השוואת חנויות מוצרי בית ספר בפתח תקווה - לקראת חזרה ללימודים

סקר השוואת מחירים חזרה ללימודים בפ"ת: כל המחירים, כל המבצעים

באופן לא מפתיע, חנות הסטוק בסגולה, מציעה את המחירים הכי זולים לקראת ה-1 בספטמבר. כדי לשלם על סל הקניות, תצטרכו להמתין שם בתורים יחסית ארוכים, אבל זה שווה למי שרוצה לחסוך. בקרביץ בקניון, הציגו מחירים אטרקטיביים, כולל מרכיב הנחה של 20% על קניה מעל 250 ש"ח. כפר השעשועים ועידן 2000, שנמצאים בבעלות משותפת, מציגים, פחות או יותר, את אותם מחירים.

אחרי שביקרנו בתחילת החודש בקניון הגדול של פתח תקווה ודיברנו עם מנהלי רשתות של מוצרי בית ספר, החלטנו לרדת שוב לשטח, לבדוק ארבע חנויות גדולות של מותגים מוכרים בתחום זה ולבצע השוואת מחירים ביניהן, שכל כך חשובה למשפחות בפתח תקווה עם ילדים (ובטח אם יש כמה וכמה כאלה). החנויות שנבדקו: "קרביץ" בקניון הגדול, "מקס סטוק" בסגולה, "כפר השעשועים" ביכין ו-"עידן 2000" בדן טאון.

טבלת מחירים - מעודכנת ל-7.8.22

טבלת מחירי הסל בחנויות השונות בבדיקות שהתבצעו בין 1.8 ל-7.8

צפו בביקורי הקניות: חנויות מוצרי בית ספר בפתח תקווה

מחירים זולים, תורים ארוכים במקס סטוק

הבדיקה התבצעה בין התאריכים 1.8 ל-7.8 בחנויות השייכות לרשתות גדולות ונמצאות באיזורים מסחריים ובמתחמי קניות. מדובר בחנויות פופולאריות (חוץ מ"עידן 2000" החדש שנמצא בדן טאון ועדיין לא מוכר מספיק לתושבי פתח תקווה), שצפויות לארח עד ה-1 בספטמבר אלפי קונים. יש לציין כי יש חנויות רבות, שגם הן מוכרות בפתח תקווה מוצרים לבית הספר, החל מחנויות קטנות ושכונתיות ועד חנויות של רשתות כמו "טויס אר אס", ו-"בווום" – לא נבדקו בהשוואה זו. 

קשה להיות מופתע מהנתונים. מקס סטוק (חיים גרינברג, 4) מבטיחה מחירים זולים ובאמת מקיימת, אך יחד עם זאת, חווית הקנייה, הייתה מעט מאכזבת, בעיקר בגלל התורים הארוכים שהשתרכו בקופות. בנוסף, המבחר (בטח של המותגים והאיכותיים), היה קטן מהחנויות האחרות, אך את הסל הבסיסי כמובן שהצלחנו למלא. תג המחיר עמד על: 672 ש"ח, הזול מכל המקומות (ועוד זכינו למחברת חינם, כי רק שם החבילה היא של 6 ולא 5).

12 טושים במקס סטוק לעומת 12 טושים בעידן 2000
12 טושים במקס סטוק לעומת 12 טושים בעידן 2000

בקרביץ יכול הכי להשתלם: תקנו ב-250 ש"ח, תשלמו רק 200

בסניף של קרביץ בקניון הגדול, גילינו מבחר מותגים איכותי ומרשים הרבה יותר (כמו קלמרים של "אדידס") ואולי בהתאם לכך גם ההבדל במחיר (במוצרים ממותגים לפעמים פי 2 ממקס סטוק). יחד עם זאת, בקרביץ מציעים 20% הנחה על כל קנייה מעל 250 ש"ח, של מוצרי "פלפוט", מהחברות המובילות בארץ לייצור מוצרי בית ספר, שרבים מהם נמכרים על ידי קרביץ. יש לציין שמוצרי החזרה לבית הספר נמכרים גם בדוכן חיצוני, סמוך לסניף של קרביץ בקניון.

לאחר מכן נסענו לחנות של "עידן 2000" במתחם "דן טאון", בה ביקרנו סמוך לפתיחה לפני כחודשיים. החנות מרווחת יותר וכשביקרנו בה אתמול (שישי בצהרים), רק קונים מעטים פקדו את החנות. זה די מובן, היות ומדובר במתחם חדש, שרק עכשיו נפתח ורבים מתושבי פתח תקווה עדיין לא מכירים, מה גם שבחנות בונים על קהל הלקוחות של העובדים הרבים במשרדי ב.ס.ר סיטי, שטרם אוכלסו.

השוואה בין קלמר ממותג אדידס - בעידן 2000 זול יותר ב-10 ש"ח מקרביץ
השוואה בין קלמר ממותג אדידס - בעידן 2000 זול יותר ב-10 ש"ח מקרביץ

בעידן 2000 הכי יקר, אבל הכי נעים לקנות

תג המחיר לסל שלנו ב"עידן 2000", עמד על 845 ש"ח, היקר ביותר בין החנויות שביקרנו, בהתחשב ברכיב ההנחה שנותנים בקרביץ. בעלי "עידן 2000" הם גם הבעלים של "כפר השעשועים" ולכן לא מפתיע היה לגלות מחירים די זהים. תג המחיר ב"כפר השעשועים" במרכז יכין (Y-CENTER) עמד על 771.4 ש"ח. 

חשוב לציין כי הסל הוא כמובן מדגמי וקומבינציית מוצרים אחרת, יכולה לשנות השוואת המחירים הכוללת, היות ויש מבצעים ייחודיים על מוצרים בודדים, כאלה ואחרים. בנוסף, הבנו מהמוכרים בחנויות, כי המחירים וגם המבצעים, עוד עתידים להתעדכן, ככל שנתקרב ל-1 בספטמבר, לכן יש לקחת בחשבון, כי הנתונים בסקר השוואה זה, נכונים אך ורק למועד הבדיקה.

אותה פנדה - בכפר השעשועים 9.9 ש"ח. בקרביץ 14.9
אותה פנדה - בכפר השעשועים 9.9 ש"ח. בקרביץ 14.9

עוד ב-חנויות

אוריג'ינלס פתח תקווה Originals

נעליים קונים מהר: Original’s (אוריג'ינלס) פתחו השבוע סניף מחודש בקניון הגדול פ"ת

רשת מותגי ההנעלה פתחה את החנות המשודרגת בקומת המסחר התחתונה של הקניון (P1), סמוך לנייקי, בהשקעה של כמיליון ש"ח, על שטח המשתרע על כ-80 מ"ר. בחנות תמצאו מגוון נעלי נוחות של מותגים מהשורה הראשונה בעולם – לנשים, גברים וילדים. בין המותגים הבולטים: UGG ו-BIRKENSTOCK. בקניון מציינים כי הסניף החדש משלב חווית קנייה עם מגוון רחב של פריטים לצד נגישות ומקצועיות.

המשך קריאה »
זארה, ויקטוריה'ס סיקרט, הקניון הגדול פתח תקווה, סופר-פארם פתח תקווה, מקדונלדס פתח תקווה

מתי סופר-פארם, זארה, ויקטוריה'ס סיקרט ומקדונלד'ס צפויים להיפתח בקניון הגדול פ"ת?

ארבעה סניפים של מותגי הענק במקום הכי מסחרי בעיר, ששלושה מהם נמצאים בעיצומם של שיפוצים ואחד סיים, מחכים ונערכים לפתוח קופות וללקוחות הרבים הצפויים לפקוד אותם כבר בחודשים הקרובים, לשמחתם של המבקרים בקניון הצפים בקוצר רוח לפתיחת החנויות. לפי ההערכות, הסניפים של מקדונלד'ס וסופר-פארם ייפתחו ללקוחות לפני פסח. עם ויקטוריה'ס סיקרט וזארה נצטרך כנראה לחכות יותר. קבלו סטטוס

המשך קריאה »
אנה זק בסניף סקארה SACARA בקניון הגדול

צפו: אנה זק כיכבה באירוע השקה מתוקשר של סקארה בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

עשרות מוזמנים הגיעו להשקה המושקעת למוזמנים בלבד, כשאת תשומת הלב העיקרית משכה הזמרת הפופולארית, הפרזנטורית של רשת האיפור, שחנכה באירוע את פתיחתה של חנות קונספט ייעודית לפורים עם למעלה מ-10,000 מוצרי איפור בהשקעה של 500 אלף ש"ח. באירוע נכחו בעלי ומנהלי החנות והרשת ומפורסמים נוספים, ביניהם: בר ברימר, מילנה, אמילי, אוריין ספיבק ונועה סול מתן.

המשך קריאה »
MEEX אם המושבות מיקס אם המושבות פתח תקווה

מיתוג חדש לקניון/מרכז מסחרי "חצי חינם" – מעכשיו, אמרו: MeeX אם המושבות

בשקט-בשקט, בלי שאף אחד שם לב (חוץ מאיתנו…), נתלה בשבוע שעבר שלט מאיר עיניים עם עם הלוגו של מיקס (MEEX), מותג המתחמים המסחריים של הזרוע הנדל"נית בחצי חינם. המתחם המסחרי השכונתי הותיק והמוכר, שפעיל כבר יותר משני עשורים, מקבל עכשיו ניחוח חדש עם שם חדש שיחליף את מה שפעם קראנו לו "מרכז מסחרי חצי חינם/אם המושבות", או "קניון אם המושבות".

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading