קהילון נווה גן פתח תקווה

"קהילון" נווה גן: החלו עבודות הבנייה במתחם בעלות פרויקט של כ-15 מיליון ש"ח

העירייה והחברה לפיתוח פתח תקווה פיתחו מודל ייחודי, שהדגם הראשון בישראל יוצא לדרך לביצוע בימים אלו ברח' מבצע הדקל, כשהטרקטורים התחילו לעלות על השטח ולהכין את המתחם לשלב הבנייה. בתכנון: קומת קרקע לצרכים מסחריים עם סופר, בית קפה, גלידריה, פיצוציה וחנויות נוספות והקומה הראשונה תוקדש לפעילות ציבורית-קהילתית. צפי סיום פרויקט ואכלוס: תחילת 2024. 

הצרות (ויש שייקראו לזה, הסחות דעות) במשרדי העירייה, כמובן שלא עוצרות את הפרויקטים. ביקרנו השבוע בנווה גן, מספר חודשים לאחר הביקור האחרון וגילינו שה"קהילון", לו מצפים בקוצר רוח תושבי נווה גן, מתחיל לקרום עור וגידים.  מדובר בקונספט ייחודי וחדשני של החברה לפיתוח תקווה (החלפ"ת), במסגרתו שטחים עירוניים ישמשו ל מרכזים מסחריים-קהילתיים לרווחת התושבים.

השלט בחזית קהילון נווה גן
השלט בחזית קהילון נווה גן

הרעיון שעומד מאחורי היוזמה הינו שהחברה בונה, מנהלת ומתפעלת את המבנה למספר שנים והרווח מהשכירות של העסקים בפרויקט, נשאר לשימוש לצרכים ציבוריים ולא הולך ליזמים פרטיים. באופן הזה, הכסף, שנשאר אצל העירייה והחלפ"ת, יופנה לפעילויות נוספות למען תושבי העיר, שיהיו המרוויחים המרכזיים מהמודל החדש. 

"במסגרת תנופת הפיתוח בפתח תקווה, אנחנו מקדמים בימים אלו את בניית המרכז המסחרי – קהילתי "קהילון" בשכונת נווה גן", אמר רמי גרינברג בטקס שציין את תחילת הבנייה בפרויקט. "מדובר בפרויקט חשוב, שייתן מענה מיטבי לתושבי השכונה, לאחר שנים של ציפייה למרכז חדש ומודרני. אני מודה למינהל ההנדסה ולחברה לפיתוח פתח תקווה על קידום הפרוייקט לרווחת התושבים."

רמי גרינברג בשטח הפרויקט (צילום: דוברות העירייה)
רמי גרינברג בשטח הפרויקט (צילום: דוברות העירייה)

המעניין בפרויקט הוא שתושבי שכונת נווה גן לקחו חלק באפיון המרכז באמצעות סקר תושבים בו בחרו בהתאם להעדפותיהם אלו סוגי עסקים יהיו בחלק המסחרי של המרכז. שטחו של 'הקהילון' יהיה כ-1500 מ"ר ויכלול 2 קומות. קומת הקרקע תכלול שטחי מסחר עסקיים עם תמהיל מגוון והקומה הראשונה תיועד לפעילות ציבורית-קהילתית.

כאמור, טרם היציאה להקמת 'הקהילון' בוצע סקר בקרב התושבים לקביעת תמהיל החנויות לפי רצון והעדפת התושבים כלל, בין היתר, סופר שכונתי, בית קפה וממכר מזון, גלידריה, פיצוציה וחנויות נוספות שישרתו את הציבור. עלות הקמת המרכז החדש היא כ-15 מיליון ₪. מהחלפ"ת נמסר כי המבנה יהיה מוכן לאכלוס ופעילות בעוד כשנה וחצי. 

צפו בביקור הקודם שלנו בשטח קהילון נווה גן ברח' מבצע הדקל

שטח קהילון נווה גן על המפה

עוד ב-נדלן

פרויקט רח' ח"ן 8-10 פתח תקווה קטה גרופ

קטה גרופ ישקיעו כ-110 מיליון ש"ח בהתחדשות עירונית בח"ן 8-10 פתח תקווה

אירוע ההריסה בשכונת רמת ורבר, התקיים אתמול בנוכחות אנשי חברת הנדל"ן המוכרת בעיר, דיירים, תושבים ועורכי הדין המלווים את הפרויקט. במסגרת האירוע החלה הריסת 32 דירות שאיכלסו שני בניינים ישנים ומוזנחים, בני כ-50 שנה, שבמקומם צפויים לקום 2 בנייני מגורים חדישים ומודרניים בני 9 קומות כל אחד, שיאכלסו 96 דירות. צפי אכלוס: 2027. 95% מהדירות כבר נמכרו. מחירי הדירות בפנים.

המשך קריאה »
וילה למכירה בפתח תקווה נווה עוז

צפו מבפנים: וילה ענקית בנווה עוז מוצעת לאחרונה למכירה ב-7.4 מיליון ש"ח (וידאו)

בסימטה הולנדית שקטה ודו סטרית, נושק לנווה עוז הותיקה, על רחוב סעדיה עפארי 26, נמצאת וילה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, בה התגוררו עד לאחרונה משפחה של זוג רופאים. ביקור מבפנים גילה לנו שהיא אומנם זקוקה שיפוץ (לא מהיסוד), אבל המיקום והגודל (12.5 חדרים על 300 מ"ר), עושים את שלהם וכבר משכו לא מעט מתעניינים לנכס, שרק לאחרונה הוצע למכירה על ידי משרד תיווך ניסן אילון.

המשך קריאה »
רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב פתח תקווה

פרויקט רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב של שמי אושר להפקדה. לפי התמונות אפשר להבין למה

קירות מתפוררים, עמודים עם יציבות בסימן שאלה, סורגים חלודים, זבל וגרוטאות – קשה להאמין שככה חיים בפתח תקווה בשנת 2024. אבל בעוד כשלוש-ארבע שנים, לפי התכנון יקומו במקום 54 יחידות דיור ישנות ומוזנחות כ-220 דירות חדשות בארבעה בניינים, שלושה מהם בני 10 קומות ועוד מגדל מגורים ענק של כ-27 קומות באחד מהפרויקטים הבולטים של חיים שמי. צפו בתמונות מהשטח.

המשך קריאה »
דירות חדשות למכירה בפתח תקווה

מתפתחת: על פי נתוני הלמ"ס – בפ"ת נמכרו 668 דירות מפרוץ המלחמה. רק 22 פחות מת"א

לפי הנתונים, רק בתל אביב (690) נמכרו יותר דירות בין אוקטובר לנובמבר. גם במדד הדירות החדשות פתח תקווה צמודה לתל אביב עם 339 דירות חדשות, לעומת 358, שנמכרו בעיר הגדולה. פתח תקווה, בכלל, נמצאת בין ארבעת הערים בהן נמכרו הכי הרבה דירות חדשות – לצד ירושלים, אשדוד ותל אביב. מעל ל-45% מהדירות שנמכרו הן דירות חדשות, עלייה של 25.3% בהשוואה לאוגוסט עד אוקטובר.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading