עלייה לחצי גמר גביע הטוטו מכבי פתח תקווה

התחלה מעושרת: מכבי פ"ת עלתה לחצי גמר הטוטו ותכניס לקופתה לפחות 540 אלף ש"ח

המלאבס יכניסו מעל חצי מיליון שקל בזכות ההעפלה, אחרי שרשמו הישג זה בזכות ניצחון 2:0 על הפועל תל אביב, טל בן חיים ובן שהר הוותיקים הם הכובשים. המקומיים אמנם פתחו את שלב הבתים בצליעה עם שתי תוצאות תיקו, אך שני ניצחונות רצופים על הפועל ירושלים והניצחון אתמול העניקו לקבוצה את הכרטיס לשלב ארבע הגדולות בו תפגוש את מכבי חיפה. המאמן בני לם: "אנחנו מועדון מכובד בליגה".

מכבי פתח תקווה מגיעה במומנטום חיובי  לפתיחת העונה בליגת העל, לאחר שהעפילה לחצי גמר הטוטו, ותזכה למענק על סך 540 אלף ש"ח לפחות,  שמורכבים מ-360 אלף שקלים, מענק על דירוג של מקומות 3-4, וכן 180 אלף שקלים נוספים בעבור הניצחונות ותוצאות התיקו שהשיגה הקבוצה בשלב הבתים.

המצטיינים של המשחק

המאמן בני לם צוין לשבח בסוף המשחק, כאשר ביצע חילוף כפול בדקה ה-61 והכניס למשחק את צמד הוותיקים טל בן חיים ובן שהר, שהיו אחראיים בסופו של דבר באופן ישיר לניצחון. גם איברהים ג'אבר קיבל המון מחמאות על יכולת מצוינת, ניידות והמון כוח ותנועה שהפגין במרכז המגרש.השמחה על ההעפלה מהולה בכאב, בעקבות פציעתו של הקשר גדעון אקווה, שנפגע בברכו ופונה לסדרת צילומים ובדיקות בבית החולים, כשהיום אמורה להתברר חומרת הפציעה.

 לם דיבר בסוף המשחק ואמר: "באנו במטרה להגיע לחצי הגמר,למועדון כמו מכבי פתח תקוה, סכום הכסף שנכנס יכול לעזור להביא עוד שחקן או שניים ובנוסף אתה גם ממלא את המגרש עם האוהדים של מכבי חיפה. זאת תהיה הכנסה טובה. עשינו את זה בגדול, באנו ושיחקנו ויש לשחקנים מחויבות. אני חושב שלצד שחקנים צעירים כמו גיא דזנט, הדר פוקס ועידן טוקלומטי, יש את בן שהר וטל בן חיים ותומר לוי, כך שיש גם שילוב בין הצעירים לוותיקים".

עולים לחצי גמר גביע הטוטו- האוהדים חוגגים
עולים לחצי גמר גביע הטוטו- האוהדים חוגגים

באים להוכיח בליגת העל

לם הוסיף על מקומה של הקבוצה: "זה מועדון מכובד מאוד בליגת העל, הרבה מאוד שנים בליגה, מועדון שהוציאו הרבה מאוד שחקנים לקבוצות אחרות שמתהדר במחלקת נוער טובה. אבל בשש השנים האחרונות יש כאן עליות וירידות. אני רוצה לתקוע יתד בליגת העל. אנחנו יודעים מה זה כדורגל וחשוב לנו לפתוח את הליגה בצורה טובה ואז זה יידבק לנו".

בצד השני של העיר ישנם פחות חיוכים. הפועל פתח תקווה לא הצליחה להעפיל לשלבי הגמר של גביע  הטוטו, והודחה כבר בשלב הבתים, לאחר שהפסידה בכל משחקיה שם וסיימה אחרונה.

עוד ב-ספורט

זו שלמעלה וזו שלמטה: מכבי פתח תקווה השפילה 4:1 את הפועל פתח תקווה (וידאו)

הדרבי הפתח תקוואי שנערך אתמול אומנם היה לפרוטוקול בלבד, לאחר שהפועל ירדה ליגה ומכבי הבטיחה את הישארותה, אבל היוקרה העירונית הייתה על הכף. כ-2000 אוהדי מכבי (לה זה היה משחק ביתי) מול כ-400 אוהדי הפועל, ראו משחק חד צדדי שהבהיר לכולם מי קבוצת הכדורגל ששולטת בעיר. לאחר סיום המשחק נרשמה תיגרת אוהדים במגרש האימונים של מכבי.

המשך קריאה »

מכבי פתח תקווה יצאה במבצע: קנו כרטיס לגמר הגביע וקבלו גם כרטיס לדרבי. כמה כרטיס?

בעוד יומיים (שבת, 18:00), ייערך הדרבי הפתח תקוואי באצטדיון שלמה ביטוח, בסוג של משחק לפרוטוקול בלבד – היות ומכבי הבטיחה את הישארותה בליגת העל ואילו הירידה של הפועל פתח תקווה נקבעה סופית לשתי קבוצות הכדורגל של העיר נשאר להילחם על היוקרה העירונית – גם במגרש וגם ביציע. לראשונה, מאז הדרבים האחרונים – למכבי צפוי להיות רוב ביציעים. מחירי הכרטיסים – בפנים.

המשך קריאה »

ניצחון אחד מגביע והעפלה לאירופה: מכבי פתח תקווה בגמר גביע המדינה לכדורגל (וידאו)

שחקניו של רן קוז'וך עשו את מה שמצופה מהם וניצחו בחצי הגמר את הפועל נוף הגליל מהליגה הלאומית 3:0 משערים של מאור לוי, לירן חזן ועצמי של אזולאי במשחק שנערך בנתניה. כ 3000 אוהדים ליוו את הקבוצה למשחק, כשחלקם חיכו להריע לשחקנים במגרש האימונים בן דרור, לאחר שחזרו העירה. הגמר ייערך בבלומפילד ב-30.5 (20:30) מול הפועל באר שבע, לה מכבי הפסידה בגמר של 2020.

המשך קריאה »
מי ייבחר ליו"ר? מימין: אלעד שונשיין, אביעד ליבוביץ' וארטיום סלוצקי (תמונות מתוך פייסבוק)

הפועל פתח תקווה ירדה ליגה באופן מעשי. את האוהדים מעניין: מי יהיה ב-ועד המנהל?

האפיזודה של הכחולים-לבנים מסירקין בליגת העל הייתה קצרה באופן טראגי, לאחר ששנה בלבד מאז עלתה מהליגה הלאומית, אתמול נקבע באופן מעשי, שאוהדי הפועל צריכים לתכנן לו"ז חדש ולסגור שוב את ימי שיש בצהרים. זה קרה אחרי הפסד 0:1 הכי כואב בחוץ למ.ס. אשדוד, שכבשה שער שאושר בהחלטה שערורייתית. בינתיים, האוהדים מתכוננים לבחירות הועד המנהל, שייערכו ביום שלישי (30.4).

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading