פרויקט בזל פארק של סופרין & וייס

פרויקט בזל פארק של סופרין & וייס: יציקת הרפסודה הושלמה באמצעות 30 מערבלי בטון

העבודה החלה ב 17:00 אחר הצהריים ונמשכה רצוף כ-17 שעות, במהלכן יצקו 15 עובדים ו-6 מנהלי עבודה כ-3000 מ"ק של בטון. כל מערבל ביצע כ-12 סיבובים. לפי הדיווחים, ההשקעה ביציקת הרפסודה בלבד עמדה על כ-7.7 מיליון שקלים, מתוך סכום של כ-350 מיליון שאמורים להיות מושקעים בכל הפרויקט, עד לאכלוס הצפוי באוקטובר 2024.

אחד מהפרויקטים הנדל"ניים המסחריים הבולטים בפתח תקווה מעלה הילוך, עם יציקת בטון ענקית עליה אמור לקום מגדל המשרדים ברח' בזל. הפרויקט, שכפי שדיווחנו, החל לפני שנה באפריל 2021, אמור לכלול  מגדל בן 27 קומות בו ישוכנו משרדים על שטח כולל של 40 אלף מ"ר + ארבע קומות של חניון תת קרקעי. לפי הדיווח, הפרויקט שווק במלואו למשתמשי קצה ומשקיעים.

צפו בפרויקט יציקת רפסודת הבטון (באדיבות: Skypro)

כתבנו בעבר לא מעט על הלוקיישן של הפרויקט. הגישה אליו מתחנת הרכבת הקלה של ביילינסון (שעתידה להיפתח בעוד כחצי שנה) תהיה עניין כמה דקות הליכה ברגל. הקניון הגדול במרחק נגיעה והפארק הגדול במרחק יריקה. ממש סמוך לפרויקט, בבזל 16, נפתחה לאחרונה המסעדה/בית קפה המפונפנת MIMI & NONO ובחלקו הצפוני של הרחוב עתיד לקום פרויקט פארק גיסין של ישרס, שקיבל לאחרונה היתר בניה למגדל הגבוה, שאמור להתנשא ל-24 קומות.

צפו בביקור בבזל פארק (11.4.22)

היום ביקרנו במקום באיזור השעה 17:00, כשכבר רוב הפועלים (שעובדים משעות הבוקר המוקדמות), הלכו הביתה. את פנינו קידם בילאל, מנהל הפרויקט, שסיפר לנו כי הפרויקט מתחיל את שלב הבניה, אחרי החפירה, הדיפון והרפסודה והוא מתוכנן להסתיים בעוד כשנתיים וחצי, כשהאכלוס צפוי באוקטובר 2024. "כיום עובדים על הפרויקט כ-30 פועלים ביום", אמר. "אבל כשתחל הבניה והגימורים, זה יכול להגיע לכ-200-250 ביום. 

פרויקט בזל פארק הוא יוזמה דו-ראשית של קבוצת סופרין, העוסקת בייזום, ניהול והקמה של פרויקטים נדל"ניים למגורים, משרדים, מסחר ולוגיסטיקה, וקבוצת וייס העוסקת בין השאר בניהול, ייזום והשבחה של נכסי נדל"ן בארץ ובעולם. על התכנון אמון בתכנון האדריכלים ברעלי לויצקי כסיף.

פרויקט בזל פארק על המפה

עוד ב-נדלן

וילה למכירה בפתח תקווה נווה עוז

צפו מבפנים: וילה ענקית בנווה עוז מוצעת לאחרונה למכירה ב-7.4 מיליון ש"ח (וידאו)

בסימטה הולנדית שקטה ודו סטרית, נושק לנווה עוז הותיקה, על רחוב סעדיה עפארי 26, נמצאת וילה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, בה התגוררו עד לאחרונה משפחה של זוג רופאים. ביקור מבפנים גילה לנו שהיא אומנם זקוקה שיפוץ (לא מהיסוד), אבל המיקום והגודל (12.5 חדרים על 300 מ"ר), עושים את שלהם וכבר משכו לא מעט מתעניינים לנכס, שרק לאחרונה הוצע למכירה על ידי משרד תיווך ניסן אילון.

המשך קריאה »
רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב פתח תקווה

פרויקט רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב של שמי אושר להפקדה. לפי התמונות אפשר להבין למה

קירות מתפוררים, עמודים עם יציבות בסימן שאלה, סורגים חלודים, זבל וגרוטאות – קשה להאמין שככה חיים בפתח תקווה בשנת 2024. אבל בעוד כשלוש-ארבע שנים, לפי התכנון יקומו במקום 54 יחידות דיור ישנות ומוזנחות כ-220 דירות חדשות בארבעה בניינים, שלושה מהם בני 10 קומות ועוד מגדל מגורים ענק של כ-27 קומות באחד מהפרויקטים הבולטים של חיים שמי. צפו בתמונות מהשטח.

המשך קריאה »
דירות חדשות למכירה בפתח תקווה

מתפתחת: על פי נתוני הלמ"ס – בפ"ת נמכרו 668 דירות מפרוץ המלחמה. רק 22 פחות מת"א

לפי הנתונים, רק בתל אביב (690) נמכרו יותר דירות בין אוקטובר לנובמבר. גם במדד הדירות החדשות פתח תקווה צמודה לתל אביב עם 339 דירות חדשות, לעומת 358, שנמכרו בעיר הגדולה. פתח תקווה, בכלל, נמצאת בין ארבעת הערים בהן נמכרו הכי הרבה דירות חדשות – לצד ירושלים, אשדוד ותל אביב. מעל ל-45% מהדירות שנמכרו הן דירות חדשות, עלייה של 25.3% בהשוואה לאוגוסט עד אוקטובר.

המשך קריאה »
ילין 5 פתח תקווה הרב בלוי 1 פתח תקווה

מתחדשים במרכז ומזרח העיר פתח תקווה: ילין 5 והרב בלוי 1 קיבלו היתר הריסה

אפשר להגיד מזל טוב לדיירים, שהשלימו את השלב הראשון בדרך לדירה חדשה בבנייני מגורים מודרניים, במקום הישנים הקיימים היום, במסגרת פרויקט תמ"א 38/2. ביחד, מדובר בפרויקטים שיאכלסו יחד 63 דירות חדשות, כש-20 מתוכן יהיו שייכות לדיירים הותיקים ו-43 למכירה בשוק החופשי. "אנו צופים שהבנייה תסתיים תוך 30 חודשים", מסר עורך דין הדיירים, שי פרטוש.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading