כבר קניתם? בהלת כרטיסים לגמר הגביע: במכבי פתח תקווה מצפים למכור עוד כ-2000 כרטיסים

נותרו עוד תשעה ימים לגמר הגדול בבלומפילד (30.5, 20:30), אבל כבר עכשיו מלחמת אוהדים על הכרטיסים בשיאה. מסתבר שאוהדי הפועל באר שבע רכשו כרטיסים ליציעים של אוהדי מכבי, מה שגרם להנהלה לסגור להשאיר את רכישת הכרטיסים האינטרנטית דרך "לאן", רק לאוהדי מכבי שיש להם היסטוריית רכישה. מי שמעוניין בכרטיס ליציעי מכבי, יכול גם לרכוש אותם במסגרת הפנינג, שייערך בשבת הקרובה (25.5).

"אנו מטפלים בביטול כל הכרטיסים של אוהדי הפועל באר שבע, שרכשו כרטיסים ליציעים שלנו", מסרו ממכבי פתח תקווה. במכבי מבטיחים כי אוהדי ב"ש לא יורשו להיכנס ליציעי מכבי (יציעים 10 ע 14), גם אם רכשו כבר כרטיס – ובמקרה הצורך גם יוצאו החוצה, מבלי שיוחזר כספם.

צפו בדברי בן שהר לקראת גמר גביע המדינה (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok

בהלת כרטיסים לגמר הגביע: מכבי פתח תקווה שואפת למכור עוד כ-2000 כרטיסים יש עוד תשעה ימים לגמר הגדול בבלומפילד (30.5, 20:30), אבל כבר עכשיו יש סוג של מלחמת אוהדים בין אוהדי מכבי, לבין אלו של הפועל באר שבע, שחלקם ניסו לקנות כרטיסים ליציעים של אוהדי מכבי בן שהר ממכבי פתח תקווה מדבר לקראת משחק גמר הגביע מול הפועל באר שבע, האקסית שלו. @עיריית פתח תקווה @מכבי פתח תקווה #פתחתקווה #מכביפתחתקווה #בןשהר

♬ סאונד מקורי - פתח תקווה NEWS

צילום: דוברות מכבי פתח תקווה. עריכה: eBrand

בינתיים נודע כי כ-4000 אוהדי מכבי פתח תקווה כבר הבטיחו את מקומם בבלומפילד, כשחלקם (כ-500) קיבלו כרטיסים דרך העירייה. כעת נותרו כ-1500-2000 כרטיסים מתוך כל מה שהוקצה למכבי – והמועדון ישאף למכור את כולם עד משחק הגמר ביום חמישי הבא. לצורך כך, מארגן מועדון בשבת הפנינג, צמוד לאימון הקבוצה, במגרש האימונים בן דרור (25.5, שעה 18:00.

היום (20:00), תתארח מכבי פתח תקווה באצטדיון טדי אצל בית"ר ירושלים במשחק חסר חשיבות, בו המאמן רן קוז'וך בעיקר ינסה לשמור על השחקנים המובילים מפציעה, שעלולה להוביל להיעדרות בגמר הגביע. במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול בית"ר, התייחס החלוץ בן שהר, למפגש הגביע עם האקסית שלו, הפועל באר שבע, שכבש לזכותה בגמר הגביע האחרון בין הקבוצות ב-2020, שהתקיים ללא קהל בעידן הקורונה.

"יש לי כבוד עצום להפועל באר שבע ולמה שהם נתנו לי כשחקן", אמר שהר. "הם עושים לנו (מכבי) כבוד? לא יודע. אני לא מתייחס לדברים האלה ואני לא חושב שמדובר בניסיון להרדים אותנו. אי אפשר להקדים אותנו, כי זה גמר גביע. הדבר האחרון שאנחנו צריכים לעשות עכשיו זה להתעסק באחרים וברעשי רקע. אנחנו צריכים לבוא לגמר הכי מוכנים ולעשות את הכי טוב שלנו. יהיה משחק קשה – אבל אפשר לנצח".

צפו בתקציר גמר הגביע האחרון בין שתי הקבוצות (יולי, 2021)

עוד ב-ספורט

מתן גושה תאונת אופנוע

מתן גושה מהפועל "מבנה" פתח תקווה נפצע קשה בתאונת אופנוע בדרום. מצבו יציב.

הבלם של היורדת סובל מפגיעה רב מערכתית. גושה בן ה-25 החליק מהאופנוע שלו בכביש 4, סמוך לניצן – צומת אשכולות ועף ממנו. חובשים ופראמדיקים של מד"א הוזעקו למקום והעניקו לו טיפול לפני שפינו אותו לבית החולים ברזילי, שם הוא מטופל כשהוא בהכרה מלאה ומצבו יציב. השחקנים והצוות המקצועי של הפועל מתפללים להחלמתו: "המועדון עוקב אחרי מצבו וילוו את השחקן ומשפחתו בכל מה שיצטרכו", נמסר.

המשך קריאה »

רגל ימין לקראת אירופה: מכבי פתח תקווה ניצחה את מכבי חיפה 1:3 בבת גלים

נכון, זה רק משחק אימון, מול הירוקים, שהיו בהרכב חסר, אבל אולי זה סימן לעונה מוצלחת עבור הפתח תקוואים מחזיקי הגביע, שעוד פחות מחודש ישחקו לראשונה באירופה מאז 2005. במשחק, שהיה סגור לקהל, החיפאים עם המאמן החדש-ישן ברק בכר, פתחו עם שער של דין דוד בדקה ה-30, אך מכבי החזירה עם שלישייה של לוגסי (32), קרצו (72 ודזנט (76) במשחק הבכורה של המאמן החדש דן רומן.

המשך קריאה »
הפועל מבנה פתח תקווה

"מבנה" תהיה נותנת החסות הראשית של הפועל פתח תקווה – גם בעונה הבאה

הקבוצה, שירדה העונה מליגת העל לאחר עונה אחת בלבד, הודיעה כי חברת הנדל"ן העסקי תתמוך בה גם בעונת 24/25 – כך על פי דיווח של המועדון. "שמחים וגאים על הבעת האמון בנו דווקא עכשיו, שיתוף הפעולה יביא להצלחות", אמר טים פלוטקין, המנכ"ל החדש. בהפועל גם מעודדים מקצב גיוס הכספים של עמותת האוהדים, שכבר הגיע לשני מיליון ש"ח, חודשיים לפני שריקת הפתיחה למשחק הראשון.

המשך קריאה »
אוהדי מכבי פתח תקווה - מתכוננים לבראגה?

מכבי פתח תקווה תפגוש את בראגה מפורטוגל בסיבוב השני של הליגה האירופית

ההגרלה שנערכה היום, קבעה כי הקבוצה הפתח תקוואית, שחוזרת לכדורגל האירופאי לאחר כמעט שני עשורים, תפגוש את הפורטוגזים החזקים לשני משחקים: הראשון יתקיים ב-25.7 בחוץ והשני יתקיים כעבור שבוע (1.8) במשחק ביתי, שלצערינו, ייערך בסופיה. במכבי יתנו עדיפות לרכישת חבילות למשחקים לבעלי מנויים ומצפים למאות אוהדים שילוו את הקבוצה בשני המשחקים באירופה.

המשך קריאה »