אוהדי מכבי (מימין( והפועל (משמאל) ביציעים אתמול. מחכים לדרבי

מחכים לדרבי: שתי הפתח תקוואיות ניצחו אתמול לקראת המפגש המסקרן ביום רביעי

השאלה שמעסיקה את אוהדי קבוצות הכדורגל בעיר היא מי יחייך בשולחן החג: אוהדי מכבי, שחזרו מאצטדיון רמת גן עם 2:0, או אלו של הפועל, שהביסו 4:0 באצטדיון "שלמה ביטוח" את א.ס. אשדוד, האחרונה בטבלה. עוד שאלה מעניינת היא למי יהיה הרוב היציעים. למרות שמדובר במשחק בית של מכבי, הרוב צפוי לאוהדי הפועל, שמבטיחים להגיע בהמוניהם.

מהרגע שפורסם לוח המשחקים לעונת 22/23 של הליגה הלאומית, אוהדי הכדורגל בעיר מיד סימנו את ה-21.9, כיום מפתח בלו"ז, היות ושובץ אליו ה"דרבי הגדול" (שהוא למעשה היחיד) של הכדורגל בפתח תקווה. הדרבי השנה, מסקרן וחשוב יותר מתמיד, היות ושתי הקבוצות מתמודדות ראש בראש על שני כרטיסי העלייה לליגת העל. לכן, היה להן כל כך חשוב להגיע אליו עם ניצחון. מה שאכן קרה.

הפועל פתח תקווה צריכה לבנות על הדור הבא של מנויים
אוהדים צעירים של הפועל - מקווים לניצחון בדרבי

בהפועל מציינים 2000 מנויים

כ-1500 אוהדי הפועל פתח תקווה הגיעו אתמול לאצטדיון "שלמה ביטוח", עם סוג של דאגה, נוכח שני ההפסדים הרצופים של הקבוצה מול הפועל כפר סבא בבית (1:0) ומול בני יהודה בחוץ (גם 1:0). למזלם, היריבה הייתה יחסית נוחה – א.ס. אשדוד, שבמקום האחרון של הטבלה והיא מסתמנת כיורדת ודאית, בטח נוכח העובדה שהיא התחילה את העונה עם מינוס 9. 

השחקנים של עפר טסלפפה, אכן לא התקשו וניצחו מצמד שערים של עידו דוידוב (הראשון לחיבורים), ליאור ברקוביץ הבן-של, בשער בכורה ושל אוהד רבינוביץ' בתוספת הזמן. כמו תמיד, האוהדים, שהצטופפו ביציעים 1-2, עודדו את השחקנים ללא הפסקה ויצאו מהאצטדיון מרוצים – כשהפנים של כולם, לקראת הדרבי. 

הפועל פתח תקווה פרסמה לפני כשבוע קליפ מושקע "באג 2000", לציון מכירה של 2000 מנויים העונה. זאת כמות חסרת תקדים לקבוצה מהליגה הלאומית ובקבוצה מקווים שלפחות 3000 אוהדים יגיעו לדרבי, זאת למרות שמדובר יהיה במשחק ביתי של מכבי. בהפועל מזמינים את האוהדים לאירוע הרמת כוסית במתחם "דן טאון" (ספונסרים של הפועל) ביום שישי הבא (23.9). הם מקווים מאוד שאוהדים יבואו מחייכים אחרי ניצחון.

"באג 2000" של הפועל פתח תקווה (מתוך הפייסבוק של הקבוצה)

במכבי דוחפים את האוהדים להגיע לדרבי

מנגד, במכבי עוד לא דיווחו על פעולות שיווקיות מיוחדות לקראת הדרבי. בקבוצה מרוצים מהניצחון של הפועל רמת גן 2:0 באצטדיון רמת גן משערים של צמד חלוצי הרכש – מוטי ברשצקי ודודו ביטון, שכבשו שניהם את שערי הבכורה שלהם העונה בליגה הלאומית. גם כאן, שחקניו של שי ברדה, לא התקשו, זאת למרות חסרונו של הקפטן, טל בן חיים, שהורחק ב-2:2 מול ראשון לציון.

במכבי דוחפים את הקהל להגיע לדרבי, אך האוהדים בסתר ליבם חוששים מרוב גדול של אוהדי הפועל, זאת למרות שמדובר, כאמור, במשחק ביתי של קבוצתם. אחת מהפעולות שנעשו הוא מבצע "הרחבת המשפחה", בו כל בעל מנוי, יכול לרכוש כרטיס ולקבל אחד נוסף חינם, כשהכוונה היא להביא למשחק עוד בני משפחה (פרטים בתמונה):

מבצע מרחיבים את המשפחה של מכבי פתח תקווה
מבצע מרחיבים את המשפחה של מכבי פתח תקווה

בקבוצה ערכו השבוע (בראש העין דווקא) מפגש אוהדים עם הצוות המקצועי בראשות אופיר לוזון המנכ"ל, עומר גולן, המנהל המקצועי והמאמן שי ברדה. הקבוצה מכרה עד עתה מאות בודדות של מנויים והמטרה היא לעורר את הקהל להגיע לקראת הדרבי.

מפגש אוהדים-הנהלה מכבי פתח תקווה
מפגש אוהדים-הנהלה מכבי פתח תקווה

עוד ב-ספורט

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »
מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

צפו: כ-8000 צופים הגיעו לדרבי הגדול של פתח תקווה. רק הכדורגל ניצח (וידאו)

חגיגת כדורגל במשחק מחשמל של היה פה עשור בין מכבי להפועל פתח תקווה הסתיים בתיקו 2:2, לאכזבתם של אוהדי שתי הקבוצות. הפועל, שאירחה את המשחק, מילאה את היציע המזרחי והביאה 6522 אוהדים ואילו מכבי הביאה כמות נכבדה של 1380 משלה, שמילאו את יציעי 4+5. למרות המתח הרב במשחק הגורלי, האירוע התנהל בצורה מסודרת ללא אלימות או תקריות. צפו בדברי האוהדים:

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading