אוהדי הפועל פתח תקווה בטירוף אחרי המהפך

צפו בטירוף האוהדים ביציע: הפועל נצמדו למכבי ושוב חזק בתמונת העלייה אחרי 3:1 על יפו

אומרים שהליגה הלאומית משוגעת – אז קבלו את זה: הפועל פתח תקווה, אחרי שכבר הייתה עם רגל בקבר ואוהדים הציעו מנויים למכירה, השיגה ניצחון שלישי רצוף ושימחה כ-2500 כחולים ביציעים של "שלמה ביטוח". מנגד, בני לם לא הצליח להושיע את מכבי פתח תקווה, שהפסידה בפעם החמישית ברציפות – הפעם תבוסה 0:3 לאח"י נצרת בנצרת. השתיים צמודות עם 29 נק' במקום 3+4. 

אוהדי הפועל, שהגיעו בהמוניהם למשחק, כשחלקם לא הספיקו להיכנס בזמן, נוכח התור בקופות, עודדו ללא הרף את קבוצתם, גם במהלך מחצית ראשונה חלשה ומאופסת. העידוד אפילו לא פסק אפילו כשהקבוצה נקלעה לפיגור, כשמנואל לופאטה העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-50. אחרי כל האכזבות של הפועל העונה, היציע שידר אופטימיות, שקיבלה צידוק אחרי 8 דקות עם שוויון של רז שטיין, שעלה מהספסל.

איך אוהדי הפועל קיבלו ביציע את המהפך? צפו!

האקסטזה ביציעים 4 ו-5 רק גברה כשדרור ניר (74) השלים את המהפך ועוז פרץ קבע 3:1 מקרוב והבטיח לעופר טסלפפה ניצחון ליגה שלישי ברציפות. אגב טסלפפה, ביציע התאפקו גם כשהקבוצה הייתה בפיגור, לא קיללו ולא דרשו ממנו להתפטר. אחרי שריקת הסיום אפילו נשמעו קולות עידוד חרישיים כלפי המאמן, שהיה "על האש" של אוהדי הפועל כבר יותר מחודשיים. הם יותר מישמחו "לאכול את הכובע" ולהודות שהיה צריך להשאירו.

שחקני הפועל פתח תקווה חוגגים את הטבלה. צמודים למכבי, קרובים למקום השני
שחקני הפועל פתח תקווה חוגגים את הטבלה. צמודים למכבי, קרובים למקום השני

מנגד, מכבי פתח תקווה, חזרה המומה מנצרת עם תבוסה 3:0, כשעל הקווים היה המאמן החדש, בני לם, שגם הוא לא הצליח להוציא את השחקנים של הלוזונים מהשיתוק שאחז בהם, עוד לפני פגרת המונדיאל.  פאדי נג'אר (44), אנס דאבור (55) ועלי כנאנה (88), כבשו לאח"י נצרת והנחילו למכבי פ"ת הפסד ליגה חמישי ברציפות – מה שלא קרה מאז מרץ 2017 (בליגת העל). 

בסיום המשחק, לם התראיין לתקשורת ונשמע אובד עצות וסוג של האשים את השחקנים. "אם שחקנים לא רצים, אז אין מה לעשות. צריך לראות מה נעשה בינואר, אם זה כבר הפסד חמישי ברציפות זה משהו מנטלי. שחקנים לא רצים, מחכים לכדור", אמר לערוץ הספורט.

וינואר הוא באמת המבחן הגדול עבור שתי הקבוצות – איזה חיזוקים נראה בהפועל ומכבי? ברור שאם לא יביאו שחקנים שיקפיצו את הרמה, לתקווה שלנו לראות את שתי הקבוצות של פתח תקווה בליגת העל בעונה הבאה – יהיה קשה להתממש.

למי ששכח, לשתי הקבוצות מחכה שבוע הבא אתגר שמינית גמר גביע, כשהפועל תתארח אצל בני ריינה (יום רביעי, 20:00) ואילו מכבי תפגוש את נס ציונה. עלייה לרבע הגמר תהיה קצפת מתוקה לשתי הקבוצות, אבל הלחם והחמאה עבור שתיהן היא הליגה הלאומית. מכבי תקווה להתאושש בבית ביום שני הבא (9.1, 19:00) מול ניר רמת השרון ואילו הפועל תצא באותו יום למשחק חוץ בכפר סבא (19:00). 

אוהדי הפועל - יחגגו גם שבוע הבא?
אוהדי הפועל - יחגגו גם שבוע הבא?

עוד ב-ספורט

אבי יחיאל, מנכ"ל הפועל פתח תקווה בחגיגות האליפות לפני שנה

זעזוע בסירקין: אבי יחיאל, מנכ"ל הפועל פתח תקווה, סיים את תפקידו אחרי ירידת הליגה

את יחיאל, ששימש כמנכ"ל בארבע העונות האחרונות, יחליף טים פלוטקין, הסמנכ"ל והיועץ הפיננסי של המועדון. יחיאל, שחקן העבר של הקבוצה, שילם את המחיר על הירידה של הקבוצה מליגת העל, זאת רק בחלוף שנה מאז עלתה ממנה. "תחת ניהולו של אבי, הקבוצה עברה תהליך התקדמות בתחום הפיננסי, המקצועי והקהילתי, וגם חל השיפור האדיר במחלקת הנוער של המועדון", מסרו הפועל בהודעת הפרידה.

המשך קריאה »

זו שלמעלה וזו שלמטה: מכבי פתח תקווה השפילה 4:1 את הפועל פתח תקווה (וידאו)

הדרבי הפתח תקוואי שנערך אתמול אומנם היה לפרוטוקול בלבד, לאחר שהפועל ירדה ליגה ומכבי הבטיחה את הישארותה, אבל היוקרה העירונית הייתה על הכף. כ-2000 אוהדי מכבי (לה זה היה משחק ביתי) מול כ-400 אוהדי הפועל, ראו משחק חד צדדי שהבהיר לכולם מי קבוצת הכדורגל ששולטת בעיר. לאחר סיום המשחק נרשמה תיגרת אוהדים במגרש האימונים של מכבי.

המשך קריאה »

מכבי פתח תקווה יצאה במבצע: קנו כרטיס לגמר הגביע וקבלו גם כרטיס לדרבי. כמה כרטיס?

בעוד יומיים (שבת, 18:00), ייערך הדרבי הפתח תקוואי באצטדיון שלמה ביטוח, בסוג של משחק לפרוטוקול בלבד – היות ומכבי הבטיחה את הישארותה בליגת העל ואילו הירידה של הפועל פתח תקווה נקבעה סופית לשתי קבוצות הכדורגל של העיר נשאר להילחם על היוקרה העירונית – גם במגרש וגם ביציע. לראשונה, מאז הדרבים האחרונים – למכבי צפוי להיות רוב ביציעים. מחירי הכרטיסים – בפנים.

המשך קריאה »

ניצחון אחד מגביע והעפלה לאירופה: מכבי פתח תקווה בגמר גביע המדינה לכדורגל (וידאו)

שחקניו של רן קוז'וך עשו את מה שמצופה מהם וניצחו בחצי הגמר את הפועל נוף הגליל מהליגה הלאומית 3:0 משערים של מאור לוי, לירן חזן ועצמי של אזולאי במשחק שנערך בנתניה. כ 3000 אוהדים ליוו את הקבוצה למשחק, כשחלקם חיכו להריע לשחקנים במגרש האימונים בן דרור, לאחר שחזרו העירה. הגמר ייערך בבלומפילד ב-30.5 (20:30) מול הפועל באר שבע, לה מכבי הפסידה בגמר של 2020.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading