פרויקט אספן גרופ רח' אימבר קרית אריה

שחקן חדש בקריית אריה: אספן גרופ רכשו מקרן ריאליטי שטח ב-140 מיליון ש"ח

רק לפני מספר שבועות דיווחנו לכם על פרויקט המגדל הגבוה בפתח תקווה של קבוצת הרציג, שאמור לקום ברח' אימבר, באיזור התעשייה קריית אריה והשבוע כבר התבשרנו על עסקת ענק במסגרתה תירכש קרקע על פני כ-15 דונם, היכן שיושב כרגע המחסן של זוגלובק, צמוד ל"אימבר טאוואר". אספן: "השטח עם פוטנציאל השבחה משמעותי להקמת פרויקט עירוב שימושים".

לפי הודעה ששחחררה קרן ריאלטי לעיתונות, היקף העסקה עומד על כ-126 מיליון ש"ח שעליהם יתווספו כ- 14 מיליון ש"ח. על פניו נראה כעסקה משתלמת לצדדים, היות ואספן גרופ בונה על כך שתקבל היתרים לממש כ-35 אלף מ"ר של זכויות בניה, שזה אומר מגדל משרדים לא קטן, גם אם קשה להאמין שהוא יתקרב לגובהו המתוכנן של "אימבר טאוואר".

בניין המשרדים שעתיד להיהרס בשטח
בניין המשרדים שעתיד להיהרס בשטח

כיום יושב בשטח המרכז הלוגיסטי של מפעל הבשרים "זוגלובק" בפתח תקווה. כשביקרנו במקום ראינו מבנה די ישן ומוזנח ואפשר להבין את המחשבה לפנות ולבנות משהו אחר במקום. קרן ריאליטי רכשה את הנכס ממשפחת שטראוס בדצמבר 2019 וזוגלובק האריכה את חוזה השכירות לתקופה של 10 שנים נוספות כחלק מתהליך ההשבחה. 

כפי שנמסר, ריאליטי גם שיתפה פעולה עם שוכר קצרה, לצורך תכנון של מבנה משרדים נוסף בשטח 8,000 מ"ר בחלקה הדרומי של הקרקע, המשלב משרדים ושטחי חניה ואחסנה. זהו הנכס השני שריאליטי מוכרת לאחרונה בפתח תקווה, לאחר שביוני 21 מכרה את נכס כיכר התרבות בעיר לחברת צים בהרי.

המרכז הלוגיסטי של זוגלובק בפתח תקווה - שעתיד להיהרס
המרכז הלוגיסטי של זוגלובק בפתח תקווה - שעתיד להיהרס

דן מנחם, שותף בקרן ריאליטי, התייחס למעורבות של העיריה בפיתוח המתחם. "הקרן מקדמת את הפרויקט בשיתוף פעולה מלא עם העירייה, נוכח תרומתו העירונית המשמעותית", ציין. "עיריית פתח תקווה היא שותפה מצוינת, שפועלת איתנו בצמידות על מנת לשפר ולשדרג אזורים ותיקים עם פוטנציאל השבחה גדול".

צופית הראל, מנכ"לית אספן גרופ, התייחסה גם היא לעסקה ואמרה "מדובר בחטיבת קרקע מאוד משמעותית בפתח תקווה וכן זכויות בנייה מאושרות, שיאפשרו פוטנציאל השבחה ועירוב שימושים במיקום הנהנה מביקושים גבוהים". 

אספן גרופ בע"מ היא חברת נדל"ן ציבורית הנסחרת בבורסה הישראלית. הקבוצה פועלת החל משנות ה-90 בתחום הנדל"ן המניב בישראל ובאירופה. בבעלות הקבוצה נכסים מניבים, בשטח כולל של כ-300 אלף מ"ר.

עוד ב-נדלן

קרן ספרה רכשה מ"שיכון ובינוי" 50% מחניון שניידר פ"ת תמורת 91 מיליון ש"ח

עסקת הענק בתחום החניונים בפתח תקווה, הפכה לרשמית אתמול, לאחר שחברת קרנות הגידור המובילה בישראל הודיעה על חתימת הסכם, במסגרתו הקרן, תחת המותג PARK IN, תהיה שותפה במחצית מהבעלות על החניון החדש – השני בגודלו בעיר. העסקה בוצעה לפי שווי נכסי של 182 מיליון ש"ח לחניון, הכוללים תמורה של 31 מיליון ש"ח תמורת ההון העצמי, ו-60 מיליון ש"ח, המהווים 50% מחוב השותפות לבנקים

המשך קריאה »
נכס מסחרי להשכרה ז'בוטינסקי 105 פתח תקווה

מלך המזרנים OUT: שטח 100 מ"ר בחזית ז'בוטינסקי 105 פ"ת – מוצע להשכרה

לאחר שנים רבות, חנות המזרנים של על הרחוב הסואן, לפני הפנייה לרח' איינשטיין, פינתה את הנכס, שפעם הייתה בו חנות החיות "מלך האריות". איזה "מלך ייכנס" במקום, עדיין לא ידוע, מאחר שהשלט להשכרה נתלה רק לפני כשבוע וחצי. מדובר בלוקיישן אטרקטיבי בו חולפים עשרות אלפי אנשים מדי יום במכונית, ברגל וברכבת הקלה, שרואים היטב את המבנה בן שתי הקומות.

המשך קריאה »
אפעל 13 פתח תקווה על ציר ז'בוטינסקי צומת

בניין המשרדים אפעל 13 פתח תקווה של דמרי נפתח לשיווק: משכירים קומות שלמות

כל מי שעובר בצומת גהה בכניסה לעיר, ויש עשרות אלפים כאלה ביום, לא יכול שלא לשים לב לשלט ענקי עם מספר טלפון, המופיע על חזית הבניין, שפונה לתחילת רחוב ז'בוטינסקי. על מה שהיה פעם מוסך GMS, בנתה חברת הבנייה "דמרי בנייה וקבלנות" (לא להתבלבל עם חברת הנדל"ן י.ח. דמרי), בניין 'בוטיקי' בן 7 קומות על שטח כולל של 9110 מ"ר. השיווק כבר החל והבנייה צפויה להסתיים בדצמבר.

המשך קריאה »
נדל"ן מגורים פתח תקווה

הלמ"ס: עלייה של כמעט 50% במכירות דירה בפתח תקווה ברבעון האחרון לעומת הקודם

שוק נדל"ן המגורים בעיר מתאושש תשעה חודשים אחרי פרוץ המלחמה? עוד מוקדם לדעת, אבל הנתונים שפרסמה היום הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, מראים מגמה משמעותית של עלייה בקצב מכירת הדירות (חדשות ויד שניה). למרות החששות והתחזיות הפסימיות בפתח תקווה מכרו בין מרץ למאי 24, לא פחות מ-539 דירות, לעומת 362 שמכרו בין דצמבר 23 לפברואר 24.

המשך קריאה »