שלט חוצות של קבוצת מלם תים

קבוצת מלם תים יצאה בקמפיין שילוט חוצות ייחודי לציון המעבר לפארק גיסין

בשבוע שעבר החלו להיכנס ראשוני העובדים של חברת הטכנולוגיה, לה כמעט 200 עובדים מפתח תקווה (מתוך כ-1200 היושבים במשרדים), למתחם החדש בפרויקט של ישרס בשיתוף BST,  על פינת גיסין-באזל. במקביל, דאגו בחברה לציין את המעבר עם מספר שלטים במקומות אסטרטגיים בעיר. לדברי קבוצת מלם תים: "חשוב לנו לשתף במעבר את תושבי פתח תקווה".

לפני כחודש הבאנו לכם תמונות בלעדיות מתוך המתחם המדונדש, אליו עברה קבוצת "מלם תים", שבמשך כ-20 שנה,  ישבו במשרדים ברח' מרטין גהל וברחוב הסיבים. מטבע הדברים, החיבור בין חברת המחשוב לפתח תקווה הוא הדוק ולכן, מבחינה אסטרטגית, אפשר להבין את מהלך שלטי החוצות, שכלל מספר שלטים גדולים בכניסה והיציאה מהעיר, ליד פארק גיסין, במחלף אם המושבות, מול הקניון הגדול, בכניסה לכיוון כביש 5 ובכביש 471.

שלטי החוצות של קבוצת מלם תים לרגל המעבר למשרדים החדשים בפתח תקווה
שלטי החוצות של קבוצת מלם תים לרגל המעבר למשרדים החדשים בפתח תקווה

18 אלף מ"ר של מלם

בפארק גיסין ביצעו בשבועות האחרונים פעולות אחרונות (בעיקר בדרכי הגישה למשרדים), על מנת לאפשר לעובדי קבוצת מלם תים להיכנס למקום החודש. הקבוצה תהיה הראשונה להתאכלס בפרויקט המסחרי הגרנדיוזי, כששניים מהבניינים (5 קומות כ"א), יהוו את הקמפוס שלהם (כ-18 אלף מ"ר) במתחם. הפרויקט רחוק מסיום, היות והמגדל הגדול בו (בן מעל 20 קומות), נמצא עדיין בראשית בנייתו. 

השלט MALAM TEAM בפתח המשרדים, כבר הותקן לפני מספר שבועות, אך ראשוני העובדים, נכנסו רק בשבוע שעבר לתוך המשרדים החדשים. בקבוצת מלם תים, היה חשוב שתהיה לך תהודה רחבה. "יצאנו בקמפיין, במטרה לציין את המעבר לעובדים שלנו, ללקוחות, לשותפים שלנו ולתושבי פתח תקווה", מסבירים בקבוצת מלם תים.

צפו בביקור במשרדים לפני כניסה בחודש הקודם

לא מיתוג מעסיק

בשנים האחרונות, אנו רואים חברות טכנולוגיה רבות משקיעות בפרסום חוצות מכוון מעסיק-עובדים, מתוך הההכרה וההבנה שהבאת כוח אדם איכותי, הוא לא פחות חשוב עסקית לחברה, מאשר להביא עוד לקוחות, או למכור עוד מוצרים. "לא היינו מגדירה את הקמפיין הזה כ"מיתוג מעסיק", טוענים בקבוצת מלם תים. "מיתוג מעסיק אצלנו נעשה בדרך כלל בהקשרים פנימיים ולאו דווקא חיצוניים. אפשר לומר, שזהו קמפיין ש'מלווה' את מלם כמעסיק"

אנשי קבוצת מלם תים, לא יכולים להתכחש לתחרות הסמויה (ולפעמים גלויה), שיש בין חברות הטכנולוגיה בעיר, על העובדים האיכותיים ביותר. לכן, שילוט מסוג זה בהחלט יכול לעורר מודעות, לא רק לגבי המעבר, אלא גם לגבי זה שקבוצת מלם תים, זה מקום טוב לעבוד בו, במיוחד אם מדובר בעבודה במשרדים חדשים.

