פרויקט בזל פארק של סופרין & וייס

פרויקט בזל פארק של סופרין & וייס: יציקת הרפסודה הושלמה באמצעות 30 מערבלי בטון

העבודה החלה ב 17:00 אחר הצהריים ונמשכה רצוף כ-17 שעות, במהלכן יצקו 15 עובדים ו-6 מנהלי עבודה כ-3000 מ"ק של בטון. כל מערבל ביצע כ-12 סיבובים. לפי הדיווחים, ההשקעה ביציקת הרפסודה בלבד עמדה על כ-7.7 מיליון שקלים, מתוך סכום של כ-350 מיליון שאמורים להיות מושקעים בכל הפרויקט, עד לאכלוס הצפוי באוקטובר 2024.

אחד מהפרויקטים הנדל"ניים המסחריים הבולטים בפתח תקווה מעלה הילוך, עם יציקת בטון ענקית עליה אמור לקום מגדל המשרדים ברח' בזל. הפרויקט, שכפי שדיווחנו, החל לפני שנה באפריל 2021, אמור לכלול  מגדל בן 27 קומות בו ישוכנו משרדים על שטח כולל של 40 אלף מ"ר + ארבע קומות של חניון תת קרקעי. לפי הדיווח, הפרויקט שווק במלואו למשתמשי קצה ומשקיעים.

צפו בפרויקט יציקת רפסודת הבטון (באדיבות: Skypro)

כתבנו בעבר לא מעט על הלוקיישן של הפרויקט. הגישה אליו מתחנת הרכבת הקלה של ביילינסון (שעתידה להיפתח בעוד כחצי שנה) תהיה עניין כמה דקות הליכה ברגל. הקניון הגדול במרחק נגיעה והפארק הגדול במרחק יריקה. ממש סמוך לפרויקט, בבזל 16, נפתחה לאחרונה המסעדה/בית קפה המפונפנת MIMI & NONO ובחלקו הצפוני של הרחוב עתיד לקום פרויקט פארק גיסין של ישרס, שקיבל לאחרונה היתר בניה למגדל הגבוה, שאמור להתנשא ל-24 קומות.

צפו בביקור בבזל פארק (11.4.22)

היום ביקרנו במקום באיזור השעה 17:00, כשכבר רוב הפועלים (שעובדים משעות הבוקר המוקדמות), הלכו הביתה. את פנינו קידם בילאל, מנהל הפרויקט, שסיפר לנו כי הפרויקט מתחיל את שלב הבניה, אחרי החפירה, הדיפון והרפסודה והוא מתוכנן להסתיים בעוד כשנתיים וחצי, כשהאכלוס צפוי באוקטובר 2024. "כיום עובדים על הפרויקט כ-30 פועלים ביום", אמר. "אבל כשתחל הבניה והגימורים, זה יכול להגיע לכ-200-250 ביום. 

פרויקט בזל פארק הוא יוזמה דו-ראשית של קבוצת סופרין, העוסקת בייזום, ניהול והקמה של פרויקטים נדל"ניים למגורים, משרדים, מסחר ולוגיסטיקה, וקבוצת וייס העוסקת בין השאר בניהול, ייזום והשבחה של נכסי נדל"ן בארץ ובעולם. על התכנון אמון בתכנון האדריכלים ברעלי לויצקי כסיף.

פרויקט בזל פארק על המפה

עוד ב-נדלן

קרן ספרה רכשה מ"שיכון ובינוי" 50% מחניון שניידר פ"ת תמורת 91 מיליון ש"ח

עסקת הענק בתחום החניונים בפתח תקווה, הפכה לרשמית אתמול, לאחר שחברת קרנות הגידור המובילה בישראל הודיעה על חתימת הסכם, במסגרתו הקרן, תחת המותג PARK IN, תהיה שותפה במחצית מהבעלות על החניון החדש – השני בגודלו בעיר. העסקה בוצעה לפי שווי נכסי של 182 מיליון ש"ח לחניון, הכוללים תמורה של 31 מיליון ש"ח תמורת ההון העצמי, ו-60 מיליון ש"ח, המהווים 50% מחוב השותפות לבנקים

המשך קריאה »
נכס מסחרי להשכרה ז'בוטינסקי 105 פתח תקווה

מלך המזרנים OUT: שטח 100 מ"ר בחזית ז'בוטינסקי 105 פ"ת – מוצע להשכרה

לאחר שנים רבות, חנות המזרנים של על הרחוב הסואן, לפני הפנייה לרח' איינשטיין, פינתה את הנכס, שפעם הייתה בו חנות החיות "מלך האריות". איזה "מלך ייכנס" במקום, עדיין לא ידוע, מאחר שהשלט להשכרה נתלה רק לפני כשבוע וחצי. מדובר בלוקיישן אטרקטיבי בו חולפים עשרות אלפי אנשים מדי יום במכונית, ברגל וברכבת הקלה, שרואים היטב את המבנה בן שתי הקומות.

המשך קריאה »
אפעל 13 פתח תקווה על ציר ז'בוטינסקי צומת

בניין המשרדים אפעל 13 פתח תקווה של דמרי נפתח לשיווק: משכירים קומות שלמות

כל מי שעובר בצומת גהה בכניסה לעיר, ויש עשרות אלפים כאלה ביום, לא יכול שלא לשים לב לשלט ענקי עם מספר טלפון, המופיע על חזית הבניין, שפונה לתחילת רחוב ז'בוטינסקי. על מה שהיה פעם מוסך GMS, בנתה חברת הבנייה "דמרי בנייה וקבלנות" (לא להתבלבל עם חברת הנדל"ן י.ח. דמרי), בניין 'בוטיקי' בן 7 קומות על שטח כולל של 9110 מ"ר. השיווק כבר החל והבנייה צפויה להסתיים בדצמבר.

המשך קריאה »
נדל"ן מגורים פתח תקווה

הלמ"ס: עלייה של כמעט 50% במכירות דירה בפתח תקווה ברבעון האחרון לעומת הקודם

שוק נדל"ן המגורים בעיר מתאושש תשעה חודשים אחרי פרוץ המלחמה? עוד מוקדם לדעת, אבל הנתונים שפרסמה היום הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, מראים מגמה משמעותית של עלייה בקצב מכירת הדירות (חדשות ויד שניה). למרות החששות והתחזיות הפסימיות בפתח תקווה מכרו בין מרץ למאי 24, לא פחות מ-539 דירות, לעומת 362 שמכרו בין דצמבר 23 לפברואר 24.

המשך קריאה »