אירוע בנק טפחות בפאב פטריקס

משכנתא על הבר: בנק מזרחי טפחות קיים אירוע מקורי בפאב "פטריקס" בפתח תקווה

הבנק אירח בפאב כ-50 מתושביה הצעירים של העיר, רגע לפני הרכישה הגורלית של חייהם למפגש בו הם קיבלו תשובות לשאלות הכי בוערות בנושא משכנתאות – והכל על כוס בירה ובאווירה משוחררת. את הבנק ייצגה באירוע, שרון בן יהודה, סגנית מנהל זרוע המשכנתאות של מזרחי טפחות והמוזמנים אף זכו לביקור אורח של דביר בנדק, הפרזנטור של המותג. 

המפגש, שנערך בשבוע שעבר במתחם "שופ-טיים", התקיים באווירה משוחררת ונינוחה (עד כמה שאפשר כשמדברים על נושא חשוב וכבד כמו משכנתא). "משכנתא היא ההלוואה הגדולה ביותר שמשפחה תיקח ככל הנראה במהלך חייה", ציינה בן יהודה לאחר המפגש. "לכן, חשוב לנו להנגיש את העולם והמונחים במשכנתאות לקהל העומד לרכוש דירה ונמצא לפני לקיחת משכנתא, כדי שיקבל את ההחלטה הנכונה".

פרזנטור הבנק דביר בנדר (ימין) עם דרור פלדמן. מנהל זרוע המשכנתאות בבנק מזרחי טפחות
פרזנטור הבנק דביר בנדר (ימין) עם דרור פלדמן. מנהל זרוע המשכנתאות בבנק מזרחי טפחות

במהלך המפגש, דיברה בן יהודה על המושגים החשובים, המסלולים השונים לבניית המשכנתא וסוגי הריביות. באי המפגש קיבלו כלים מעשיים שאמורים לסייע להם להגיע בקלות לדירה משלהם, לצד בירה ראשונה חינם (על חשבון הבנק, כמובן..).

בנק מזרחי טפחות, שממותג ונחשב לבנק המוביל בישראל בכל הקשור למשכנתאות, פתח לאחרונה שני סניפים גדולים חדשים בפתח תקווה: הראשון במתחם גלובל טאוורס (על ציר רבין-ז'בוטינסקי) והשני בבניין המחודש של אינטרגרין (מס' 3) ברח' יגיע כפיים בקריית אריה. 

קרדיט תמונות: מריאנה סטבנבה

עוד ב-בשיתוף-עם

זויה צ'רקסקי, “Let My People Go”, שנות האלפיים, אוסף לוין

עופר לוין: " לזויה צ'רקסקי ביטוי אמנותי מיוחד המתכתב עם המציאות הישראלית"

האמנית זויה צ'רקסקי עלתה לאחרונה לכותרות בעקבות תערוכה חדשה שלה במוזיאון היהודי בניו-יורק בשם "7 באוקטובר, 2023". בתערוכה מוצגות 12 עבודות המהוות ביטויים עזים למעשי הזוועה שבוצעו בידי חמאס. עבור חובבי האמנות בישראל שהתוודעו בעבר ליצירותיה של צ'רקסקי, עבודותיה הנוכחיות הן המשך ישיר לתהליך ארוך שנים של עיסוק ביקורתי בסוגיות רגישות במציאות הישראלית והיהודית.

המשך קריאה »
דניאל כהן תאטרון המסילה פתח תקווה

צפו: למעלה מ-300 צופים באולם מלא בהופעה של דניאל כהן בתאטרון המסילה פ"ת

הסטנדאפיסט הלוהט סגר במוצ"ש האחרון עוד "סולד אאוט" בעיר עם הופעה מלאה בצחוקים באולם ההופעות שבאם המושבות, שברח' האחים בכר. הרבה יותר מ"ערב סביר", כמו שהוא קורא להופעה. כהן לא חסך במילים, נגע בכל סוגי הקהלים, כשהכל מתובל בתוכן אקטואלי. כששאלנו, הוא לא התאפק לצחוק עלינו: ״פתח תקווה היא עיר שיש בה את כל מחזור החייםֿ, מתחיל בבלינסון ונגמר בבית עלמין ירקון".

המשך קריאה »

שחזור מידע נתונים בסביבות עבודה היברידיות: אתגרים ופתרונות לקראת שנת 2024

בעולם העסקי המודרני, אנו עדים למעבר משמעותי לסביבות עבודה היברידיות, שבהן נתונים ומידע נמצאים הן בענן והן במערכות מקומיות. המעבר הזה מעלה אתגרים חדשים בתחום שחזור מידע, כאשר ארגונים צריכים להתמודד עם סיטואציות בהן מידע חיוני נמצא בסכנה או אבד. במאמר זה נסקור את האתגרים שהמצב יוצר ואת הפתרונות להם – בראייה לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה

המשך קריאה »
אגריפוד-טק

גיל הורסקי: "ענף החקלאות בישראל נפגע אנושות, אך תעשיית האג-טק המקומית יכולה לסייע"

רשת המשקפיים הותיקה, שנרכשה לפני שנה על ידי סופר פארם, מוסיפה בעיר חנות שלישית בנוסף לאלו הקיימות בקניון הגדול ובקניון סירקין. מאז הרכישה, הקונספט של הסניפים מעט שנה – יותר בוטיקיים, מצומצמים, אך עדיין עם מבחר גדול של משקפי שמש ומשקפי ראיה של מותגים שונים ובמחירים מגוונים. המבצעים הבולטים במצאנו: טום פורד ב-50% הנחה ו-1:1 על כל משקפי הראייה.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading