פרויקט אספן גרופ רח' אימבר קרית אריה

שחקן חדש בקריית אריה: אספן גרופ רכשו מקרן ריאליטי שטח ב-140 מיליון ש"ח

רק לפני מספר שבועות דיווחנו לכם על פרויקט המגדל הגבוה בפתח תקווה של קבוצת הרציג, שאמור לקום ברח' אימבר, באיזור התעשייה קריית אריה והשבוע כבר התבשרנו על עסקת ענק במסגרתה תירכש קרקע על פני כ-15 דונם, היכן שיושב כרגע המחסן של זוגלובק, צמוד ל"אימבר טאוואר". אספן: "השטח עם פוטנציאל השבחה משמעותי להקמת פרויקט עירוב שימושים".

לפי הודעה ששחחררה קרן ריאלטי לעיתונות, היקף העסקה עומד על כ-126 מיליון ש"ח שעליהם יתווספו כ- 14 מיליון ש"ח. על פניו נראה כעסקה משתלמת לצדדים, היות ואספן גרופ בונה על כך שתקבל היתרים לממש כ-35 אלף מ"ר של זכויות בניה, שזה אומר מגדל משרדים לא קטן, גם אם קשה להאמין שהוא יתקרב לגובהו המתוכנן של "אימבר טאוואר".

בניין המשרדים שעתיד להיהרס בשטח
בניין המשרדים שעתיד להיהרס בשטח

כיום יושב בשטח המרכז הלוגיסטי של מפעל הבשרים "זוגלובק" בפתח תקווה. כשביקרנו במקום ראינו מבנה די ישן ומוזנח ואפשר להבין את המחשבה לפנות ולבנות משהו אחר במקום. קרן ריאליטי רכשה את הנכס ממשפחת שטראוס בדצמבר 2019 וזוגלובק האריכה את חוזה השכירות לתקופה של 10 שנים נוספות כחלק מתהליך ההשבחה. 

כפי שנמסר, ריאליטי גם שיתפה פעולה עם שוכר קצרה, לצורך תכנון של מבנה משרדים נוסף בשטח 8,000 מ"ר בחלקה הדרומי של הקרקע, המשלב משרדים ושטחי חניה ואחסנה. זהו הנכס השני שריאליטי מוכרת לאחרונה בפתח תקווה, לאחר שביוני 21 מכרה את נכס כיכר התרבות בעיר לחברת צים בהרי.

המרכז הלוגיסטי של זוגלובק בפתח תקווה - שעתיד להיהרס
המרכז הלוגיסטי של זוגלובק בפתח תקווה - שעתיד להיהרס

דן מנחם, שותף בקרן ריאליטי, התייחס למעורבות של העיריה בפיתוח המתחם. "הקרן מקדמת את הפרויקט בשיתוף פעולה מלא עם העירייה, נוכח תרומתו העירונית המשמעותית", ציין. "עיריית פתח תקווה היא שותפה מצוינת, שפועלת איתנו בצמידות על מנת לשפר ולשדרג אזורים ותיקים עם פוטנציאל השבחה גדול".

צופית הראל, מנכ"לית אספן גרופ, התייחסה גם היא לעסקה ואמרה "מדובר בחטיבת קרקע מאוד משמעותית בפתח תקווה וכן זכויות בנייה מאושרות, שיאפשרו פוטנציאל השבחה ועירוב שימושים במיקום הנהנה מביקושים גבוהים". 

אספן גרופ בע"מ היא חברת נדל"ן ציבורית הנסחרת בבורסה הישראלית. הקבוצה פועלת החל משנות ה-90 בתחום הנדל"ן המניב בישראל ובאירופה. בבעלות הקבוצה נכסים מניבים, בשטח כולל של כ-300 אלף מ"ר.

עוד ב-נדלן

רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב פתח תקווה

פרויקט רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב של שמי אושר להפקדה. לפי התמונות אפשר להבין למה

קירות מתפוררים, עמודים עם יציבות בסימן שאלה, סורגים חלודים, זבל וגרוטאות – קשה להאמין שככה חיים בפתח תקווה בשנת 2024. אבל בעוד כשלוש-ארבע שנים, לפי התכנון יקומו במקום 54 יחידות דיור ישנות ומוזנחות כ-220 דירות חדשות בארבעה בניינים, שלושה מהם בני 10 קומות ועוד מגדל מגורים ענק של כ-27 קומות באחד מהפרויקטים הבולטים של חיים שמי. צפו בתמונות מהשטח.

המשך קריאה »
דירות חדשות למכירה בפתח תקווה

מתפתחת: על פי נתוני הלמ"ס – בפ"ת נמכרו 668 דירות מפרוץ המלחמה. רק 22 פחות מת"א

לפי הנתונים, רק בתל אביב (690) נמכרו יותר דירות בין אוקטובר לנובמבר. גם במדד הדירות החדשות פתח תקווה צמודה לתל אביב עם 339 דירות חדשות, לעומת 358, שנמכרו בעיר הגדולה. פתח תקווה, בכלל, נמצאת בין ארבעת הערים בהן נמכרו הכי הרבה דירות חדשות – לצד ירושלים, אשדוד ותל אביב. מעל ל-45% מהדירות שנמכרו הן דירות חדשות, עלייה של 25.3% בהשוואה לאוגוסט עד אוקטובר.

המשך קריאה »
ילין 5 פתח תקווה הרב בלוי 1 פתח תקווה

מתחדשים במרכז ומזרח העיר פתח תקווה: ילין 5 והרב בלוי 1 קיבלו היתר הריסה

אפשר להגיד מזל טוב לדיירים, שהשלימו את השלב הראשון בדרך לדירה חדשה בבנייני מגורים מודרניים, במקום הישנים הקיימים היום, במסגרת פרויקט תמ"א 38/2. ביחד, מדובר בפרויקטים שיאכלסו יחד 63 דירות חדשות, כש-20 מתוכן יהיו שייכות לדיירים הותיקים ו-43 למכירה בשוק החופשי. "אנו צופים שהבנייה תסתיים תוך 30 חודשים", מסר עורך דין הדיירים, שי פרטוש.

המשך קריאה »

צפו באירוע ההריסה של פרויקט "הדרים הירוקה" בצלח שלום עמישב פתח תקווה (וידאו)

עשרות אנשים, יזמים, אנשי עסקים, אנשי עירייה, דיירים וקהל סקרנים של תושבי השכונה הגיעו לפארק, הסמוך לפרויקט, ברחוב מבנים 27 עד 33. ארבעה מבני רכבת ישנים ומוזנחים עם 16 דירות, אמורים להפוך תוך שנתיים-שלוש לשני מגדלי מגורים חדישים ומודרניים של תשע קומות כל אחד – בפרויקט פינוי -בינוי שטרם נראה בשכונות מזרח העיר. "הפרויקט יהפוך את השכונה", אמרו לנו דיירים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading