מבט על תנועת הרכבים מגשר המיתרים בפתח תקווה

האוטובוסים נוהרים: בפתח תקווה צפויים לפעול יותר קווי אוטובוס בשעות היום

בעקבות הפקקים הרבים בעיר, ובמטרה להפוך את התחבורה הציבורית לאופציית ניוד מועדפת, פנו ראש העיר רמי גרינברג והיועץ לענייני תחבורה ציבורית, דוד קמחי, לחברות האוטובוסים, המפעילות את הקווים הבינעירוניים, בכוונה להגביר את קווי האוטובוס בתוך העיר ומחוצה לה. לשמחתנו, הדבר נענה בחיוב מצד החברות ואנו צפויים ליהנות משינוי זה כבר בתקופה הקרובה.

חברת אגד הודיעה, כי תגדיל את שעות הפעילות בקו 426 שבין פתח תקווה לירושלים, ואף תוסיף עוד 20 נסיעות שבועיות ותחנות עצירה חדשות, שלא היו בעבר. כמו כן, רצף ההגעה של קו 143 בין פתח תקווה לחולון יוגבר. ובנוסף, ייבנו עוד מספר תחנות חדשות לקו 921, הנמצא בסמוך לתחנת הרכבת סגולה ולכביש 40.

מחברת 'תנופה' נמסר, כי החברה תוסיף קווים חדשים מפתח תקווה שיגיעו לישובי לערי השרון, כמו בית אריה, קדומים, נופים-יקיר ואריאל. גם חברת 'מטרופולין' עדכנה כי תוסיף קווים לאזור השרון, שאף יעברו בעיר במקומות מרכזיים כגון, בית החולים בילינסון ואזור התעשייה סגולה ותחנת הרכבת סגולה., לחברת דן יתווספו תחנות חדשות לקווים 266 ו-128. ולחברת 'אלקטרה אפיקים' תיווסף תחנה חדשה לקווים העירוניים 25-23 ליד כיכר המייסדים. 

מראש העיר, רמי גרינברג נמסר: “בשביל שהתחבורה הציבורית תהיה בחירה עדיפה לתושבי העיר ולעובדים ברחבי העיר, התחלנו להוביל מהלך נרחב לפיתוח התחבורה הציבורית והסעת ההמונים בעיר, כדרך מרכזית להתמודדות עם עומסי התנועה בכבישי ישראל. אני מוקיר לרשות הארצית לתחבורה ציבוריות במשרד התחבורה, שפועל איתנו בשיתוף פעולה מלא על מנת להגדיל את היקף התחבורה הציבורית בעיר, ומבטיח שנמשיך לפעול לקידום תחבורה נגישה וזמינה לכלל התושבים”.

עוד ב-רכב ותחבורה

חניה חינם בפתח תקווה

עיריית פתח תקווה בהודעה משמחת: חניה חינם בכחול-לבן במהלך כל חג הפסח

העירייה, שידועה גם ככה בגישתה הסלחנית כלפי עבירות חנייה, באה לקראת תושבי העיר והמבקרים בה, עוד יותר בגדול הפעם, לאחר הדיווח שלה כי היא לא תבצע בימי החג (22 עד 29 באפריל כולל) פעולות אכיפה בחניות המותרות בעיר. העירייה מדגישה כי האכיפה תמשיך נגד חניה במקום בו אסורה החניה, בריונות חניה ועבירות תעבורה, כמו חניה באדום לבן, חניה על מדרכה וחניה על מעבר חצייה וכדומה

המשך קריאה »
יריד מכוניות חשמליות - הקניון הגדול פתח תקווה

בפעם השנייה: הקניון הגדול בפתח תקווה יארח יריד מכוניות חשמליות בחודש הבא

המקום הכי מסחרי בפתח תקווה, יארח בחניון החיצוני מול הפארק, במשך יומיים (4 ו-5 באפריל, חמישי-שישי הבא), יריד מכוניות חשמליות שני, אחרי הראשון שנערך בשנה שעברה. לאור ההתעניינות ההולכת והגוברת בסוג מכוניות זה, בקרב תושבי העיר והסביבה, צפוי להגיע קהל רב לחזות בדגמים הכי חדשים בשוק של יבואנים מובילים, כמו BYD, טסלה, GEELY ועוד. הכניסה חופשית ללא תשלום.

המשך קריאה »
ליים LIME פתח תקווה ביום הבחירות

חברת ליים (Lime) קורקינטים חשמליים תאפשר נסיעה חינם בפתח תקווה ביום הבחירות

חברת הכלים החשמליים השיתופיים הגדולה בעולם, תעניק ביום שלישי הבא (27.2) לכל תושב עיר שרוצה להצביע לרשויות המקומיות (וגם לכאלה שרוצים לנצל את השבתון לשופינג), שתי רכיבות של עד 15 דקות בחינם, אותן ניתן לנצל במהלך טווח של שעתיים. "המטרה היא להוריד חסמים תחבורתיים עבור מצביעים פוטנציאליים בימי בחירות ולספק כלי תחבורה נגיש ויעיל", נמסר.

המשך קריאה »
פקקים בפתח תקווה - נת"צ בפתח תקווה

מרגישים את הפקק? דו"ח ארגון "15 דקות": פתח תקווה מקום 4 בישראל בסלילת נת"צים

ארגון צרכני התחבורה הציבורית בישראל, פרסם אתמול את הדו"ח השנתי שלו, שממנו עולה כי בעיר נסללו בין 2018 ל-2023 מסלולי נת"צ באורך של 6.1 ק״מ, לעומת 1.2 ק"מ שנסללו בשנים קודמות. חלק גדול מהמספר הזה שייך לנת"צ הארוך בדרך רבין. בנוסף, פתח תקווה דורגה במקום השני בתיכנון נתיבים לתחבורה ציבורית ונמנית על הערים המובילות בקידום תשתיות לתחבורה מקיימת ושבילי אופניים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading