כניסה לחניון ב.ס.ר סיטי רח' תוצרת הארץ פתח תקווה

צפו בחניון מבפנים: הסדרי החניה בדן טאון נקבעו – 16 ש"ח לשעה ראשונה, 50 ש"ח ליום שלם

במתחם, הכולל כ-670 מקומות חניה (מתוך כ-2400 בכל ב.ס.ר סיטי), נערכים לכניסת הרכבים הרבים, עם פתיחתם המיוחלת של המשרדים והשקתם של העסקים בסנטר הלוהט. כל רבע שעה נוספת מעבר לראשונה, תעלה לכם ב-4 ש"ח נוספים. בניגוד ל"שעתיים ראשונות חינם", במרכז יכין ובקניון הגדול, ב"דן טאון" תקבלו אותן, רק אם תרכשו ב-100 ש"ח ומעלה מהעסקים במתחם.

אם יש משהו שרוצים במתחם המסחרי הכי מדובר בפתח תקווה, זו תפוסה מלאה בכל העסקים. הדרך לשם עוד רחוקה. עוד אין רכבת קלה ורק עשרות בודדים מתוך כ-800 העסקים בב.ס.ר סיטי, נכנסו לבניינים. לעומת זאת, המתחם המסחרי כבר תופס תאוצה רבה כשמרבית העסקים נפתחו או בשלבי פתיחה.

צפו: כך נראה חניון ב.ס.ר סיטי מבפנים

בין העסקים שכבר נפתחו: חנות מוצרי הספורט דקטלון, חנות הצעצועים עידן 2000, רשת מיניסו, לידר בגדי ילדים, מובייל פקטורי, סלון עדן, רוטיסרי צ'יקן, משתלת אדמתנו, חומוס אליהו, טרק מרקט, גלי אאוטלט ולאחרונה גם רשת BAGIR (בגדים מעוצבים), חנות סמסונג מובייל ו-KSP (ענקית מוצרי המחשב והאלקטרוניקה, שעברה מתחנת הדלק ברבין).

אבל זה לא יהיה הימור גדול מדי לכתוב, שגם אם נחזור לפה עוד שנה-שנתיים, כשכל המתחם כבר יהיה מלא והעסקים מפוצצים בלקוחות, עדיין תישאל השאלה אם ובאיזו צורה יתקיימו הסדרי החניה. במרחק נגיעה יש מקומות תעסוקה, בילוי ומסחר, שגם הם ימשכו אליהם מבקרים ועובדים – מה שיעשה מהפך בכל ענייני החנייה על צירי הסיבים, רבין וז'בוטינסקי. 

ביקרנו במקום. קודם כל, בשורה: החניה עובדת. רק אחוז מזערי מהמשרדים והעסקים החלו לפעול בב.ס.ר סיטי, אז סביר להניח שלא תהיה לכם בעיה למצוא חניה בלי הרבה מאמץ וחיפושים. כרגע, הכניסה לחניון התת קרקעי, המכיל 4 קומות וכ-2400 מקומות חניה, תתבצע מרח' תוצרת הארץ בלבד (הכניסה השנייה ברחוב היא לספקים בלבד). לפני מספר שבועות אף הוצב רמזור שינווט את התנועה לשם, אך כרגע הוא אינו עובד (צהוב מהבהב). בעוד מספר חודשים תיפתח גם הכניסה השניה לחניון – מרח' השחם.

כניסה לחניון ב.ס.ר סיטי מרחוב תוצרת הארץ
כניסה לחניון ב.ס.ר סיטי מרחוב תוצרת הארץ

עובדים במתחם? אפשר לעשות מנוי

יש לציין כי כ-75 אחוז ממקומות החניה, כבר "נעולים", על ידי בעלי המשרדים ושוכריהם ורק כרבע מיועדים לקהל הרחב, כשהאינטרס של המתחם הוא כמובן שברובם יחנו לקוחות "דן טאון" מקבוצת "עמי בוטיק סנטר". יחס דומה גם קיים במתחמי מסחר-תעסוקה מקבילים במרכז הארץ (כמו שרונה בתל אביב). יש לציין כי בחניון של דן טאון (המופעל על ידי חברת החניונים "סנטרל פארק"), תקבלו "שעתיים ראשונות חינם" בכל קניה מ-100 ש"ח. 

אם לא רכשתם באחת מהחנויות, שעה ראשונה תעלה לכם 16 ש"ח ואחריה ארבעה ש"ח על כל רבע שעה נוספת. במידה וחניתם יום שלם, זה יעלה לכם 50 ש"ח. להערכתנו, יהיו לא מעט מהעובדים במשרדים, שהחברה שלהם לא דאגה לחניה עבורם, שירצו לחנות באזור הלא-מנויים. לאלו, מציעים בדן טאון מנוי בעלות 650 ש"ח, על בסיס מקום פנוי. מעוניינים, יכולים להזמין את המנוי בטלפון 03-6660977.
אגב, בעלי אופנועים במשרדים, גם הם יוכלו לרכוש מנוי לדו-גלגלי שלהם. 

חשוב לציין כי החניה ללקוחות דן טאון היא בקומה 2-, שם קיימים מרבית מקומות החניה למי שאינו מנוי. בכל מקרה, אם קניתם במתחם דן טאון ב-100 ש"ח, לא תצטרכו לשלם על חניה. עדיין לא ידוע אם ה-100 שקלים האלה צריכים להיות מבית עסק אחד, או יותר, כדי לקבל את החניה חינם.

עוד ב-רכב ותחבורה

חניה חינם בפתח תקווה

עיריית פתח תקווה בהודעה משמחת: חניה חינם בכחול-לבן במהלך כל חג הפסח

העירייה, שידועה גם ככה בגישתה הסלחנית כלפי עבירות חנייה, באה לקראת תושבי העיר והמבקרים בה, עוד יותר בגדול הפעם, לאחר הדיווח שלה כי היא לא תבצע בימי החג (22 עד 29 באפריל כולל) פעולות אכיפה בחניות המותרות בעיר. העירייה מדגישה כי האכיפה תמשיך נגד חניה במקום בו אסורה החניה, בריונות חניה ועבירות תעבורה, כמו חניה באדום לבן, חניה על מדרכה וחניה על מעבר חצייה וכדומה

המשך קריאה »
יריד מכוניות חשמליות - הקניון הגדול פתח תקווה

בפעם השנייה: הקניון הגדול בפתח תקווה יארח יריד מכוניות חשמליות בחודש הבא

המקום הכי מסחרי בפתח תקווה, יארח בחניון החיצוני מול הפארק, במשך יומיים (4 ו-5 באפריל, חמישי-שישי הבא), יריד מכוניות חשמליות שני, אחרי הראשון שנערך בשנה שעברה. לאור ההתעניינות ההולכת והגוברת בסוג מכוניות זה, בקרב תושבי העיר והסביבה, צפוי להגיע קהל רב לחזות בדגמים הכי חדשים בשוק של יבואנים מובילים, כמו BYD, טסלה, GEELY ועוד. הכניסה חופשית ללא תשלום.

המשך קריאה »
ליים LIME פתח תקווה ביום הבחירות

חברת ליים (Lime) קורקינטים חשמליים תאפשר נסיעה חינם בפתח תקווה ביום הבחירות

חברת הכלים החשמליים השיתופיים הגדולה בעולם, תעניק ביום שלישי הבא (27.2) לכל תושב עיר שרוצה להצביע לרשויות המקומיות (וגם לכאלה שרוצים לנצל את השבתון לשופינג), שתי רכיבות של עד 15 דקות בחינם, אותן ניתן לנצל במהלך טווח של שעתיים. "המטרה היא להוריד חסמים תחבורתיים עבור מצביעים פוטנציאליים בימי בחירות ולספק כלי תחבורה נגיש ויעיל", נמסר.

המשך קריאה »
פקקים בפתח תקווה - נת"צ בפתח תקווה

מרגישים את הפקק? דו"ח ארגון "15 דקות": פתח תקווה מקום 4 בישראל בסלילת נת"צים

ארגון צרכני התחבורה הציבורית בישראל, פרסם אתמול את הדו"ח השנתי שלו, שממנו עולה כי בעיר נסללו בין 2018 ל-2023 מסלולי נת"צ באורך של 6.1 ק״מ, לעומת 1.2 ק"מ שנסללו בשנים קודמות. חלק גדול מהמספר הזה שייך לנת"צ הארוך בדרך רבין. בנוסף, פתח תקווה דורגה במקום השני בתיכנון נתיבים לתחבורה ציבורית ונמנית על הערים המובילות בקידום תשתיות לתחבורה מקיימת ושבילי אופניים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading