מימי ונונו פתח תקווה בתפוסה מלאה

MIMI & NONO בפתח תקווה מחפשים עובדים להרחבת שעות הפעילות של המסעדה החדשה

אחד מסמלי הקולינריה החדשים בעיר נמצא חודש אחרי שבישרנו ראשונים על הפתיחה. הסרת מגבלת המסיכה במקומות סגורים, יחד עם תום החגים והחזרה למשרדים, הביאה רוח של תנופה במותג ההסעדה הדו-ראשי (קפה/מאפיה מימי ומסעדה נונו). את הרוח היה ניתן לראות אתמול בדמות עשרות סועדים, שפינקו את עצמם בשישי בארוחת בוקר, במטרה להנות מסיפתח לא רע לקראת סוף השבוע.

הפתח תקוואים לא רגילים לרמה כזאת של ארוחת בוקר (אולי חוץ מבנדיקט בסיבים) ולכן, בטח לאור זה שלא צריך להסתובב עם מסיכה, אפילו לא בכיס, לא היה מפתיע לגלות שולחנות מלאים בקבוצות חברים (פרלמנטרים), במשפחות וגם בזוגות שיצאו לדייט של תחילת היום. לצד בני נוער, גם תושבים מבוגרים. את פנינו קידמה ירדן, מנהלת הסניף, שסיפרה לנו עד כמה המסעדה בפתח תקווה תופסת תאוצה.

צפו בביקור במקום (29.4.22)

משביעים את ההייטקיסטים

השילוב חוץ-פנים של הסעדה מאוד מזמין להיכנס לשבת, או לקחת טייק-אווי מהבר סטייל סטארבאקס. למרות העומס, הכל היה מתוקתק, מהשף והטבחים דרך המלצרים והברמנים, שעבדו במרץ (טוב, זה עוד היה תחילת היום). ירדן הכניסה אותנו למטבח וכששאלנו מה המנה הפופולארית, היא ציינה את הפיצה נאפוליטנה, שכמו שאתם רואים בסרטון, גם מאוד פוטוגוטנית בהכנה שלה. ואכלנו – היא טעימה יותר מהפיצה שאכלנו היום בסיציליאנו בקניון. 

האווירה במקום קלילה הרבה יותר ממסעדה רגילה וגם לא צריך להזמין מקום ישיבה, רק תזכרו שזה על בסיס מקום פנוי. שעות הפתיחה של המסעדה כיום הן 8 בבוקר עד 9 בערב (גם ביום שבת). בימי חול שעות העומס מתנקזות כיום בעיקר לשעות הצהרים, אז גם מתחיל לפעול במרץ מערך הזמנות ה"טייק-אווי", שמגיע בעיקר מכיוון ההייטקיסטים הרעבים שבקרית אריה.

צוות מסעדה נונו ומימי בפתח תקווה
צוות מסעדה נונו ומימי בפתח תקווה

מחפשים נואשות עובדים

בכוונת ההנהלה להרחיב כמה שיותר מוקדם את שעות הפתיחה עד לשעות הלילה המאוחרות יותר, דהיינו 23-24, כמו שקורה בסניפים אחרים של הרשת. אלא שהם נמצאים בבעיה של גיוס עובדים, המאפיינת מסעדות ובתי קפה רבים. זה מה שקורה כשחבר'ה צעירים מעדיפים כסף קל (וגדול) יותר שאפשר לעשות ב"וולט", למשל, או פשוט לשבת בבית ולהמשיך את תקופת הקורונה בבידוד מעבודה.

ירדן מספרת לנו שבממוצע יש במקום 20 אנשי צוות, אבל בשעות העומס נדרשים יותר על מנת לתקתק את המסעדה המורכבת. לכן, הם פרסמו מודעת דרושים ברשתות החברתיות במטרה למצוא מנהלי משמרות, טבחים, פיציולו, עובדי דלפק ובריסטות ובעיקר בעלי יכולות חיוך פנומנליות. אז אם אתם כאלה, תפנו  אליהם בהקדם  ותבררו מתי אפשר להתחיל לעבוד. במסעדה מבטיחים למי שיגיע לעבוד – תנאים טובים,אווירת עבודה נעימה וגמישות רבה.

עמדת הברמן - מימי ונונו פתח תקווה
עמדת הברמן - מימי ונונו פתח תקווה

בונים על פארק גיסין, בזל פארק ועזריאלי

למי שעדיין לא מכיר, המסעדה נמצאת על רחוב באזל 16, צמודה לאולם טוסו הותיק (שמחיפוש קצר באינטרנט גילינו שהם לא רק שכנים, אלא גם בתחילתו של סכסוך משפטי) ובין שני פרויקטי הענק על הרחוב "בזל פארק" מדרום ו"פארק גיסין" מצפון). רק אתמול סיפרנו לכם על אישור תכנית הענק של "מרכז עזריאלי" בפתח תקווה, שיוקם ממזרח למסעדה. 

שלושת הפרויקטים האלה רק מדגישים את הפוטנציאל של הלוקיישן של המסעדה, שיכולה לבנות על עסקיות ועל טייקאווי ואפטר-וורק של עוד אלפי עובדים חדשים, שצפויים לאכלס את הפרויקטים האלה, לפחות בימים שלא יעבדו מהבית. וזה בלי להזכיר את הקרבה תחנת הרכבת הקלה, שצפויה החל מנובמבר לעצור בתחנת בילינסון מרחק 10 דקות הליכה.

מתחממים בנונו ומימי פתח תקווה
מתחממים בנונו ומימי פתח תקווה
נונו ומימי פתח תקווה

עוד ב-אוכל ובילויים

יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »
יקבי ירושלים פתח תקווה JERUZ YARD

מביאים את ירושלים לפתח תקווה: יקבי ירושלים (JERUZ YARD) פתחו רשמית (וידאו)

ביקרנו במקום ביום שישי האחרון, שהיה מלא באנשים, באווירה כפרית ופסטורלית בפארק יד לבנים, בקריית המוזיאונים, ברחוב ארלוזורוב 30. את היקב ואת הפוד-טראק שלצדו, פקדו אנשים מכל הגילאים: חבורות צעירים, זוגות לדייט רומנטי, משפחות ובני ובנות הגיל השלישי – במקום ייחודי, שאין כמותו בפתח תקווה. גואטה, הבעלים: הבאנו את משכנות שאננים מירושלים לפתח תקווה. צפו בתפריט.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading