריט הפיצות: זוגית-40 ש״ח, אלה פלה 35 ש״ח, אלה פלה פלוס 40 ש״ח ופוקצ׳ה מטבלים 35 ש״ח.

בסלטים: סלט טונה – 40 ש״ח, סלט יווני 42 ש״ח, סלט קינואה 39 ש״ח. מגוון מאפים כוללים: קרואסון חמאה 13 ש״ח, קרואסון שקדים 15 ש״ח, קרואסון שוקולד 14 ש״ח, בקינוחים: בחושות דוגמת שוקולד-בננה 14 ש״ח, קראנץ׳ גבינה/סינבון 14 ש״ח; גבינה אפויה/עוגת ביסקוויטים של ילדות 28 ש״ח.

ביקב מציעים בקבוקי יינות לרכישה מסוגים שונים במגוון רמות מחירים החל מ-40 ש"ח וכלה ביין הדגל של היקב – וינדמיל פרוג'קט ספיישל רזרב – שנמכר ב-250 ש"ח.

תפריט היינות של יקבי ירושלים פתח תקווה
תפריט היינות של יקבי ירושלים פתח תקווה

"תרבות והסטוריה לצד התחדשות"

"פתחנו את JERUZ YARD מתוך רצון להרחיב נוכחות וחשיפה מחוץ לגבולות משכננו, אזור ירושלים", מסר עופר גואטה, בעלי יקבי ירושלים אגודה חקלאית שיתופית. "המיקום בו בחרנו לעשות זאת מביא לידי ביטוי במובנים רבים את מרכז המבקרים בירושלים, שכן בדיוק כמו במשכנות שאננים, בקריית המוזיאונים, מתחת למוזיאון הראשונים של פתח תקווה, ישנו מקום המשלב תרבות, הסטוריה לצד התחדשות וסביבה מרהיבה".

אתה רואה עוד קווים מקבילים בין ירושלים לפתח תקווה?

"בהחלט. היקב החל פעילותו בעיר העתיקה של ירושלים ופתח תקווה נוסדה על ידי יוצאי העיר העתיקה ובראשם יואל משה סולומוןֿ, כך שהקווים המקבילים בולטים בכל היבט".

שעות הפעילות של יקבי ירושלים פתח תקווה JERUZ YARD לתקופת הפתיחה הן בימים א' עד ה' בין השעות 9:00-21:00ֿ, וביום ו׳ בין השעות 9:00-15:00. בשבתות המקום סגור.

עוד ב-אוכל ובילויים

כ-16,000 תושבים הגיעו לפסטיבל הקינוחים הראשון של פתח תקווה ביד לבנים (וידאו)

האירוע הסתיים אתמול בהצלחה עם הופעתה של הזמרת יסמין מועלם, מהכוכבות העולות של המוסיקה הישראלית. כבר בשעה 19:30 החלו הראשונים מהקהל להגיע ועמדו בתור הארוך שהשתרך כמעט עד רחוב ארלוזורוב. התור התקדם במהירות וכולם נכנסו לפני ההופעה של מועלם, שהחלה ב-21:30. הפסטיבל החל כבר שלשום עם הופעה של כוכבת הילדים ניבה קשת ולאחר מכן הזמר מוש בן ארי.

המשך קריאה »
מריונלה פתח תקווה

מריונלה (MARIONELLA) האיטלקית נפתחה אתמול בפתח תקווה בהשקעה של 6.5 מיליון ש"ח

עם שטח של 350 מ"ר (לא כולל החצר והדשא), שיכול להכיל כמעט 150 סועדים בו זמנית, בעלי המסעדה בהחלט נותנים כאן הצהרת כוונות ומעלים את רף התחרות של המסעדות האיטלקיות של פתח תקווה. המקום החדש, במתחם המסחרי של הסיבים 18, מחליף את הסניף האחרון ששרד מרשת ספגטים. יחד עם עיצוב יוקרתי ושף בעל שם – במריונלה בטוחים שיש להם קלף מנצח (וכשר). התפריט עם המחירים – בפנים

המשך קריאה »
קובי אשרת היכל התרבות פתח תקווה

צפו: אולם מלא צופים בהיכל התרבות פתח תקווה בערב יום הולדת 80 לקובי אשרת (וידאו)

כ-800 פתח תקוואים הגיעו לערב הוקרה, שהתקיים לכבודו של המלחין עם הרזומה הכי חזק בתולדות המוסיקה בישראל. אומנים רבים כיבדו את אושרת בשירים שהולחנו על ידו לאורך השנים, ביניהם: ריקי גל, בן ארצי, נתן דטנר, חלב ודבש עם לאה לופטין ועוד רבים וטובים. הערב אורגן על ידי אגף התרבות של עיריית פתח תקווה, בראשות אריה ימיני. אושרת: "אני מרגיש בן 40". צפו בראיונות מאחורי הקלעים.

המשך קריאה »
מיקי שמו קונדיטורייה שמו פתח תקווה

בקרוב: סניף חדש של "קונדיטוריית שמו" ייפתח בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

בעוד כחודשיים תתווסף לחובבי הבצק והמאפים, עוד אופציה קולינארית – והפעם מבית הייצור של מיקי שמו, אחד מהשף-קונדיטורים המוכרים בישראל, שיפתח את הסניף ה-14 שלו במקום הכי מסחרי בעיר – הקניון הגדול. לדברי הרשת, בסניף החדש, שגודלו יהיה 30 מ"ר, יושקעו כ-700 אלף ש"ח עם עיצוב מוקפד של סטודיו MU. "מעכשיו גם בפתח תקווה יוכלו ליהנות ממגוון המוצרים שלנו", אומרים בשמו.

המשך קריאה »