יוסי שושני - הפועל פתח תקווה

הטור של יוסי שושני – השחקן ה-12

זה לא חדש, אבל ניצחון החוץ אתמול מול בני ריינה (2:1), הראה שוב עד כמה הקהל של הפועל פתח תקווה העונה, הוא פקטור משמעותי בהתמודדות על העלייה לליגת העל, שכלא פחות מכ-1000 צופים ליוו את הקבוצה לצפון ודחפו את השחקנים לניצחון. האווירה הלוהטת ביציע מחזירה אותנו לימים היפים בהם שיחקתי עם קהל עוצמתי, שלא הייתה מביישת קבוצות רבות בליגת העל. 

עד כמה שהניצחון על ריינה בשנייה האחרונה היה קשה – ככה הוא היא מוצדק. הפועל שלטה ברוב שלבי המשחק, בעיקר במחצית הראשונה ובשלבי הסיום. היינו אגרסיביים ונלחמנו על כל כדור, כיאה למשחק כה חשוב. התחושה הייתה שבני ריינה נרגשים מהמעמד, במשחק שיכול היה להבטיח כמעט באופן סופי את העלייה.

צפו: אוהדי הפועל פתח תקווה במשחק מול בני ריינה

צילום: אסף בילגורי

הפועל הצליחה לשתק את כוכב ריינה, ריף מסיקה, שכמעט ולא הורגש. עובדה זו פגעה ביכולת של כל הקבוצה וחיזקה את העלוינות שלנו במגרש. למרות הטעות הקשה של עומר כץ בשער השוויון, ההגנה שמרה על היציבות, שמאפיינת אותה במסע החזרה לליגת העל ואולי הסיבה העיקרית לכך שהניצחון על בני ריינה היה החמישי מתוך ששת המשחקים האחרונים. 

מיד אחרי החג (יום ראשון, 20:30), מחכה לנו באמת משחק העונה מול כפר קאסם, שיהנו ממומנטום מסוים, הודות לתיקו בדקה האחרונה שחילצו אתמול מנס ציונה. מדובר במשחק שכנראה יכריע את הכף לגבי סיכויי העלייה ובכלל את עתיד הקבוצה, שכשזכור אמורה הייתה לפתוח את העונה בכלל בליגה א'. הרכב מנצח לא מחליפים, לכן אין צורך כמובן לעשות שינויים, אלא רק התאמות ליריבה. 

צריך לזכור כי כבר ניצחנו העונה את כפר קאסם ואנחנו בכושר הרבה יותר טוב מהם. צריך לבוא מוכנים מנטלית, להמשיך את היכולת הטובה במשחק ההגנה ולסגור אותם טוב, היות והם נוהגים לשחק משחק לחץ עמוק בשטח היריב. להמשיך עם המשחק הדינמי והאגרסיבי, כמו שהפגנו אתמול מול בני ריינה ולהרבות בחילופי מקומות, שיתישו את כפר קאסם. 

ושוב לקהל. אנחנו חמישה ימים לפני המשחק וכבר עכשיו אני מרגיש שהרבה מאוהדי הקבוצה בעיר סופרים את הדקות לקראתו. התכונה ניכרת ברחוב וגם ברשתות החברתיות. אני צופה שביום ראשון נמלא את היציעים עם לפחות 7000-8000 צופים – שיא של שנים רבות. אני קורא מה לכל האוהדים הרדומים לבוא ולדחוף את הקבוצה לאורך כל 90 הדקות, על מנת שנשיג את הניצחון, שישים אותנו עם רגל וחצי לליגת העל.

עוד ב-ספורט

צפו: כ-8000 צופים הגיעו לדרבי הגדול של פתח תקווה. רק הכדורגל ניצח (וידאו)

חגיגת כדורגל במשחק מחשמל של היה פה עשור בין מכבי להפועל פתח תקווה הסתיים בתיקו 2:2, לאכזבתם של אוהדי שתי הקבוצות. הפועל, שאירחה את המשחק, מילאה את היציע המזרחי והביאה 6522 אוהדים ואילו מכבי הביאה כמות נכבדה של 1380 משלה, שמילאו את יציעי 4+5. למרות המתח הרב במשחק הגורלי, האירוע התנהל בצורה מסודרת ללא אלימות או תקריות. צפו בדברי האוהדים:

המשך קריאה »
מתן גושה בן שהר לקראת הדרבי

יהיה מלא בדרבי? מקווים לפחות ל-8000 צופים. צפו בגושה ושהר בקריאה לאוהדים

הפועל פתח תקווה תארח בעוד יומיים (9.3, שבת, 15:00) את מכבי פתח תקווה לדרבי הכי חם שהיה פה בעשור האחרון. שתי הקבוצות, שעלו העונה לליגת העל, מסתכלות אחת על השנייה בלבן של העיניים במשחק הגורלי עם שאיפות שונות: מכבי – פלייאוף עליון. הפועל – הישרדות. ותרו עוד כ-4000 כרטיסים למשחק. גושה: "צריכים את הקהל של הפועל"; שהר: "מצפים לנוכחות גבוהה של אוהדי מכבי".

המשך קריאה »

כ-1000 אוהדי מכבי פתח תקווה צפו ב-3:0 מהמם על הפועל תל אביב (וידאו)

באחת מהופעות הטובות ביותר של המועדון הפתח תקוואי בשנים האחרונות, היממו שחקניו של רן קוז'וק את אלו של יוסי אבוקסיס וסגרו את המשחק כבר בדקה ה-65' עם צמד של בן שהר, לאחר שלוקה שטור כבש את הראשון, לא לפני שמוחמד הינדי החמיץ פנדל ואל ים קנצפולסקי מהפועל הורחק. במכבי לוטשים עיניים לפלייאוף העליון, שיכול לקדם אותה מקצועית ולהכניס לקופתה כסף רב.

המשך קריאה »

צפו: כ-3000 אוהדי הפועל פתח תקווה. עימותים ביציעים אחרי ההפסד 2:0 להפועל חדרה (וידאו)

כגודל הציפייה, כך האכזבה. לא רק בגלל כמות האוהדים, שהעריכו שתהיה כפולה, אלא בעיקר בגלל היכולת של הקבוצה, שציפו כי תפגין כדורגל אחר וטוב יותר עם המאמן החדש בני לם. אלא שהפועל חדרה לא התקשתה יותר מדי לכבוש פעם במחצית הראשונה ואחרי זה בשנייה לקבוע 2:0 ולהטביע את הפועל עוד יותר בתחתית. מנגד, מכבי פתח תקווה הצליחה לעצור את הפועל ב"ש עם 1:1 בחוץ.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading