בני גנץ ביציעי הפועל פתח תקווה?

עם המומנטום: ח"כ בני גנץ רכש מנוי להפועל פתח תקווה והצטרף לעמותת האוהדים

אחרי שניצחה בפעם השלישית ברציפות, נצמדה לפסגה ורחוקה רק נקודה אחת מהמקום ממנו עולים ליגה, הפועל הודיע על הצטרפות של האוהד המוכר. שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר הוא החבר ה-1,148 בעמותת הכחולה, שהיא הבעלים של המועדון. "גאה להיות חלק ומחכה כבר להגיע ולעודד מקרוב את הקבוצה", אמר גנץ. האם יישב ב-VIP או עם האוהדים ביציע? נקבל על זה תשובה כבר במשחק הבית הבא.

שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר, שידוע באהדתו לקבוצה מאם המושבות ואף ביקר במספר משחקים של הקבוצה בשנים האחרונות והכריז לא פעם על אהבתו לקבוצה ברשתות החברתיות, הצטרף לעמותת האוהדים במסלול הכולל מנוי למשחקי הקבוצה לעונת המשחקים הנוכחית, בה מנסה הקבוצה לשוב לליגת העל לאחר שמונה שנים בליגת המשנה.

אוהדי הפועל - מחכים ביציע לגנץ
אוהדי הפועל - מחכים ביציע לגנץ

"הפכתי לאוהד של הפועל פתח-תקוה בזכות הבן הצעיר שלי נועם, שגם הוא הלך אחר הקבוצה בעקבות דודיו", אמר בני גנץ. "אני מודה שבמשך שנים ארוכות לא היה לי זמן לבוא למשחקים, אבל עכשיו החלטתי שזו ההזדמנות להכניס קצת כדורגל לחיים ורכשתי מנוי למשחקים. אני שמח שעשיתי את זה ובמיוחד כשמדובר בקבוצה שאוהדיה מחזיקים בה, כי בסוף האוהדים הם הלב ואני גאה להיות חלק ומחכה כבר להגיע ולעודד מקרוב. יאללה הפועל".

"עמותת הכחולה" מורכבת מאוהדי הפועל פתח תקווה, שהחליטו לקחת אחריות על מצב המועדון לפני מספר שנים. בקיץ 2022 רשמה העמותה גיוס שיא מהאוהדים, עם סכום של כ-2 מיליון שקלים, סכום זהה לתמיכה של היזם ואיש העסקים אדם נוימן, גיסו של מנהל המועדון, אבי יחיאל, שמשקיע בקבוצה זו השנה השנייה.

כעת נמצאת הקבוצה לאחר רצף של ארבעה ניצחונות רצופים (3 בליגה ועוד אחד בגביע) ובמקום הרביעי בטבלה, מרחק נקודה בלבד מהמקום הראשון. מחר (רביעי) תנסה הקבוצה להפעיל בפעם הראשונה מזה 18 שנים לשלב רבע גמר גביע המדינה, כשתתארח אצל מכבי בני ריינה מליגת העל באצטדיון גרין בנוף הגליל.

צילום בני גנץ: אייל נבו

עוד ב-ספורט

הפועל פתח תקווה ילדים א'

הפועל פתח תקווה ילדים א' הביסו 9:0 את עמישב בדרבי שנערך בסירקין

העונה המופלאה של שנתון 2010 במחלקת הנוער ממשיכה לייצר שיאים חדשים, עם ניצחון ענק. הפועל הפגינה עליונות מוחלטת מפתיחת המשחק וכבר במחצית התוצאה הייתה 7:0, מה שלא הותיר ספק לגבי יחסי הכוחות במגרש. את השערים כבשו: יאיר פז (שלושער), איתי ג'יני (שלושער – סה"כ 18 שערים העונה), עידן טסה (צמד) ועומרי טהרני קינח בפנדל, שקבע את התוצאה.

המשך קריאה »
אבי יחיאל, מנכ"ל הפועל פתח תקווה בחגיגות האליפות לפני שנה

זעזוע בסירקין: אבי יחיאל, מנכ"ל הפועל פתח תקווה, סיים את תפקידו אחרי ירידת הליגה

את יחיאל, ששימש כמנכ"ל בארבע העונות האחרונות, יחליף טים פלוטקין, הסמנכ"ל והיועץ הפיננסי של המועדון. יחיאל, שחקן העבר של הקבוצה, שילם את המחיר על הירידה של הקבוצה מליגת העל, זאת רק בחלוף שנה מאז עלתה ממנה. "תחת ניהולו של אבי, הקבוצה עברה תהליך התקדמות בתחום הפיננסי, המקצועי והקהילתי, וגם חל השיפור האדיר במחלקת הנוער של המועדון", מסרו הפועל בהודעת הפרידה.

המשך קריאה »

זו שלמעלה וזו שלמטה: מכבי פתח תקווה השפילה 4:1 את הפועל פתח תקווה (וידאו)

הדרבי הפתח תקוואי שנערך אתמול אומנם היה לפרוטוקול בלבד, לאחר שהפועל ירדה ליגה ומכבי הבטיחה את הישארותה, אבל היוקרה העירונית הייתה על הכף. כ-2000 אוהדי מכבי (לה זה היה משחק ביתי) מול כ-400 אוהדי הפועל, ראו משחק חד צדדי שהבהיר לכולם מי קבוצת הכדורגל ששולטת בעיר. לאחר סיום המשחק נרשמה תיגרת אוהדים במגרש האימונים של מכבי.

המשך קריאה »

מכבי פתח תקווה יצאה במבצע: קנו כרטיס לגמר הגביע וקבלו גם כרטיס לדרבי. כמה כרטיס?

בעוד יומיים (שבת, 18:00), ייערך הדרבי הפתח תקוואי באצטדיון שלמה ביטוח, בסוג של משחק לפרוטוקול בלבד – היות ומכבי הבטיחה את הישארותה בליגת העל ואילו הירידה של הפועל פתח תקווה נקבעה סופית לשתי קבוצות הכדורגל של העיר נשאר להילחם על היוקרה העירונית – גם במגרש וגם ביציע. לראשונה, מאז הדרבים האחרונים – למכבי צפוי להיות רוב ביציעים. מחירי הכרטיסים – בפנים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading