רוטיסרי צ'יקן קלאב פתח תקווה

צפו: רשת העוף בגריל "רוטיסרי צ'יקן קלאב" פתחו את הסניף בדן טאון בב.ס.ר סיטי

בהשקעה של מעל מיליון ש"ח, על לוקיישן אטרקטיבי עם פוטנציאל מסחרי כמעט אינסופי, פתחו שלשום, הזוג איילת ורוני שרייבר, את המסעדה החדשה. בונים על הרכבת הקלה ואכלוס המשרדים של ארבעת מגדלי המשרדים הענקיים במתחם, שיביאו לפתח תקווה בשורה קולינרית מעוררת תאבון בתחום העופות. זהו הסניף הרביעי של הרשת.  שרייבר: "מבחינתנו, KFC הם לא מתחרים". 

לאחר "חומוס אליהו", שאת הפתיחה שלהם סיקרנו בתחילת החודש הקודם, הצטרף למתחם "דן טאון" ב.ס.ר סיטי, מותג אוכל חדש: רשת העוף בגריל "רוטיסרי צ'יקן קלאב" (Rotisserie Chicken Club) שפתחו את הסניף על החזית של ז'בוטינסקי, סמוך לשתי תחנות אוטובוס ומרחק יריקה מתחנת הקו האדום של הרכבת הקלה, שאמורה להתחיל לפעול עד תחילת 2023.

צפו מקרוב בסניף החדש של רוטיסרי צ'יקן קלאב בפתח תקווה

מביאים את תל אביב לפתח תקווה

הסניף נפתח לאחר ההצלחה של הסניפים בתל אביב (ב"שוק צפון" ברמת החייל וב"שרונה מרקט") ובבני דרור ("קניון דרורים"). "הגענו ללוקיישן הכי מטורף בעיר", מציינת בהתלהבות, איילת שרייבר, בעלת הרשת, שיחד עם בעלה רוני, כבר עמלו על הכנת מנות ללקוחות, שהגיעו סניף החדש בשעת בוקר-צהריים של יום שישי. בעלי הסניף הוא הזכיין אלכס אלטשולר

"פתח תקווה כבר הרבה זמן על הכוונת שלנו", אומרת שרייבר. "הגענו למתחם המהמם של "דן טאון", שיש בו לא רק מבחר ענק של עסקי קמענאות ובילוי, אלא גם קרוב מאוד לרכבת הקלה. כמו באירופה". כשהגענו למקום, שגודלו כ-130 מ"ר, גילינו כ-30 מקומות ישיבה, שמחכים בסבלנות ללקוחות שיגיעו לטעום. עדיין עוד מוקדם לצפות לתפוסה מלאה, במיוחד שעדיין אין שמשיות, אבל בחצי השעה שהיינו שם, הייתה תנועה ערה, במיוחד של כאלה שעשו "פיק אפ".

מבחן טעימות של איילת שרייבר (מימין) עם אחת מהלקוחות הראשונות שהגיעו לסניף
מבחן טעימות של איילת שרייבר (מימין) עם אחת מהלקוחות הראשונות שהגיעו לסניף

עוף בגריל שלם ב-98 ש"ח. חצי? ב-54 ש"ח

ברשת כמובן גם בונים על אכלוס המשרדים בב.ס.ר סיטי. לא פלא, כשמדובר באלפי עובדים ומבקריהם. הלוקיישן אטרקטיבי במיוחד, היות והוא נמצא על הציר הראשי של ז'בוטינסקי. "אנחנו לא מתכוונים להשקיע בשילוט חוצות", מציינת שרייבר. "השלט של הסניף, הוא שילוט החוצות הכי טוב עבורינו". די הגיוני, אם ניקח בחשבון שהרכבת הקלה, אמורה להסיע עשרות אלפי נוסעים ביום, שכולם ייראו את השלט. 

תוסיפו לזה גם את העובדה שהסניף צמוד לשתי תחנות אוטובוס, שצפויות להיות הומות בנוסעים, שגם הם ייחשפו למותג האוכל החדש ואולי לא יתאפקו לקחת עוף בגריל לארוחה הביתה. לפתח תקוואים שלא מכירים את הרשת, נספר כי במרכז המטבח בסניפי הרשת, עומד תנור רוטיסול, בו ניצלים עופות טריים ("עובדים עם ספקים מובחרים שלנו"), המושרים 24 שעות במרינדה ייחודית, וירקות עונתיים. טעמנו ובאמת, הצלייה מעניקה טעם עמוק וניחוח ממגנט, שלא תמצאו אם תקנו למשל, עוף בגריל מוכן בסופר. 

המחירים הם די ממוצעים ביחס למסעדות אחרות שמוכרות עוף בגריל (ואין הרבה כאלה, בטח לא בפתח תקווה). עסקית צהריים (מ-10:00 עד 16:00) של רבע עוף תעלה לכם 52 ש"ח, ראפ עוף 65 ש"ח וחצי עוף 72 ש"ח. העסקית כוללת גם שתי תוספות ציפס בטטה, או סלט תפו"א. במידה ותרצו עוף הביתה אז חצי עוף יעלה לכם 54 ש"ח ועוף שלם, שמספיק לכל המשפחה, יעלה 98 ש"ח.

על האש ברוטיסרי צ'יקן קלאב פתח תקווה
על האש ברוטיסרי צ'יקן קלאב פתח תקווה

KFC? ממש לא מתחרים

ב"רוטיסרי צ'יקן קלאב", גם תוכלי למצוא מנת כדורי פירה פריכים ב-25 ש"ח, סלט עוף ב-58 ש"ח וסלט בריאות ב-62 ש"ח. ארוחת ילדים של שניצל, צ'יפס, ירקות חתוכים ומיץ אפשר להזמין ב-48 ש"ח (קצת יותר ממקדונלדס, אבל איכות אחרת לגמרי). במקום יש שתייה מתוקהו חריפה במחירים סבירים. בקבוק גולדסטאר עולה 19 ש"ח. 

בסניף כמובן גם בונים על המשלוחים, שמתבצעים דרך אתר הבית ונמסרים באמצעות מערכת שליחים עצמאית, שה"רוטיסרי", כבר עובדים איתם תקופה ארוכה. לדברי שרייבר, שפתחה את הרשת ב-2016, איכות מנת העוף, אינה יורדת במשלוח, למרות שהיא כמובן ממליצה לאכול את המנה, סמוך למועד המשלוח. "אפשר גם לחמם והטעם יישמר", היא מציינת.

ב"רוטיסרי צ'יקן קלאב", לא רואים בפתיחת הסניף של KFC ביכין שבוע הבא, משהו שיכול להתחרות בהם. "מדובר בקונספט אחר וקהל יעד אחר", הם מציינים. "יש לנו לקוחות קבועים וגם יהיו לקוחות חדשים, שיכירו את הטעם שלנו ויבינו שמדובר באוכל אחר לגמרי". שעות פתיחה של הסניף הן כרגע בימי חול בין 11:30 ל-18:00 ובימי שישי בין 10:00 ל-14:00. בשבת סגור. לסניף יש תעודת כשרות רגילה.

מבחר מנות (צילומים: אתר הבית רוטיסרי צ'יקן קלאב)
מבחר מנות (צילומים: אתר הבית רוטיסרי צ'יקן קלאב)

רוטיסרי צ'יקן קלאב פתח תקווה על המפה

עוד ב-אוכל ובילויים

יכין סנטר - חניה במקום כיסאות מסעדה

לקוחות בוקריה ובייקרי ביכין סנטר פתח תקווה הופתעו לגלות: חניה במקום כיסאות

שתי המסעדות הפופולריות במרכז המסחרי, נאלצו בתחילת החודש לפנות את מקומות הישיבה בחוץ לטובת שטחי חניה נוספים – זאת בהוראת הנהלת המתחם. יש לציין כי שני העסקים נהנו מהרחבת החוץ החל מתקופת הקורונה, שבימים מסוימים בעיקר בימי שישי הנעימים נהנו מתפוסה מלאה, זאת למרות שהאזור אינו נכלל בשטח ההשכרה שלהם. ביכין סנטר סירבו בינתיים להגיב.

המשך קריאה »
בוטיק סנטרל פתח תקווה

בוטיק סנטרל פתח תקווה נפתח היום ללקוחות: "מנסים להביא את פריז לאם המושבות"

חודש אחרי שדיווחנו לכם ראשונים על ההכנות לפתיחת הסניף הפתח תקוואי, של אחת מרשתות קונדיטוריה הגדולות והותיקות בישראל, במרכז המסחרי "מיקס MeeX אם המושבות" – הוא פתח את שעריו לקהל הלקוחות, שכבר ב-7:00 בבוקר חיכו לעוגה והקפה של הבוקר – אבל הפעם עם טעם צרפתי משודרג. זהו הסניף ה-39 של הרשת, שכבשה את לבם של חובבי מטבח הפטיסרי.

המשך קריאה »
חלה'ס פתח תקווה במתחם גיסין פתח תקווה

נותנים בשניצל: חלה'ס פתח תקווה פתחו סניף ראשון ב-Giss-in אם המושבות

רק לפני פחות משבוע סיפרנו לכם על שניצליגה שנפתח במרכז אם המושבות וכבר היום התבשרנו על פאסט פוד שניצל נוסף, שאולי יכבוש את העיר וערים נוספות על הדרך. אבל הבידול של הרשת הוא לאו דווקא השניצל, אלא יותר החלה, שבאה גם עם חזה עוף, בשר מפורק, שקשוקה וטבעוני. 39 ש"ח למנה הסטנדרטית של שניצל בחלה. היום, בלי הרבה רעש, נפתח המקום ללקוחות. המנות והמחירים בפנים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading