שלט חוצות של קבוצת מלם תים

קבוצת מלם תים יצאה בקמפיין שילוט חוצות ייחודי לציון המעבר לפארק גיסין

בשבוע שעבר החלו להיכנס ראשוני העובדים של חברת הטכנולוגיה, לה כמעט 200 עובדים מפתח תקווה (מתוך כ-1200 היושבים במשרדים), למתחם החדש בפרויקט של ישרס בשיתוף BST,  על פינת גיסין-באזל. במקביל, דאגו בחברה לציין את המעבר עם מספר שלטים במקומות אסטרטגיים בעיר. לדברי קבוצת מלם תים: "חשוב לנו לשתף במעבר את תושבי פתח תקווה".

לפני כחודש הבאנו לכם תמונות בלעדיות מתוך המתחם המדונדש, אליו עברה קבוצת "מלם תים", שבמשך כ-20 שנה,  ישבו במשרדים ברח' מרטין גהל וברחוב הסיבים. מטבע הדברים, החיבור בין חברת המחשוב לפתח תקווה הוא הדוק ולכן, מבחינה אסטרטגית, אפשר להבין את מהלך שלטי החוצות, שכלל מספר שלטים גדולים בכניסה והיציאה מהעיר, ליד פארק גיסין, במחלף אם המושבות, מול הקניון הגדול, בכניסה לכיוון כביש 5 ובכביש 471.

שלטי החוצות של קבוצת מלם תים לרגל המעבר למשרדים החדשים בפתח תקווה
שלטי החוצות של קבוצת מלם תים לרגל המעבר למשרדים החדשים בפתח תקווה

18 אלף מ"ר של מלם

בפארק גיסין ביצעו בשבועות האחרונים פעולות אחרונות (בעיקר בדרכי הגישה למשרדים), על מנת לאפשר לעובדי קבוצת מלם תים להיכנס למקום החודש. הקבוצה תהיה הראשונה להתאכלס בפרויקט המסחרי הגרנדיוזי, כששניים מהבניינים (5 קומות כ"א), יהוו את הקמפוס שלהם (כ-18 אלף מ"ר) במתחם. הפרויקט רחוק מסיום, היות והמגדל הגדול בו (בן מעל 20 קומות), נמצא עדיין בראשית בנייתו. 

השלט MALAM TEAM בפתח המשרדים, כבר הותקן לפני מספר שבועות, אך ראשוני העובדים, נכנסו רק בשבוע שעבר לתוך המשרדים החדשים. בקבוצת מלם תים, היה חשוב שתהיה לך תהודה רחבה. "יצאנו בקמפיין, במטרה לציין את המעבר לעובדים שלנו, ללקוחות, לשותפים שלנו ולתושבי פתח תקווה", מסבירים בקבוצת מלם תים.

צפו בביקור במשרדים לפני כניסה בחודש הקודם

לא מיתוג מעסיק

בשנים האחרונות, אנו רואים חברות טכנולוגיה רבות משקיעות בפרסום חוצות מכוון מעסיק-עובדים, מתוך הההכרה וההבנה שהבאת כוח אדם איכותי, הוא לא פחות חשוב עסקית לחברה, מאשר להביא עוד לקוחות, או למכור עוד מוצרים. "לא היינו מגדירה את הקמפיין הזה כ"מיתוג מעסיק", טוענים בקבוצת מלם תים. "מיתוג מעסיק אצלנו נעשה בדרך כלל בהקשרים פנימיים ולאו דווקא חיצוניים. אפשר לומר, שזהו קמפיין ש'מלווה' את מלם כמעסיק"

אנשי קבוצת מלם תים, לא יכולים להתכחש לתחרות הסמויה (ולפעמים גלויה), שיש בין חברות הטכנולוגיה בעיר, על העובדים האיכותיים ביותר. לכן, שילוט מסוג זה בהחלט יכול לעורר מודעות, לא רק לגבי המעבר, אלא גם לגבי זה שקבוצת מלם תים, זה מקום טוב לעבוד בו, במיוחד אם מדובר בעבודה במשרדים חדשים.

מנתונים שמסרו לנו בקבוצה, עולה כי כ-185 מעובדי הקבוצה הם תושבי פתח תקווה, מתוך כ-1200, שיישבו במשרדים החדשים ומתוך סך של כ-4500 עובדים בכל הקבוצה. במקרה או שלא, פרויקט פארק גיסין, שאותו מפעילה ישרס נדל"ן, פועלת תחת קבוצת "ערד השקעות ופיתוח תעשייה" של שלמה אייזנברג, שבבעלותו (55 אחוז) גם על קבוצת מלם תים.

שלט חוצות של קבוצת מלם תים על דרך שלמה שמלצר

קבוצת מלם תים על המפה עם כתובת חדשה (גיסין 53)

עוד ב-טכנולוגיה

סטאדיקום פתח תקווה

החל מהעונה הבאה: שדרוג בחווית הצפייה במשחקי הכדורגל באצטדיון "שלמה ביטוח"

לפני מספר חודשים חברת Stadicom (סטאדיקום) החלה להריץ אפליקציה המבוססת על טכנולוגיה חדשנית, הנשענת על תשתית סלולר G5 פרטית – כשהאצטדיון העירוני של פתח תקווה נבחר לפיילוט, בדרך להיות האצטדיון החכם הראשון בישראל. הצופים יוכלו לראשונה ליהנות משירותי וידאו איכותיים, הילוכים חוזרים, זויות צילום חדשות, לשלוח ווינר – ואפילו להזמין אוכל מהמזנון. איך זה יעבוד?

המשך קריאה »
MRI בילינסון פתח תקווה

בקצב הלב: בבית החולים בילינסון פתח תקווה החלו בהקמת מתחם MRI עם מכשיר חדש

המכשיר, שנרכש מחברת פיליפס, מסוג טסלה 1.5, יתווסף למערך הדימות של בית החולים הפתח תקוואי, שכבר כולל מערכות דימות מתקדמות וחכמות רבות, שגם משלבות בינה מלאכותית. ההערכה היא כי המכשיר ייכנס לעבודה שוטפת בעוד מספר חודשים והוא צפוי להגדיל את זמינות התורים לביצוע בדיקת MRI, שעשויה להציל חיים. מכשיר ה-MRI נרכש בזכות תרומה של קרן עזריאלי.

המשך קריאה »
אירוע חברה פתח תקווה - גילת לוויני תקשורת - יקבי ירושלים פתח תקווה

צפו: גילת רשתות לווין אירחה בכירות הייטק בבוטיק היין של יקבי ירושלים בפתח תקווה לאירוע חברה

חברת תקשורת הלווינים הגלובאלית, בחרה לארח את האירוע המיוחד והאינטימי בבוטיק היין JERUZ YARD בפארק יד לבנים, מרחק 10 דקות נסיעה מהמשרדים של החברה בקריית אריה. לאhרוע הגיעו עשרות עובדות בכירות בגילת, שקיבלו במקום הרצאות ושיחות אחת על אחת, עם חברות WOMAN2WOMAN ועמותת יוצאות 8200, שמריצות תכניות מנטורינג להעצים נשים בהייטק הישראלי. צפו בביקור באירוע.

המשך קריאה »
אודי מוקדי - סייברארק CYBERARK פתח תקווה

כבוד: סייברארק מפתח תקווה רוכשת את ונאפי (VENAFI) ב-1.54 מיליארד דולר

ענקית הסייבר הפתח תקוואית, שלפי העדכון האחרון נסחרת בנאסדק בשווי של 10.2 מיליארד דולר, ובמשרדיה בקריית אריה יושבים מאות עובדים, חלקם גרים בעיר, רוכשת את חברת ניהול הזהויות הבינלאומית במיליארד דולר מזומן ועוד כ-540 מיליון במניות. "צעד נוסף במימוש החזון שלנו לבנות חברת ענק גלובלית כחול-לבן, שנותנת מענה לאתגרים בעולם הסייבר", אמר אודי מוקדי, יו"ר ומייסד.

המשך קריאה »