פרויקט רח' ח"ן 8-10 פתח תקווה קטה גרופ

קטה גרופ ישקיעו כ-110 מיליון ש"ח בהתחדשות עירונית בח"ן 8-10 פתח תקווה

אירוע ההריסה בשכונת רמת ורבר, התקיים אתמול בנוכחות אנשי חברת הנדל"ן המוכרת בעיר, דיירים, תושבים ועורכי הדין המלווים את הפרויקט. במסגרת האירוע החלה הריסת 32 דירות שאיכלסו שני בניינים ישנים ומוזנחים, בני כ-50 שנה, שבמקומם צפויים לקום 2 בנייני מגורים חדישים ומודרניים בני 9 קומות כל אחד, שיאכלסו 96 דירות. צפי אכלוס: 2027. 95% מהדירות כבר נמכרו. מחירי הדירות בפנים.

אם תרצו לקבל המחשה לפער של רמת המגורים בין השכונות הישנות לשכונות הותיקות, כדאי לכם לעשות טיול רגלי קצר של חמש דקות ברחובות פתח תקווה מאם המושבות או נווה גן לבתים הישנים בשכונת רמת ורבר. מדובר במבנים שנבנו לפני שנות ה-80', במצב בעייתי, לא רק מבחינה אסתטית, אלא גם מבחינה בטיחותית – הן בהיבט של רעידות אדמה והן בהיבט של מרחב מוגן מפני טילים.

ח"ן 8 ו-10 פתח תקווה לפני- אחרי

95% מהדירות בפרויקט כבר נמכרו

על כן, התחדשות עירונית כל כך נדרשת בשכונה, שגם נמצאת במיקום יחסית מרכזי – 5 דקות נסיעה מציר ז'בוטינסקי, תחנות הרכבת הקלה, הפארק, הקניון הגדול וב.ס.ר סיטי וביג העתידי. במסגרת הפרויקט, חברת הנדל"ן קטה גרופ, תהרוס 32 דירות ישנות ברחוב ח"ן בפתח תקווה ותבנה במקומן 96 דירות חדשות בשני בניינים חדישים בהיקף השקעה של כ-110 מיליון שקל.

קטה גרופ סיפרו לפתח תקווה NEWS כי כבר מכרו 95% מהדירות בפרויקט, ביניהן: דירות 3 חדרים בשטח של כ- 74 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת במחיר של 2.4 מיליון שקל, דירת 4 חדרים בשטח של 98 מ"ר + כ-12 מ"ר מרפסת, נמכרו במחיר של 2.7 מיליון שקל ודופלקסים בני 5-6 חדרים של 150 מ"ר נמכרו ביותר מ- 4 מיליון שקל.

רגע ההריסה של שני הבניינים הישנים ברח' ח"ן 8-10
רגע ההריסה של שני הבניינים הישנים ברח' ח"ן 8-10
צילום: גל פליבה

רכבת קלה משנה מציאות נדל"נית

"אנשים רואים שהרכבת הקלה משנה את המציאות והפכה את פתח תקווה לנגישה מאוד לתל אביב ורוצים לנצל את ההזדמנות לקנות דירה על התוואי, טרם עליית המחירים", מסר גיל קטה, מנכ"ל ובעלים קטה גרופ. "התנופה בפתח תקווה מאפשרת לנו להגדיל את קצב הפרויקטים, מדובר בפרויקט ההתחדשות השביעי שהרסנו רק בחצי שנה האחרונה"

גיל קטה, בעלים קטה גרופ: התנופה בפתח תקווה מאפשרת לנו להגדיל את קצב הפרויקטים
גיל קטה, בעלים קטה גרופ: התנופה בפתח תקווה מאפשרת לנו להגדיל את קצב הפרויקטים

צפי הכנסות מפרויקטים נדל"ן: כמיליארד ש"ח

חברת קטה גרופ (לא להתבלבל עם קטה נדל"ן וקטה יזמות – שתי חברות שונות מאותה משפחה), פועלת כשני עשורים בעיר ועד היום הקימה יותר מ 1,000 יחידות דיור וכיוםן משווקת כ-10 פרויקטים בעיר, ביניהם פרויקט אורלוב 31, הנמצא גם הוא על תוואי הרכבת הקלה. אנחנו מתרגשים להגיע ליום ההריסה ממש לפני חג הפסח, ומודים לדיירים ולגורמים המוניציפליים שסייעו לקדם את הפרויקט".

קטה גרופ (KATA GROUP) מנוהלת על ידי גיל קטה, יחד עם שלושת בניו: אור, עוז, ורון. סך הנכסים של החברה נאמד בכ-850 מיליון שקל וצפי ההכנסות מפרויקטים לשנה הקרובה מוערך בכמיליארד שקל. בין היתר עוסקת החברה בפרויקטים יזמיים, עסקאות קומבינציה ובתחום ההתחדשות העירונית. את פרויקט רחוב ח"ן 8-10 מלווה משרד עורכי הדין דן אלפרט, המתמחה בהתחדשות עירונית.

אנשי קטה גרופ עם משרד העו"ד המלווה דן הלפרט

״קיבלנו את הייצוג של הבניין שלא רצה ללכת יחד עם בנין 10", סיפר באירוע עו"ד הלפרט. "התגברנו על הרבה אתגרים והצלחנו להביא לחיבור הדרוש עם הבניין הסמוך כדי לייצר פרויקט איכותי וטוב. בדרך גישרנו על פערים בין בעלי הדירות והשגנו איזון ביניהם ובסוף אפילו שיפרנו את התמורות והערבויות עבורם. יצא פרויקט מצוין עם יזם מצוין וכולם מרוצים ומאושרים. בעלי הדירות עשו עסקה מצוינת ויקבלו דירות חדשות עם ממ"ד ומפרט מפואר בבניין מחוזק בפני רעידות אדמה ואני מאוד שמח ומתרגש עבורם״.

עו"ד דן הלפרט עם דוד חג'ג' ממינהלת כרמים להתחדשות עירונית בעיריית פתח תקווה

עוד ב-נדלן

יצחק שדה 1-19 פתח תקווה

מה קורה ביצחק שדה 1-19 פתח תקווה? ביקור מגלה צורך דחוף בהתחדשות עירונית

אם רציתם לראות פער מוחשי ברמת מגורים בפתח תקווה בין השכונות החדשות לשכונות הישנות של העיר, כדאי לכם לבקר בתחילת הרחוב הראשי של רמת ורבר במספרים האי-זוגיים. לטענת חלק מהדיירים, יש שם חריגות בנייה לא חוקיות, דירות מפוצלות ללא אישור, תוך הפקעת שטח ציבורי, זאת לצד הזנחה של ניקיון.

המשך קריאה »
וילה למכירה בפתח תקווה נווה עוז

צפו מבפנים: וילה ענקית בנווה עוז מוצעת לאחרונה למכירה ב-7.4 מיליון ש"ח (וידאו)

בסימטה הולנדית שקטה ודו סטרית, נושק לנווה עוז הותיקה, על רחוב סעדיה עפארי 26, נמצאת וילה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, בה התגוררו עד לאחרונה משפחה של זוג רופאים. ביקור מבפנים גילה לנו שהיא אומנם זקוקה שיפוץ (לא מהיסוד), אבל המיקום והגודל (12.5 חדרים על 300 מ"ר), עושים את שלהם וכבר משכו לא מעט מתעניינים לנכס, שרק לאחרונה הוצע למכירה על ידי משרד תיווך ניסן אילון.

המשך קריאה »
רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב פתח תקווה

פרויקט רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב של שמי אושר להפקדה. לפי התמונות אפשר להבין למה

קירות מתפוררים, עמודים עם יציבות בסימן שאלה, סורגים חלודים, זבל וגרוטאות – קשה להאמין שככה חיים בפתח תקווה בשנת 2024. אבל בעוד כשלוש-ארבע שנים, לפי התכנון יקומו במקום 54 יחידות דיור ישנות ומוזנחות כ-220 דירות חדשות בארבעה בניינים, שלושה מהם בני 10 קומות ועוד מגדל מגורים ענק של כ-27 קומות באחד מהפרויקטים הבולטים של חיים שמי. צפו בתמונות מהשטח.

המשך קריאה »
דירות חדשות למכירה בפתח תקווה

מתפתחת: על פי נתוני הלמ"ס – בפ"ת נמכרו 668 דירות מפרוץ המלחמה. רק 22 פחות מת"א

לפי הנתונים, רק בתל אביב (690) נמכרו יותר דירות בין אוקטובר לנובמבר. גם במדד הדירות החדשות פתח תקווה צמודה לתל אביב עם 339 דירות חדשות, לעומת 358, שנמכרו בעיר הגדולה. פתח תקווה, בכלל, נמצאת בין ארבעת הערים בהן נמכרו הכי הרבה דירות חדשות – לצד ירושלים, אשדוד ותל אביב. מעל ל-45% מהדירות שנמכרו הן דירות חדשות, עלייה של 25.3% בהשוואה לאוגוסט עד אוקטובר.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading