סופרטל גיסין פתח תקווה - יהיה פתוח בשבת?

האם סניף סופרטל בגיסין יהיה פתוח גם בשבת? ברשת עדיין לא יודעים ולא מבטיחים

הסופרמרקט החדש שנפתח לפני כחודשיים באם המושבות והחליף את "זד מרקט", מעורר לאחרונה עניין רב בקרב תושבי השכונה וסביבותיה, במיוחד נוכח העובדה שבפרסומים האחרונים של הרשת הובטח כי הוא יהיה פתוח כל יום (בין השעות 6:00 לחצות). בסופ"ש האחרון הוא היה פתוח אחרי כניסת השבת ובשבת עצמה – לשמחתם (ולהפתעתם) של תושבים רבים. מה יהיה בהמשך? ברשת עדיין מתלבטים.

אם יש בשורה צרכנית, שרבים מתושבי פתח תקווה מצפים לה – היא פתיחתו של עוד סופרמרקט בשבתות. כיום, מלבד קשת טעמים (בסגולה), שפע טעמים (במרכז העיר) וסופרמרקטים קטנים וחנויות נוחות כמו YELLOW – אין אף סופרמרקט גדול בעיר, שפתוח בשבת. התושבים החילוניים של פתח תקווה משוועים לעוד סופרמרקט כזה – שיכול לסגור את הפינה של הקניות – במיוחד אם לא הספיקו אותן בשישי.

סופרטל אין, זד מרקט אאוט. גיסין פתח תקווה
סופרטל אין, זד מרקט אאוט. גיסין פתח תקווה

פתיחת הסניף בשבת - מהלך שהוא יותר מעסקי

לפני קצת יותר מחודשיים, דיווחנו לכם על חילופי מותגי הסופרמרקט במתחם המסחרי Giss-in על רח' גיסין באם המושבות. את הסניף של רשת "זד מרקט (Z-MARKET), החליפה סופרטל, רשת יחסית חדשה, בבעלותו של טל צים, בנו של איש העסקים הפתח תקוואי, רני צים ושל איש העסקים משה הופטמן. סופרטל הגיעו לגיסין 15, אחרי שכבר הקימו שלושה סניפים בפתח תקווה (ברוטשילד 73 – אותו סיקרנו בפתיחה במרץ האחרון, במיכל לייב כץ 47 ובהסתדרות 26).

יש לציין ששלושת הסניפים האלה, נמצאים במרכז העיר בריכוזי אוכלוסייה של תושבים שומרי מסורת – ולכן, מן הסתם, הם סגורים בשבת. אלא שבשכונות אם המושבות, נווה גן ונווה דקלים, האוכלוסייה היא חילונית ברובה, ולכן זה נראה טבעי ונכון, גם מבחינת הלקוחות ובטח מבחינה עסקית לרשת – שסופרטל גיסין יהיה פתוח בשבת (בניגוד לזד מרקט שהיה סגור). יש לציין כי בגני תקווה, במתחם צים אורבן, הסניף של סופרטל פתוח בשבת.

הכניסה לסופרטל פתח תקווה גיסין אם המושבות
הכניסה לסופרטל פתח תקווה גיסין אם המושבות

2000 מ"ר. 10 מיליון ש"ח השקעה

בשבת האחרונה (12.8), התושבים באם המושבות שמחו (וגם הופתעו), שסופרטל גיסין פתח את שעריו בשבת, לאחר שבכל השבתות מאז פתיחתו הוא היה סגור. מדובר בסניף ענק (2000 מ"ר), שהושקעו בו כ-10 מיליון ש"ח ולאחר שלב ההשקה, הוא צפוי לכלול בתוכו אלפי מוצרים שיש בכל רשת סופרמרקט שמכבדת את עצמה – כולל ירקות ובשר טריים. 


בדיונים בקבוצות פייסבוק ווואטסאפ שאלו התושבים האם זהו מהלך חד פעמי, או שהסניף יהיה פתוח באופן קבוע בשבת. למרות שסופרטל עצמם דאגו לפרסם שהם פתוחים כל יום בין השעות 6:00 לחצות, הם עדיין לא הסכימו להתחייב בפנינו שזה כולל גם שישי ושבת – זאת אף על פי, שאנחנו נמצאים יומיים לפני סוף השבוע. ברשת לא הסכימו לפרט בפנינו את הסיבה לכך, אך נראה שזה תלוי בגורמים רבים – חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים.

יהיה פתוח בשבת? "אין תגובה"

מתחם Giss-in כולל בתוכו גם עסקים הפתוחים בשבת (כמו מסעדת JOYA, בית הפנקייק, בי-פרש), אך סופרמרקט בסדר גודל של סופרטל הוא כבר עניין אחר. מדובר בעסק, שאם הוא פתוח בשבת, הוא יעצים את הסביבה המסחרית – וזה אומר גם מכוניות רבות שיגיעו למתחם כדי לקנות בשבת וגם תפעול שדורש מספר רב של עובדים. מעבר לכך שיהיו תושבים שיעדיפו לדחות את הקניות של שישי – ליום שבת. 

גם בסופרטל יודעים, שהצהרה באופן רשמי על פתיחה בשבת, היא מהלך עסקי שיכול לתת בוסט משמעותי מאוד לקראת אירוע הפתיחה הרשמי, שצפוי להתקיים בתחילת ספטמבר. זה יהיה סוג של צעד, שהולך לקראת תושבי השכונות החילוניות של פתח תקווה, במיוחד אלה הסמוכות למתחם Giss-in. מצד שני, לקוחות סופטל המסורתיים של העיר (ויש הרבה כאלה), יוכלו לראות זאת בעין לא טובה.

מסופרטל נמסר: "אין תגובה". אנחנו נהמר שהסניף יהיה פתוח בשב הזאת וגם לזאת שאחריה, היות וזאת הזדמנות עסקית שסופרט לא יוכלו לוותר עליה. בסופרטל נערכים לאירוע פתיחה מושקע שייערך ב-5.9.23 בשעה 16:00. לדברי גורמים ברשת האירוע יכלול מוסיקה, אוכל טוב, יין ועוד מלא הפתעות. ברשת גם מבטיחים מבצע פתיחה "מטורפים", כדבריהם.

פתיחת סופרטל פתח תקווה ברוטשילד 73
פתיחת סופרטל פתח תקווה ברוטשילד 73

צפו בפתיחה של סופרטל רוטשילד

סופרטל גיסין פתח תקווה - על המפה

עוד ב-חנויות

פוקס הום פתח תקווה ארקפה פתח תקווה

סניף פוקס הום (FOX HOME) פתח תקווה נסגר. במקומו – סניף של איקאה מטבחים

הסניף הפתח תקוואי של קבוצת פוקס-ויזל, שנפתח לפני שלוש שנים, במיקום הכי מרכזי בעיר בצומת רבין-ז'בוטינסקי-דיין מתחת למגדלי גלובל, סגר את שעריו לפני שבוע ופינה את מקומו לסניף של המותג השבדי. לפי הידוע, הסיבה לסגירה היא חוסר ההצלחה של הסניף, שלמרות הלוקיישן האטרקטיבי ולמרות שיתוף הפעולה עם ארקפה, בית הקפה שהוכנס לתוך הלנות – הוא לא משך אליו מספיק לקוחות.

המשך קריאה »
ליהיא גרינר - הקניון הגדול פתח תקווה

חדש בעופר הקניון הגדול פתח תקווה: ליהיא גרינר תעביר סדנאות לאמהות ותינוקות – ללא תשלום

את כוכבת הריאליטי הפתח תקוואית, יוצאת האח הגדול, תוכלו למצוא בקניון במהלך חודש מאי, החל מה-9.5 בשעה 10:00 ובאותה שעה ב-9, 16, 23 ו-30 לחודש. אורך כל מפגש הוא כשעה ורבע והוא מיועד להורים עם תינוקות מלידה עד זחילה ראשונית. גרינר: "הקניון הוא הבית השני שלי, אני גרה בסמוך לו וגאה להעביר בו את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאמא וכמטפלת". הסדנא ללא תשלום.

המשך קריאה »
סופרטל בר כוכבא פתח תקווה

בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח פתחה סופרטל את הסניף ברחוב בר כוכבא פתח תקווה

רשת הסופרמקטים ממשיכה להתפתח בפתח תקווה עם סניף חמישי, לאחר הסניפים בגיסין, כץ, רוטשילד וההסתדרות. הסניף משתרע על כ-1300 מ"ר והוא יכלול קצביה עם מגוון מוצרי בשר טריים פירות וירקות איכותיים, מותגי פרימיום ועוד. הסניף, כמו כלל הרשת, נבדל בשעות פתיחה ארוכות מהרגיל: 6:00-23:00 בימי חול ועד השעה 15:00 בשישי. הסניף יהיה סגור בשבת. אירוע הפתיחה יהיה ב-7.5

המשך קריאה »
סופר פארם פתח תקווה הקניון הגדול

סופר פארם שדרגו את הסניף בקניון הגדול פתח תקווה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח

אחרי תקופת שיפוצים והכנות הארוכה, רשת הפארם הגדול בישראל, השלימה את העתקת הסניף בקומת הכניסה (P2) בשטח המשתרע על כ-800 מ"ר. בחנות החדשה תוכלו למצוא מחלקת ביוטי, טואלטיקה, אופנה, מוצרי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה. בנוסף, בסניף פועלת רשת האופטיקה ERROCA ורשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק. סקירת מחירים בקרוב.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading