יקבי ירושלים פתח תקווה JERUZ YARD

מביאים את ירושלים לפתח תקווה: יקבי ירושלים (JERUZ YARD) פתחו רשמית (וידאו)

ביקרנו במקום ביום שישי האחרון, שהיה מלא באנשים, באווירה כפרית ופסטורלית בפארק יד לבנים, בקריית המוזיאונים, ברחוב ארלוזורוב 30. את היקב ואת הפוד-טראק שלצדו, פקדו אנשים מכל הגילאים: חבורות צעירים, זוגות לדייט רומנטי, משפחות ובני ובנות הגיל השלישי – במקום ייחודי, שאין כמותו בפתח תקווה. גואטה, הבעלים: הבאנו את משכנות שאננים מירושלים לפתח תקווה. 

יקבי ירושלים, הוא הרבה יותר מעוד עסק-אוכל בפתח תקווה. לאחר מספר חודשים של הרצה, הוזמנו לפתיחה הרשמית של המקום, הממותג בשם JERUZ YARD, שהוא למעשה בוטיק יין ובית הקפה מבית יקבי ירושלים – אגודה חקלאית שיתופית. יקבי ירושלים פתח תקווה מתאים לכל מי שמחפש ליהנות מתפריט קליל הכולל בין השאר גבינות משק, מיני מאפים, סלטים, קפה איכותי וכמובן טעימות ממגוון יינות כשרים ומשובחים.

צפו בביקור ביקבי ירושלים JERUZ YARD פתח תקווה (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok יקבי ירושלים הגיעו לפתח תקווה. במקום תמצאו יקב עם הרבה בקבוקי יין משובחים וגם פוד טראק עם תפריט מגרה. כל זה נמצא בפארק יד לבנים ליד המוזיאון באווירה כפרית ופסטורלית. #פתחתקווה #ביתקפה #יקביירושלים #יין #פארקידלבנים @עיריית פתח תקווה @יין בעיר ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS
ירושלים בפתח תקווה - יקבי ירושלים בפארק יד לבנים
ירושלים בפתח תקווה - יקבי ירושלים בפארק יד לבנים

בעלי המקום, מתכננים בהמשך אירועי טעימות יין, ערבי יינן והרצאות אורח. יקבי ירושלים פתח תקווה גם זמין לאירועים פרטיים ואירועי חברה. יעל בן אהרון, הגיעה עם חברותיה למקום מכפר אדומים ואמרה: "אנחנו רק בתחילת החוויה ואנחנו עוד נחזור לכאן. אסף מישרקי הגיע מגבעת שמואל ואמר: "מקום מדהים. כיף פה לשבת עם קפה ועוגה. אנשים נחמדים". "קפה טעים, זה מקום נהדר לשתות ולאכול בו אחרי בילוי בסינמטק", אמרה לנו אורה סטולומיצקי מפתח תקווה.

מה בא לכם, אדום או לבן? בקבוקי יין של יקבי ירושלים
מה בא לכם, אדום או לבן? בקבוקי יין של יקבי ירושלים

אז מה בתפריט?

פלטת גבינות כולל פוקצ׳ה 89 ש״ח, בכריכים: סליידר טונה 29 ש״ח, פרעצל קממבר 32 ש״ח, שאור אנטיפסטי 25 ש״ח וכוסמין מחמצת בולגרית 25 ש״ח. בתפריט הפיצות: זוגית-40 ש״ח, אלה פלה 35 ש״ח, אלה פלה פלוס 40 ש״ח ופוקצ׳ה מטבלים 35 ש״ח.

בסלטים: סלט טונה – 40 ש״ח, סלט יווני 42 ש״ח, סלט קינואה 39 ש״ח. מגוון מאפים כוללים: קרואסון חמאה 13 ש״ח, קרואסון שקדים 15 ש״ח, קרואסון שוקולד 14 ש״ח, בקינוחים: בחושות דוגמת שוקולד-בננה 14 ש״ח, קראנץ׳ גבינה/סינבון 14 ש״ח; גבינה אפויה/עוגת ביסקוויטים של ילדות 28 ש״ח.

ביקב מציעים בקבוקי יינות לרכישה מסוגים שונים במגוון רמות מחירים החל מ-40 ש"ח וכלה ביין הדגל של היקב – וינדמיל פרוג'קט ספיישל רזרב – שנמכר ב-250 ש"ח.

תפריט היינות של יקבי ירושלים פתח תקווה
תפריט היינות של יקבי ירושלים פתח תקווה

"תרבות והסטוריה לצד התחדשות"

"פתחנו את JERUZ YARD מתוך רצון להרחיב נוכחות וחשיפה מחוץ לגבולות משכננו, אזור ירושלים", מסר עופר גואטה, בעלי יקבי ירושלים אגודה חקלאית שיתופית. "המיקום בו בחרנו לעשות זאת מביא לידי ביטוי במובנים רבים את מרכז המבקרים בירושלים, שכן בדיוק כמו במשכנות שאננים, בקריית המוזיאונים, מתחת למוזיאון הראשונים של פתח תקווה, ישנו מקום המשלב תרבות, הסטוריה לצד התחדשות וסביבה מרהיבה".

אתה רואה עוד קווים מקבילים בין ירושלים לפתח תקווה?

"בהחלט. היקב החל פעילותו בעיר העתיקה של ירושלים ופתח תקווה נוסדה על ידי יוצאי העיר העתיקה ובראשם יואל משה סולומוןֿ, כך שהקווים המקבילים בולטים בכל היבט".

שעות הפעילות של יקבי ירושלים פתח תקווה JERUZ YARD לתקופת הפתיחה הן בימים א' עד ה' בין השעות 9:00-21:00ֿ, וביום ו׳ בין השעות 9:00-15:00. בשבתות המקום סגור.

עוד ב-אוכל ובילויים

אוכל בפתח תקווה

רעבים בפתח תקווה בחול המועד? אלה המקומות המומלצים להשקיט לכם את הבטן

עשרות אלפי תושבי פתח תקווה ישבו מחר בליל הסדר ויציינו פסח 2024, בשמחה מהולה בעצב ובדאגה למצב החטופים והמדינה. אם יש משהו מנחם ומסיח את הדעת, שהוא גם צורך טבעי של כולנו – זה לאכול בחוץ – ועם מעצמה קולינרית כמו שלנו, יש הרבה אפשרויות – גם בימים רביעי + חמישי. אז איפה הכי כדאי לאכול בחג? בדקנו בכמה ממתחמי האוכל הגדולים בעיר ואלה הממצאים:

המשך קריאה »
יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading