Bגוד פתח תקווה סגולה

Bגוד (ביגוד) פתחה השבוע את הסניף הענק בסגולה פתח תקווה. צפו במוצרים ובמחירים

על שטח של 1000 מ"ר ובהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח, פתחה רשת האופנה לכל המשפחה את החנות החדשה, שכבר מושכת אליה התעניינות רבה בקרב תושבי פתח תקווה. הסניף הוקם לאחר ההצלחה של הסניף הראשון בעיר – במתחם יכין Y סנטר. זהו הסניף ה-37 של הרשת, העוסקת בייבוא, ייצור ומכירה של מגוון מוצרי הלבשה והנעלה במחירי "סטוק" אטרקטיביים. כמה זוגות מכנסיים תוכלו לרכוש ב-100 ש"ח? פרטים בפנים.

אחת מחנויות האופנה הגדולות בפתח תקווה נפתחה השבוע במתחם המסחרי סגולה 2000, ברח' הרב פינטו, היכן שעד לאחרונה שכנה חנות בגדים אחרת – HAGARA, שסגרה את הסניף, יחד עם כל סניפי הרשת – לפני כשלושה חודשים. מאז הסגירה, עבדו ב-Bגוד (ביגוד) נמרצות על מנת להכין את הסניף לפתיחה לפני פסח. בזה הם הצליחו – עכשיו השאלה היא עד כמה החנות החדשה תצליח למשוך אליה לקוחות.

צפו בביקור ב-Bגוד (ביגוד) פתח ת'ווה: מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS

@ptnews.tiktok

צפו בביקור בסניף החדש של רשת Bגוד (ביגוד) סגולה פתח תקווה. מה המחירים? @petachtikva_city @amy.bsr.city @user9429760273668 @ladimoda #ביגוד #פתחתקווה

♬ סאונד מקורי - פתח תקווה NEWS

בחנות תמצאו מבחר ענק של פריטי לבוש במגוון קטגוריות רחב: נשים, גברים, ילדים, נוער, תינוקות, הנעלה, הלבשה תחתונה, אקססוריז ועוד. אבל, ב-Bגוד, המחיר קודם כל מדבר. אין שם שום פריט הלבשה שעולה יותר משתי ספרות. רוב הפריטים מגיעים עם מבצע, כך למשל תמצאו מכנסיים אופנתיים לגבר – 4 ב-100 ש"ח, או 2 חולצות טריקו לילדים ב-50 ש"ח. בנוסף אם יש לכם ילד בית הספר, סביר להיח שעברתם ב-Bגוד, שמדפיסים 9 חולצות בית ב-100 ש"ח בלבד (ההדפסה היא חינם).

מחירי נעליים ומחיר חולצות נשים - Bגוד

"התרחבות הרשת  מגיעה מתוך צורך לתת מענה לקהל לקוחות הרשת ברחבי המדינה בתחום האופנה והלבשה לכל המשפחה, במחירים המשתלמים ביותר בעיקר בעת הזאת", מסרו לנו מ-Bגוד, כשהם מכוונים ישירות לקהל יעד, שיוקר המחיה פוגע בו, שזה אומר – כמעט כולנו. אנשים שאוהבים אופנת בייסיק ומחפשים מוצר איכותי, פרקטי, במחיר משתלם – ולאו דווקא את המותגים. כשמציעים חזיות ב-29 ש"ח – אפשר להבין את העניין ש-Bגוד מעורר. 

ההצלחה של הרשת, המונה כיום 37 סניפים מבאר שבע עד קרית שמונה, כולל זה החדש בסגולה, באה לידי ביטוי בכוונת Bגוד לפתוח עד סוף השנה עוד חמישה סניפים נוספים בארץ. החברה הוקמה בשנת 1997 במטרה לספק למשפחה הישראלית פתרונות הלבשה והנעלה במחירים נוחים לכל כיס, תוך שמירה על האיכות – הכל תחת קורת גג אחת.

עוד ב-חנויות

פוקס הום פתח תקווה ארקפה פתח תקווה

סניף פוקס הום (FOX HOME) פתח תקווה נסגר. במקומו – סניף של איקאה מטבחים

הסניף הפתח תקוואי של קבוצת פוקס-ויזל, שנפתח לפני שלוש שנים, במיקום הכי מרכזי בעיר בצומת רבין-ז'בוטינסקי-דיין מתחת למגדלי גלובל, סגר את שעריו לפני שבוע ופינה את מקומו לסניף של המותג השבדי. לפי הידוע, הסיבה לסגירה היא חוסר ההצלחה של הסניף, שלמרות הלוקיישן האטרקטיבי ולמרות שיתוף הפעולה עם ארקפה, בית הקפה שהוכנס לתוך הלנות – הוא לא משך אליו מספיק לקוחות.

המשך קריאה »
ליהיא גרינר - הקניון הגדול פתח תקווה

חדש בעופר הקניון הגדול פתח תקווה: ליהיא גרינר תעביר סדנאות לאמהות ותינוקות – ללא תשלום

את כוכבת הריאליטי הפתח תקוואית, יוצאת האח הגדול, תוכלו למצוא בקניון במהלך חודש מאי, החל מה-9.5 בשעה 10:00 ובאותה שעה ב-9, 16, 23 ו-30 לחודש. אורך כל מפגש הוא כשעה ורבע והוא מיועד להורים עם תינוקות מלידה עד זחילה ראשונית. גרינר: "הקניון הוא הבית השני שלי, אני גרה בסמוך לו וגאה להעביר בו את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאמא וכמטפלת". הסדנא ללא תשלום.

המשך קריאה »
סופרטל בר כוכבא פתח תקווה

בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח פתחה סופרטל את הסניף ברחוב בר כוכבא פתח תקווה

רשת הסופרמקטים ממשיכה להתפתח בפתח תקווה עם סניף חמישי, לאחר הסניפים בגיסין, כץ, רוטשילד וההסתדרות. הסניף משתרע על כ-1300 מ"ר והוא יכלול קצביה עם מגוון מוצרי בשר טריים פירות וירקות איכותיים, מותגי פרימיום ועוד. הסניף, כמו כלל הרשת, נבדל בשעות פתיחה ארוכות מהרגיל: 6:00-23:00 בימי חול ועד השעה 15:00 בשישי. הסניף יהיה סגור בשבת. אירוע הפתיחה יהיה ב-7.5

המשך קריאה »
סופר פארם פתח תקווה הקניון הגדול

סופר פארם שדרגו את הסניף בקניון הגדול פתח תקווה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח

אחרי תקופת שיפוצים והכנות הארוכה, רשת הפארם הגדול בישראל, השלימה את העתקת הסניף בקומת הכניסה (P2) בשטח המשתרע על כ-800 מ"ר. בחנות החדשה תוכלו למצוא מחלקת ביוטי, טואלטיקה, אופנה, מוצרי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה. בנוסף, בסניף פועלת רשת האופטיקה ERROCA ורשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק. סקירת מחירים בקרוב.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading