קטה גרופ פתח תקווה

משרתים במילואים? עיריית פ"ת מבטיחה להקדים לכם את ההנחה בתשלומי הארנונה

העירייה מסרה כי בכוונתה לבצע הקדמה של מועד ההנחה על סך 5% לכל מי שעמוד בקריטריון של "משרת מילואים פעיל". בעוד שלפי התקנות, משרתי המילואים במלחמת חרבות הברזל היו אמורים לקבל את ההנחה רק במאי 2024, העירייה צפויה לתת אותה כבר על חשבון הארנונה של נובמבר 2023. הנחות יתקבלו באופן אוטומטי ללא צורך בהליך בקשה פרטני, בהתאם לדיווח שיתקבל ע"י משרד הביטחון.

יש לציין כי ההנחה היא רק עבור ארנונה למגורים ולא עבור ארנונה לעסקים. כלומר, תושב פתח תקווה, שגם יש לו עסק בפתח תקווה – לא אמור לקבל כרגע הנחה, אלא אם כן ישתנו התקנות של משרד הפנים. "עיריית פתח תקווה פועלת בדרכים רבות כדי לעודד שירות משמעותי בצה"ל ותרומה משמעותית במסגרת מערך המילואים, בפרט בימים אלו", מסר ראש העיר, רמי גרינברג.

"אנחנו מוקירים ומעריכים את אנשי המילואים בעירנו", הוסיף גרינברג. "זו זכות בשבילנו להקדים את ההנחה בתשלום הארנונה עבורם. לצד פעילות אנשי המילואים בחזית הלחימה, אנו נמשיך לתמוך בכל נושא שידרש גם במשפחות, שהן חלק בלתי נפרד מהמערכה למען בטחון ישראל".

עוד ב-פתח תקווה במלחמה

עוד חלל מפתח תקווה: סמל עירא יאיר גיספן נהרג אתמול בדרום רצועת עזה

יומיים אחרי יום הזיכרון, התבשרנו כי החלל הראשון במבצע צה"ל ברפיח, הוא בן העיר. גיספן, בן ה-19, לוחם בגדוד 75 בחטיבת השריון 7 (עוצבת "סער מגולן"), נהרג בתקרית קשה בה גם נפצעו שלושה חיילי צה"ל נוספים. זהו החלל/נרצח/חטוף ה-31 של העיר. מתחילת המלחמה נהרגו 621 חיילי צה"ל, בהם 273 בתמרון בעזה. גיספן הוא הנופל ה-25 מעוצבת "סער מגולן" מ-7 באוקטובר. פרטים נוספים בהמשך

המשך קריאה »
צחי גלילה ונדב סגל בפסגת הדר יום הזיכרון 2024

צפו: עשרות תושבי פסגת הדר נכחו בטקס יום הזיכרון שהתקיים במתנ"ס השכונתי (וידאו)

הטקס החל עם הישמע הצפירה ולאחר שירת התקווה עלה לשיר הזמר נדב סגל הפתח תקוואי, שלאחרונה התבשר על מותו על אחיינו, אליקים ליבמן, שהיה נחשב חטוף במשך שבעה חודשים. לפני מספר ימים התגלו שרידי גופתו בקיברה של אחת מהנרצחות במסיבת הנובה, אותה איבטח.

המשך קריאה »
בית הקברות בסגולה - החלקה הצבאית - יום הזיכרון 2024

צפו: כ-7000 אנשים פקדו את החלקה הצבאית בסגולה בטקס יום הזיכרון 2024 (וידאו)

נחילי אדם הגיעו בצהרים לבית הקרות, עד שאי אפשר היה להכניס סיכה בין האנשים. לפני תחילת הטקס, אחד מהבאים מחה בקריאות רמות נגד הממשלה. השר בוסו נאם ולמעט קריאה אחת "לך הביתה", שנשמעה בתחילת נאומו, לא נרשמו הפרעות נוספות. גרינברג השאיר נר בשם עיריית פתח תקווה. אלון ודינה גרש, הוריו של משה ז"ל, שנפל לפני ארבעה חודשים, הניחו זר בשם המשפחות השכולות.

המשך קריאה »

נזכור את כולם: 30 פתח תקוואים שנפלו/נרצחו/נחטפו מאז ה-7 באוקטובר

מאז שפרצה המלחמה, פתח תקווה, כעיר הרביעית בגודלה בישראל, ספגה אבידות רבות וקשות מנשוא. אלפים מתושבי העיר ילוו את הנופלים בבתי העלמין בעוד יומיים – כשרבים מהם יפקדו קברים טריים, ביום הזיכרון שיהיה כנראה הכואב והעצוב ביותר מאז קום המדינה. הרשימה כוללת נרצחים ונופלים בשבת השחורה, חללים שנפלו בקרבות, חטופה שנרצחה וכן שני חטופים שעדיין בחיים ומקווים שישובו במהרה.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading