מימי ונונו פתח תקווה בתפוסה מלאה

MIMI & NONO בפתח תקווה מחפשים עובדים להרחבת שעות הפעילות של המסעדה החדשה

אחד מסמלי הקולינריה החדשים בעיר נמצא חודש אחרי שבישרנו ראשונים על הפתיחה. הסרת מגבלת המסיכה במקומות סגורים, יחד עם תום החגים והחזרה למשרדים, הביאה רוח של תנופה במותג ההסעדה הדו-ראשי (קפה/מאפיה מימי ומסעדה נונו). את הרוח היה ניתן לראות אתמול בדמות עשרות סועדים, שפינקו את עצמם בשישי בארוחת בוקר, במטרה להנות מסיפתח לא רע לקראת סוף השבוע.

הפתח תקוואים לא רגילים לרמה כזאת של ארוחת בוקר (אולי חוץ מבנדיקט בסיבים) ולכן, בטח לאור זה שלא צריך להסתובב עם מסיכה, אפילו לא בכיס, לא היה מפתיע לגלות שולחנות מלאים בקבוצות חברים (פרלמנטרים), במשפחות וגם בזוגות שיצאו לדייט של תחילת היום. לצד בני נוער, גם תושבים מבוגרים. את פנינו קידמה ירדן, מנהלת הסניף, שסיפרה לנו עד כמה המסעדה בפתח תקווה תופסת תאוצה.

צפו בביקור במקום (29.4.22)

משביעים את ההייטקיסטים

השילוב חוץ-פנים של הסעדה מאוד מזמין להיכנס לשבת, או לקחת טייק-אווי מהבר סטייל סטארבאקס. למרות העומס, הכל היה מתוקתק, מהשף והטבחים דרך המלצרים והברמנים, שעבדו במרץ (טוב, זה עוד היה תחילת היום). ירדן הכניסה אותנו למטבח וכששאלנו מה המנה הפופולארית, היא ציינה את הפיצה נאפוליטנה, שכמו שאתם רואים בסרטון, גם מאוד פוטוגוטנית בהכנה שלה. ואכלנו – היא טעימה יותר מהפיצה שאכלנו היום בסיציליאנו בקניון. 

האווירה במקום קלילה הרבה יותר ממסעדה רגילה וגם לא צריך להזמין מקום ישיבה, רק תזכרו שזה על בסיס מקום פנוי. שעות הפתיחה של המסעדה כיום הן 8 בבוקר עד 9 בערב (גם ביום שבת). בימי חול שעות העומס מתנקזות כיום בעיקר לשעות הצהרים, אז גם מתחיל לפעול במרץ מערך הזמנות ה"טייק-אווי", שמגיע בעיקר מכיוון ההייטקיסטים הרעבים שבקרית אריה.

צוות מסעדה נונו ומימי בפתח תקווה
צוות מסעדה נונו ומימי בפתח תקווה

מחפשים נואשות עובדים

בכוונת ההנהלה להרחיב כמה שיותר מוקדם את שעות הפתיחה עד לשעות הלילה המאוחרות יותר, דהיינו 23-24, כמו שקורה בסניפים אחרים של הרשת. אלא שהם נמצאים בבעיה של גיוס עובדים, המאפיינת מסעדות ובתי קפה רבים. זה מה שקורה כשחבר'ה צעירים מעדיפים כסף קל (וגדול) יותר שאפשר לעשות ב"וולט", למשל, או פשוט לשבת בבית ולהמשיך את תקופת הקורונה בבידוד מעבודה.

ירדן מספרת לנו שבממוצע יש במקום 20 אנשי צוות, אבל בשעות העומס נדרשים יותר על מנת לתקתק את המסעדה המורכבת. לכן, הם פרסמו מודעת דרושים ברשתות החברתיות במטרה למצוא מנהלי משמרות, טבחים, פיציולו, עובדי דלפק ובריסטות ובעיקר בעלי יכולות חיוך פנומנליות. אז אם אתם כאלה, תפנו  אליהם בהקדם  ותבררו מתי אפשר להתחיל לעבוד. במסעדה מבטיחים למי שיגיע לעבוד – תנאים טובים,אווירת עבודה נעימה וגמישות רבה.

עמדת הברמן - מימי ונונו פתח תקווה
עמדת הברמן - מימי ונונו פתח תקווה

בונים על פארק גיסין, בזל פארק ועזריאלי

למי שעדיין לא מכיר, המסעדה נמצאת על רחוב באזל 16, צמודה לאולם טוסו הותיק (שמחיפוש קצר באינטרנט גילינו שהם לא רק שכנים, אלא גם בתחילתו של סכסוך משפטי) ובין שני פרויקטי הענק על הרחוב "בזל פארק" מדרום ו"פארק גיסין" מצפון). רק אתמול סיפרנו לכם על אישור תכנית הענק של "מרכז עזריאלי" בפתח תקווה, שיוקם ממזרח למסעדה. 

שלושת הפרויקטים האלה רק מדגישים את הפוטנציאל של הלוקיישן של המסעדה, שיכולה לבנות על עסקיות ועל טייקאווי ואפטר-וורק של עוד אלפי עובדים חדשים, שצפויים לאכלס את הפרויקטים האלה, לפחות בימים שלא יעבדו מהבית. וזה בלי להזכיר את הקרבה תחנת הרכבת הקלה, שצפויה החל מנובמבר לעצור בתחנת בילינסון מרחק 10 דקות הליכה.

מתחממים בנונו ומימי פתח תקווה
מתחממים בנונו ומימי פתח תקווה
נונו ומימי פתח תקווה

עוד ב-אוכל ובילויים

כ-16,000 תושבים הגיעו לפסטיבל הקינוחים הראשון של פתח תקווה ביד לבנים (וידאו)

האירוע הסתיים אתמול בהצלחה עם הופעתה של הזמרת יסמין מועלם, מהכוכבות העולות של המוסיקה הישראלית. כבר בשעה 19:30 החלו הראשונים מהקהל להגיע ועמדו בתור הארוך שהשתרך כמעט עד רחוב ארלוזורוב. התור התקדם במהירות וכולם נכנסו לפני ההופעה של מועלם, שהחלה ב-21:30. הפסטיבל החל כבר שלשום עם הופעה של כוכבת הילדים ניבה קשת ולאחר מכן הזמר מוש בן ארי.

המשך קריאה »
מריונלה פתח תקווה

מריונלה (MARIONELLA) האיטלקית נפתחה אתמול בפתח תקווה בהשקעה של 6.5 מיליון ש"ח

עם שטח של 350 מ"ר (לא כולל החצר והדשא), שיכול להכיל כמעט 150 סועדים בו זמנית, בעלי המסעדה בהחלט נותנים כאן הצהרת כוונות ומעלים את רף התחרות של המסעדות האיטלקיות של פתח תקווה. המקום החדש, במתחם המסחרי של הסיבים 18, מחליף את הסניף האחרון ששרד מרשת ספגטים. יחד עם עיצוב יוקרתי ושף בעל שם – במריונלה בטוחים שיש להם קלף מנצח (וכשר). התפריט עם המחירים – בפנים

המשך קריאה »
קובי אשרת היכל התרבות פתח תקווה

צפו: אולם מלא צופים בהיכל התרבות פתח תקווה בערב יום הולדת 80 לקובי אשרת (וידאו)

כ-800 פתח תקוואים הגיעו לערב הוקרה, שהתקיים לכבודו של המלחין עם הרזומה הכי חזק בתולדות המוסיקה בישראל. אומנים רבים כיבדו את אושרת בשירים שהולחנו על ידו לאורך השנים, ביניהם: ריקי גל, בן ארצי, נתן דטנר, חלב ודבש עם לאה לופטין ועוד רבים וטובים. הערב אורגן על ידי אגף התרבות של עיריית פתח תקווה, בראשות אריה ימיני. אושרת: "אני מרגיש בן 40". צפו בראיונות מאחורי הקלעים.

המשך קריאה »
מיקי שמו קונדיטורייה שמו פתח תקווה

בקרוב: סניף חדש של "קונדיטוריית שמו" ייפתח בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

בעוד כחודשיים תתווסף לחובבי הבצק והמאפים, עוד אופציה קולינארית – והפעם מבית הייצור של מיקי שמו, אחד מהשף-קונדיטורים המוכרים בישראל, שיפתח את הסניף ה-14 שלו במקום הכי מסחרי בעיר – הקניון הגדול. לדברי הרשת, בסניף החדש, שגודלו יהיה 30 מ"ר, יושקעו כ-700 אלף ש"ח עם עיצוב מוקפד של סטודיו MU. "מעכשיו גם בפתח תקווה יוכלו ליהנות ממגוון המוצרים שלנו", אומרים בשמו.

המשך קריאה »