מנתונים שמסרו לנו בקבוצה, עולה כי כ-185 מעובדי הקבוצה הם תושבי פתח תקווה, מתוך כ-1200, שיישבו במשרדים החדשים ומתוך סך של כ-4500 עובדים בכל הקבוצה. במקרה או שלא, פרויקט פארק גיסין, שאותו מפעילה ישרס נדל"ן, פועלת תחת קבוצת "ערד השקעות ופיתוח תעשייה" של שלמה אייזנברג, שבבעלותו (55 אחוז) גם על קבוצת מלם תים.

שלט חוצות של קבוצת מלם תים על דרך שלמה שמלצר

קבוצת מלם תים על המפה עם כתובת חדשה (גיסין 53)

עוד ב-טכנולוגיה

ביקור רמי גרינברג בבזק בינלאומי פתח תקווה

בזק בינלאומי TECH אירחה את ראש העיר רמי גרינברג במשרדי החברה בפתח תקווה

הביקור אצל חברת התקשורת במשרדים ברח' שחם התקיים עוד לפני הבחירות, שהסתיימו בניצחון מוחץ של גרינברג. קובי מזרחי, מנהל השיווק בחברה, הציג לראש העיר את כלל פעילותה בהיבט המקצועי ובהיבט הקהילתי, כולל שיתופי פעולה חדשים עם מיקרוסופט וחברות מובילות בתחום ה-IT, לצד פעילות התנדבותית ענפה של עובדות ועובדי החברה עם קהילות שונות בעיר.

המשך קריאה »
סאן ספארק פתח תקווה

"סאן ספארק" תפתח בקרוב מרכז טכנולוגי לילדים בפתח תקווה ברח' מבצע קדש

המרכז ייפתח כחלק משיתוף פעולה של רשת מרכזי הידע, יחד עם עיריית פתח תקווה ומקפ"ת, מתוך שאיפה לקדם בקרב הדור הצעיר חינוך טכנולוגי חדשני, המשלב מקצועות סייבר והייטק בעולם הדיגיטלי. המרכז החדש צפוי לקיים עשרות פעילויות, חוגים וקורסים באווירה המותאמת לילדי הגן, היסודי והתיכון – בו הילדים ירכשו ידע ומיומנות לטכנולוגיה ופיתוח חשיבה אינטלקטואלית.

המשך קריאה »
תדיראן טקס ראש השנה 2023

צפו: תדיראן אירחה כ-200 איש לטקס הרמת כוסית ראש השנה במשרדים בפתח תקווה

החברה, שמשרדיה הראשיים ברח' רבניצקי בסגולה, קיבלה את פניהם של בכירים בעירייה, ביניהם ראש העיר רמי גרינברג, ראש מנהלת העסקים והייטק שלמה בנימין, מהנדס העיר, איציק אוז'לבו ועוד רבים מאנשי הקהילה העסקית בעיר. בטקס הרימו כוסית ונשאו דברים, ביניהם, המנכ"ל והבעלים משה ממרוד, שאמר: "פתח תקווה היא עיר הברכה שלנו. מאחל שנמשיך לצמוח כאן".

המשך קריאה »

סייברארק: בקרוב יוקם מרכז בפתח תקווה שייתן מענה למתקפות סייבר בבינה מלאכותית

CyberArk, חברת הסייבר הישראלית-בינלאומית, שמשרדיה הראשיים נמצאים בקריית אריה, מדווחת כי הצורך להקמת המיזם, אליו מגייסת החברה בימים אלה מדעני נתונים, נולד בעקבות כך ש-93% מאנשי אבטחת המערכות, צופים כי בשנה הקרובה יותקפו באמצעים של בינה מלאכותית. פרץ רגב, מנהל מוצר ראשי: "תחום ה-AI – יא שלב טבעי באסטרטגיית המוצרים שלנו".

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading