ג'ויה JOYA פתח תקווה גיסין אם המומשבות

JOYA (ג'ויה) פתחה מסעדה איטלקית חדשה במתחם Giss-IN בפתח תקווה. צפו בפתיחה!

לאחר תכנון רב, הכנות, הקמה וציפייה ממושכת, רשת המסעדות האיטלקיות השיקה השבוע את הסניף, שנפתח ברח' גיסין אם המושבות. כשביקרנו במקום התפוסה הייתה כמעט מלאה בסועדים שמילאו את השולחנות, זאת למרות שהמסעדה עדיין בסוג של "תקופת הרצה" וטרם פרסמה הודעה לעיתונות על הפתיחה. לשמחת תושבי השכונה והסביבה – המסעדה פתוחה גם בשבת.

במשך חודשים רבים עמלו בג'ויה על הקמת המסעדה החדשה במתחם Giss-In. ניכר שהושקעה מחשבה רבה בתכנון הסניף, מכל ההיבטים: מטבחי, ריהוט, עיצוב. זוהי המסעדה השביעית של הרשת, לאחר אלו שבתל אביב, הרצליה, רעננה, ראש פינה, מודיעין ונתניה. במהלך חודשי ההכנה הכשירו את השף והטבחים במסעדות הרשת האחרות, כדי שהכל יהיה מוכן לסטנדרט המצופה מהמסעדה.

מסעדת JOYA (ג'ויה) פתח תקווה - צפו בביקור

מומלץ תמיד להזמין שולחן

הרשת הותיקה הוקמה כבר בשנת 2000 והקודקודים שלה הם בני אשכנזי, השף הראשי ושותף, איציק אנקונינה, שרכש את הרשת לפני כ-7 שנים מקבוצת "ארקפה", אליה הראל, מנכ"ל הרשת ואלישע ארליך, מסעדן ותיק, ששותף במסעדות נוספות והוא הרוח החיה מאחורי הסניף הפתח תקוואי החדש. הסניף תוכנן להיפתח כבר ב-2020, אבל כמו כל מתחם Giss-in, סבל מעיכובים בירוקרטיים/קורונה, אבל מבחינת הקודקודים, כל עכבה לטובה.

ניכר שבסניף הושקעו מליוני שקלים (את הסכום המדויק לא הסכימו למסור) והוא יכול להכיל בו זמנית כ-150 סועדים. ג'ויה היא בהגדרה מסעדת ערב ושעות הפיק שלה הן בדרך כלל בין השעות 19:30 ל-20:00. אלריך הראה לנו שהמסעדה, למרות (ואולי בגלל) שהיא רק בתקופת הרצה, כבר יש עשרות הזמנות מקום לערב שישי ולשבת. לא מפתיע, בהתחשב בכך, שמספר המסעדות הפתוחות בשבת בפתח תקווה, הוא נמוך יחסית.

אגב, מומלץ לא להגיע למסעדה בלי להזמין מקום. תפריט המסעדה, הוא כמובן על טהרת המטבח האיטלקי ואפשר למצוא בו בעיקר מנות של פסטה, פיצות, בשרים וסלטים. המנה היקרה ביותר היא פילה דניס שמגיע עם ניוקי בחמאת עגבניות, ברוקולי, אפונה ופטריות ב-118 ש"ח. מחירי מנות הפסטות, האנטיפסטות והפיצות נעים בין 55 ל-85 והסלטים. הפיצות (טעמנו את המרגריטה) נאפות בטאבון מיוחד החשוף לעיני הסועדים.

סועדים רבים בפתיחה - ג'ויה פתח תקווה (JOYA)
סועדים רבים בפתיחה - ג'ויה פתח תקווה (JOYA)

חנייה יש. משלוחים בקרוב

המסעדה גם מכילה בר אלכוהול עם מבחר משקעות חריפים, יינות ובירות, לצד משקאות חמים (טעמנו אספרסו משובח), כך שג'ויה יכולה להוות גם סוג של בר שכונתי, לאלה שרוצים לרדת מהבית לדרינק עם החבר או הבן/בת זוג. בג'ויה מבטיחים 15% הנחה על כל התפריט למי שיגיע למסעדה בין השעות 12:00 ל-17:00. למסעדה צמודה חנייה, שברוב הזמן אינה בתפוסה מלאה, בעיקר בגלל שתושבי השכונות משאירים את האוטו בבית ומגיעים למתחם Giss-In ברגל.

המסעדה עדיין אינה ערוכה למשלוחים ומבטיחים שהם יתחילו (דרך וולט) בזמן הקרוב. במידה ותרצו לסגור אירוע במסעדה, זה אפשרי, אבל זה יקרה רק כשיסגרו את הרחבה בחוץ לרגל החורף. אז יהיה אפשר להפריד בין האירוע בחוץ למסעדה בפנים. בג'ויה פתח תקווה מחפשים חזק עובדים אחרי צבא, בעיקר לתפקידים: אחראי משמרת, מארחות, ברמנים ומלצרים. כשהמקום מלא, אמורים לעבוד בו במשמרת כ-20 עובדים בו זמנית.

כתובת המסעדה היא אבשלום גיסין 15, פתח תקווה. טלפון להזמנות: 077-9386459 ושעות הפעילות הן: א' – ה': 12:00-23:00, ו – שבת: 12:00-23:30. נהניתם בג'ויה? נשמח לקרוא את הפידבק שלכם.

ג'ויה (JOYA) פתח תקווה על המפה (עוד אין גוגל מיי ביזנס)

עוד ב-אוכל ובילויים

אוכל בפתח תקווה

רעבים בפתח תקווה בחול המועד? אלה המקומות המומלצים להשקיט לכם את הבטן

עשרות אלפי תושבי פתח תקווה ישבו מחר בליל הסדר ויציינו פסח 2024, בשמחה מהולה בעצב ובדאגה למצב החטופים והמדינה. אם יש משהו מנחם ומסיח את הדעת, שהוא גם צורך טבעי של כולנו – זה לאכול בחוץ – ועם מעצמה קולינרית כמו שלנו, יש הרבה אפשרויות – גם בימים רביעי + חמישי. אז איפה הכי כדאי לאכול בחג? בדקנו בכמה ממתחמי האוכל הגדולים בעיר ואלה הממצאים:

המשך קריאה »
יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading