יוסי שושני - הפועל פתח תקווה

טסלפפה צריך להישאר – הטור של יוסי שושני

אחרי שהעונה באופן מעשי נגמרה בהפסד שלשום לנס ציונה (0:2) ותיגמר פורמלית ביום שישי הקרוב מול אשדוד באצטדיון המושבה (16:00), זה הזמן לא להסתכל יותר מדי אחורה ובמקום זה להסתכל קדימה. הטעם המר של ההחמצה, צריך להתחלף בטעם של חדשנות ומחשבה לעתיד לטווח הקצר וגם הארוך. למרות הקריסה ברגעי המשבר, עופר טסלפפה צריך להישאר בתפקיד. 

שמחתי לראות את הקהל מלווה את הקבוצה גם בחוץ מול נס ציונה, גם כשהסיכויים פחתו מאוד בתבוסה לכפר קאסם. לצערי גם זה לא עזר והמשחק למעשה היה המשך ישיר למפלה, שבוע קודם לכן במושבה. לפי היכולת של השחקנים, הם כנראה הבינו שחלום העלייה נמוג לו והם הגיעו למשחק במוטיבציה נמוכה, בלי אנרגיות והפגינו שוב יכולת ירודה.

צריך את הקהל התומך הזה לעונה הבאה (מריעים בפיגור 0:3)

נס ציונה ניצחה בצדק וניצלה את זה ששוב לא הפגנו יכולת קבוצתית. חסר לנו שחקן שובר שוויון, שיוכל להוציא את הקבוצה מרגעי המשבר. בדיוק את השחקן הזה צריך לחפש לקראת העונה הבאה – בטח אם רוצים להיות מועמדים לעליית ליגה – וגם לעלות. עם כל זה שהם ענו על הציפיות מעל ומעבר, יש לשחרר מהסגל כ-6-7 שחקני הרכב ולהביא 2-3 זרים איכותיים – עדיף כאלה שכבר שיחקו או משחקים בישראל, וכך הקליטה שלהם תהיה קלה יותר וההימור יהיה פחות מסוכן.

הפועל פתח תקווה צריכה לבנות על הדור הבא של מנויים
בהפועל פתח תקווה בונים על הדור הבא של המנויים

אני קורא מכאן להנהלה (וגם לאדם ניומן) להראות לאוהדים שהם מוכנים להכניס את היד לכיס ולהתחיל לחפש את אותם שחקנים שהם שוברי שוויון. גם ישראלים שמשחקים בליגת העל. במידה וזה יקרה אני מבטיח שתחול התעוררות אופטימית בקרב האוהדים, שגם תתבטא ברכישת מנויים. לקראת העונה הבאה על מחלקת השיווק לפעול כדי שיהיו לפחות 2000 מנויים סגורים לעונה הבאה. אם נשכיל להביא שחקנים טובים, נוכל גם למכור מנויים שימלאו את כל המערבי. בדיוק כמו מול כפר קאסם. 

את הסגל וההרכב לעונה הבאה צריך להמשיך לקבוע עופר טסלפפה. אי אפשר לקחת ממנו את ההצלחה בהבאת קבוצה, שנבנתה לליגה א', למצב של מועמדת לעלייה עד הרגע האחרון. יחד עם זאת, קשה להתעלם מכך שהוא קרס ברגעי האמת (יחד עם השחקנים) ועלה חשש שאולי חוסר הניסיון שלו במעמדים כאלה, הוא אחת הסיבות לסיום הלא מוצלח. למרות זאת, הוא צריך להישאר. כי הוא בנה דרך והתחבר לקבוצה. הוא מכיר את השחקנים ואת המועדון טוב יותר מכל מאמן אחר שיביאו מבחוץ.

אוהדי מכבי פתח תקווה מצטופפים בכניסות לאצטדיון - צריך לעשות הכל כדי שנראה את זה גם בעונה הבאה
אוהדי הפועל פתח תקווה מצטופפים בכניסות - צריך לעשות הכל כדי לראות את זה גם בעונה הבאה

עוד ב-ספורט

מתן גושה תאונת אופנוע

מתן גושה מהפועל "מבנה" פתח תקווה נפצע קשה בתאונת אופנוע בדרום. מצבו יציב.

הבלם של היורדת סובל מפגיעה רב מערכתית. גושה בן ה-25 החליק מהאופנוע שלו בכביש 4, סמוך לניצן – צומת אשכולות ועף ממנו. חובשים ופראמדיקים של מד"א הוזעקו למקום והעניקו לו טיפול לפני שפינו אותו לבית החולים ברזילי, שם הוא מטופל כשהוא בהכרה מלאה ומצבו יציב. השחקנים והצוות המקצועי של הפועל מתפללים להחלמתו: "המועדון עוקב אחרי מצבו וילוו את השחקן ומשפחתו בכל מה שיצטרכו", נמסר.

המשך קריאה »

רגל ימין לקראת אירופה: מכבי פתח תקווה ניצחה את מכבי חיפה 1:3 בבת גלים

נכון, זה רק משחק אימון, מול הירוקים, שהיו בהרכב חסר, אבל אולי זה סימן לעונה מוצלחת עבור הפתח תקוואים מחזיקי הגביע, שעוד פחות מחודש ישחקו לראשונה באירופה מאז 2005. במשחק, שהיה סגור לקהל, החיפאים עם המאמן החדש-ישן ברק בכר, פתחו עם שער של דין דוד בדקה ה-30, אך מכבי החזירה עם שלישייה של לוגסי (32), קרצו (72 ודזנט (76) במשחק הבכורה של המאמן החדש דן רומן.

המשך קריאה »
הפועל מבנה פתח תקווה

"מבנה" תהיה נותנת החסות הראשית של הפועל פתח תקווה – גם בעונה הבאה

הקבוצה, שירדה העונה מליגת העל לאחר עונה אחת בלבד, הודיעה כי חברת הנדל"ן העסקי תתמוך בה גם בעונת 24/25 – כך על פי דיווח של המועדון. "שמחים וגאים על הבעת האמון בנו דווקא עכשיו, שיתוף הפעולה יביא להצלחות", אמר טים פלוטקין, המנכ"ל החדש. בהפועל גם מעודדים מקצב גיוס הכספים של עמותת האוהדים, שכבר הגיע לשני מיליון ש"ח, חודשיים לפני שריקת הפתיחה למשחק הראשון.

המשך קריאה »
אוהדי מכבי פתח תקווה - מתכוננים לבראגה?

מכבי פתח תקווה תפגוש את בראגה מפורטוגל בסיבוב השני של הליגה האירופית

ההגרלה שנערכה היום, קבעה כי הקבוצה הפתח תקוואית, שחוזרת לכדורגל האירופאי לאחר כמעט שני עשורים, תפגוש את הפורטוגזים החזקים לשני משחקים: הראשון יתקיים ב-25.7 בחוץ והשני יתקיים כעבור שבוע (1.8) במשחק ביתי, שלצערינו, ייערך בסופיה. במכבי יתנו עדיפות לרכישת חבילות למשחקים לבעלי מנויים ומצפים למאות אוהדים שילוו את הקבוצה בשני המשחקים באירופה.

המשך קריאה »