מערכת

מונה MONA פתח תקווה

חצי מהדירות ב-MONA (מונה) ז’בוטינסקי 18 פתח תקווה כבר נמכרו. בנייה – עד סוף 2025

פרויקט הנדל”ן היוקרתי של קבוצת לאונרדו, הממוקם בלוקיישן אטרקטיבי על תוואי הרכבת הקלה, מתקדם במהירות לקראת קבלת היתר בנייה. על פי נתוני החברה, כמחצית מיחידות הדיור כבר נמכרו, והבנייה צפויה להתחיל בסוף השנה הנוכחית. האכלוס מתוכנן בתוך 36 חודשים מיום תחילת העבודות. הפרויקט מציע דופלרקסים ובעיקר דירות 4 ו-2 חדרים הנמכרות החל מ-2.1 מיליון ש”ח.

בטיחות בדרכים תלמידים פתח תקווה

“עד 30 קמ”ש” העירייה הציבה על הכביש תמרורים למיתון המהירות ליד מוסדות חינוך

רמי גרינברג, ראש עיריית פתח תקווה, פרסם היום (17.8), כי הוא סקר בפני ועדת הבטיחות בדרכים, שורה של פרויקטים תנועתיים, ביניהם גם הסדרת חניות “נשק וסע” להגברת הבטיחות לקראת שנת הלימודים שתיפתח בעוד שבועיים ב-1.9.25 – הכל בהיקף של מליוני שקלים. “נמשיך לפעול בנחישות כדי להבטיח סביבת בטוחה, נוחה ומתקדמת לכל תושבי העיר, ובראשם ילדי פתח תקווה”, מסר.

מחאה בגשר אסף חממי

מאות תושבים הגיעו הבוקר לגשר “אסף חממי” בגיסין לתמוך במשפחות החטופים

“יום המחאה” הארצי למען השבת החטופים קיבל ביטוי בפתח תקווה, בעצרת שיזמה העירייה, אליו הגיעו המוני תושבי העיר, עם דגלים וכרזות בקריאה לפעול למען החזרת 50 החטופים (מתוכם מעריכים כי 20 חיים), שנמצאים בעזה כבר 680 יום. לאירוע הגיעו ונשאו דברים יפעת וחיים הימן, תושבי אם המושבות הותיקה, שביתם ענבר ז”ל, היא החטופה היחידה שנותרה בשבי.

גדי בשארי פתח תקווה

25 שנים של נתינה לחיילים: גדי בשארי הפתח תקוואי מציין חצי יובל למיזם “מתוק בלב”

בפתח תקווה, יש לא מעט מוקדים של עשייה חברתית ואנשים שאכפת להם ממה שקורה בעיר ובמדינה ומנתבים את זה לפעילות התנדבותית, אך יזם מקומי אחד בולט במיוחד בנוכחותו ובפעילותו הבלתי נלאית. בשארי, המכונה על ידי רבים “האבא של החיילים”, הפך לשם דבר בעיר ומעבר לה בזכות שלל יוזמות שנועדו לסייע לחיילים, לילדים ולמשפחותיהם, דרך מיזם “מתוק בלב”, המציינת בימים אלה ציון דרך.

אוהדי הפועל פתח תקווה

נדחה המשחק בין הפועל ‘מבנה’ פ”ת למכבי תל אביב במחזור הראשון לעונת 25/26

המשחק, שאמור היה להתקיים ביום ראשון בעוד שבוע (24.8) יתקיים במועד אחר (שעדיין לא ידוע), זאת בעקבות ההעפלה של התל אביבים לשלב הפלייאוף בליגה האירופית. הצהובים צפויים לשחק בחוץ לארץ שני משחקים: ביום חמישי הקרוב (21.8) בסרביה וביום חמישי הבא (28.8) בפולין מול דינמו קייב – ומינהלת הליגה קיבלה את בקשתה לדחות את המשחק המסקרון מול הפועל.

כבר ב-7:00 בבוקר: הפגנה רבת משתתפים צפויה בכניסה לפתח תקווה מעל כביש 471

היום (ראשון, 17.8), יתקיים “יום העצירה” ברחבי ישראל במחאה על הקיפאון בעסקת החטופים, ש-50 מהם (כשהערכה היא ש-20 מתוכם בחיים), עדיין נמצאים בשבי החמאס ברצועת עזה. ההפגנה המרכזית תהיה על “גשר המכבית”, המחבר את העיר לקרית אונו. ברוב מחאות הקודמות שהיו על הגשר, המפגינים לא פרצו על הכביש, אבל ככל הנראה – הפעם זה יקרה – מה שעלול לגרום לעצירת תנועת הרכבים במקום.

עצרת בגשר אסף חממי

מחר (17.8) ב-10:00 תתקיים עצרת תמיכה במשפחות החטופים בגשר אסף חממי

האירוע, שמטרתו להביע תמיכה ולקרוא להשבת 50 החטופים שעדיין מוחזקים בידי ארגון הטרור חמאס, יתמקד גם בשני תושבי העיר: ענבר הימן ואל”מ אסף חממי. ענבר הימן, שגופתה חטופה בעזה, ומשפחתה צפויה להשתתף בעצרת. הגשר, שמתחתיו תתקיים העצרת, קרוי על שם אסף חממי, שגדל בפתח תקווה, מפקד החטיבה הדרומית באוגדת עזה, שגופתו גם היא מוחזקת בשבי.

שגב דיינר SEGEV DINER פתח תקווה

בעקבות “יום המחאה”: משה שגב דחה ביום את פתיחת “שגב דיינר” בשופ טיים פתח תקווה

המסעדה החדשה הייתה אמורה להיפתח באופן רשמי ללקוחות מחר (17.8), אך השף המפורסם מסר בהודעה לרשתות החברתיות, כי הוא החליט לדחות את הפתיחה. המסעדה, דיינר בסגנון אמריקאי, הוקמה בקומה השנייה של מסעדת “ניהון נו-בה” (“היפנית של שגב”), הנמצאת במתחם האוכל והבילויים ברח’ תוצרת הארץ 2. “לאות הזדהות והצטרפות למאבק להשבת החטופים, החלטנו לדחות את הפתיחה”, מסר.

פסטיבל הבירה והבשר פתח תקווה 2025

למרות החום הכבד, אלפי תושבים הגיעו לפסטיבל הבירה והבשר בפתח תקווה 2025

שני ימי הפסטיבל הסתיימו שלשום (חמישי, 14.8) עם הופעות של שני הזמרים הותיקים, מרגלית צנעני (מרגול) וברי סחרוף. כמו בערב הקודם, בו הופיעו יסמין מועלם ולהקת התקווה 6, גם הפעם, חילקה עיריית פתח תקווה אלפי מניפות לבנות, על מנת להקל על הקהל הרב שהגיע, בשניים מהלילות החמים שידעה העיר. את האירוע, שהתקיים בפארק הגדול, ארגן והפיק אגף האירועים, תרבות ופנאי של העירייה.

וורק סיטי WORK CITY פתח תקווה

מתחם המשרדים השיתופי WORK CITY (וורק סיטי) פתח תקווה ייפתח בב.ס.ר סיטי

אל שוק המשרדים השיתופיים בעיר נכנס שחקן חדש, שפועל במרץ להשלים את העבודות במתחם, שכולל 24 יחידות משרד בגדלים שונים ומספר עמדות שונה, שיושכרו במחירים אטרקטיביים (החל מ-3900 ש”ח + מע”מ ליחידה). המחיר הוא על הכל, “כולל מערכות שתייה חמה וקרה מהמתקדמות שיש”, כפי שמבטיחים בעלי המתחם החדש. צפי לתחילת אכלוס, עוד חודשיים בדיוק: 15 אוקטובר 2025.

כדאי לכם להיות עם יד על הדופק

רוצים לקבל את החדשות על פתח תקווה ראשונים?

קבלו התראה על כל אייטם חדש

[email-subscribers-form id="1"]