צפו באוהדי הפועל דורשים שוב את ראשו של המאמן. במכבי ממשיכים לשייט לליגת העל

גם אחרי המחזור ה-11 של הליגה הלאומית, שתי קבוצות העיר, ממשיכות במסע לעבר ליגת העל. אבל בעוד מכבי פתח תקווה מפגינה יציבות וחזרה עם ניצחון 3:1 מכפר סבא, בהפועל פתח תקווה המסע רצוף מכשולים ומהמורות, כשאתמול אוהדיה חזרו עם הביתה לארוחת שישי עם הפסד ביתי צורב לראשון לציון (2:0). הקולות לפיטורי המאמן עפר סלפפה קפצו מדרגה, אך בינתיים אין עדכון חדש בנוגע למעמדו. 

כ-4000 אוהדי הפועל גדשו את היציע המערבי של אצטדיון "שלמה ביטוח" ביום שישי, זאת לאחר הפנינג לכל המשפחה בניצוחו של הדוד חיים, שנערך על הדשא לפני המשחק. יום שישי של אחרי החגים, כשמזג האוויר נפלא והראש פנוי מלימודים ועבודה, זימן אליו את הצופים הרבים, שהגיעו גם מעודדים מצבירה של 8 נקודות מ-12 אפשרויות בארבעת המשחקים האחרונים מאז המפלה בדרבי, שהשאירו את הפועל חזק בתמונת העלייה.

צפו בביקור משחק: הפועל פתח תקווה - הפועל ראשל"צ (2:0)

הטענות: משחק פחדני וחילופים הזויים

היריבה היחסית נוחה, הייתה אמורה "להשלים את התפאורה" ולהקל את המלאכה של הפועל להשיג ניצחון קל. אלא שהמציאות הייתה שונה לגמרי. אחרי מחצית חלשה, למרות עידוד בלתי פוסק של הקהל, הפועל ספגה את השער הראשון בדקה ה-57 מרגליו של יובל ששון. מיד לאחר השער גברו הקולות מהיציע של "תתפטר, תתפטר, תתפטר", כלפי המאמן עפר טסלפפה.

הקולות האלה רק גברו והפכו לקללות עם השער השני של ראשון לציון שנכבש בדקה ה-84 (אוהד ברזילי) ולא פסקו עד שריקת הסיום וירידת המאמן והשחקנים לחדר ההלבשה חפויי ראש. הטענות העיקריות של האוהדים כלפי המאמן, היו על משחק פחדני ומהוסס וחילופים לא הזויים, כדבריהם. במשך כל סוף השבוע, הם המשיכו לנגח אותו (וגם את המנכ"ל אבי יחיאל) ברשתות החברתיות.

נכון לעכשיו, הקבוצה לא שחררה הודעה בנוגע לעתידו של המאמן. בקרב אוהדי הקבוצה יש תחושה כי טסלפפה יישאר בתפקידו לפחות עד פגרת המונדיאל, בעוד שבועיים. עד אז מצפים להפועל שני משחקים – מול רמת גן בחוץ ועכו בבית. במידה והפועל תיכשל גם במשחקים האלה, לא תהיה דרך אחרת, אלא למצוא מאמן אחר, שינסה להוביל את הקבוצה לליגת העל.

אוהדי הפועל פתח תקווה בדרך למשחק - היו אופטימיים

שבע בום של טל בן חיים

אצל היריבה העירונית, העניינים הרבה יותר משמחים. מכבי פתח תקווה כבר עם 26 נקודות ועם פער של 8 נקודות מהמקום השלישי, זאת לאחר ניצחון חוץ של 3:1 מול הפועל כפר סבא, זאת לאחר תיקו ביתי מעט מאכזב ביום שני בבית מול מכבי יפו (1:1). לאחר שפיגרה 1:0 כבר בדקות הפתיחה, חניכיו של שי ברדה הגיבו עם שלישייה של איליה שקורין (דקה 12), פנדל של טל בן חיים, עם שער 7 העונה בדקה ה-27 ושער של מוטי ברשצקי בדקה ה-41, שחתם את תוצאת המחצית וגם את המשחק. 

מכבי פתח תקווה תארח במחזור הבא (ביום שני הבא, 7.11, 19:00) את בני יהודה מהתחתית, בתקווה להמשיך את רצף הנצחונות. בהפועל פתח תקווה, למרות האכזבה מההפסד נגד ראשון לציון, יכולים להתנחם בכך שהם עדיין בתמונת העלייה, מרחק 4 נקודות בלבד מהמקום השני, שמוביל לליגת העל.

עוד ב-ספורט

מתן גושה תאונת אופנוע

מתן גושה מהפועל "מבנה" פתח תקווה נפצע קשה בתאונת אופנוע בדרום. מצבו יציב.

הבלם של היורדת סובל מפגיעה רב מערכתית. גושה בן ה-25 החליק מהאופנוע שלו בכביש 4, סמוך לניצן – צומת אשכולות ועף ממנו. חובשים ופראמדיקים של מד"א הוזעקו למקום והעניקו לו טיפול לפני שפינו אותו לבית החולים ברזילי, שם הוא מטופל כשהוא בהכרה מלאה ומצבו יציב. השחקנים והצוות המקצועי של הפועל מתפללים להחלמתו: "המועדון עוקב אחרי מצבו וילוו את השחקן ומשפחתו בכל מה שיצטרכו", נמסר.

המשך קריאה »

רגל ימין לקראת אירופה: מכבי פתח תקווה ניצחה את מכבי חיפה 1:3 בבת גלים

נכון, זה רק משחק אימון, מול הירוקים, שהיו בהרכב חסר, אבל אולי זה סימן לעונה מוצלחת עבור הפתח תקוואים מחזיקי הגביע, שעוד פחות מחודש ישחקו לראשונה באירופה מאז 2005. במשחק, שהיה סגור לקהל, החיפאים עם המאמן החדש-ישן ברק בכר, פתחו עם שער של דין דוד בדקה ה-30, אך מכבי החזירה עם שלישייה של לוגסי (32), קרצו (72 ודזנט (76) במשחק הבכורה של המאמן החדש דן רומן.

המשך קריאה »
הפועל מבנה פתח תקווה

"מבנה" תהיה נותנת החסות הראשית של הפועל פתח תקווה – גם בעונה הבאה

הקבוצה, שירדה העונה מליגת העל לאחר עונה אחת בלבד, הודיעה כי חברת הנדל"ן העסקי תתמוך בה גם בעונת 24/25 – כך על פי דיווח של המועדון. "שמחים וגאים על הבעת האמון בנו דווקא עכשיו, שיתוף הפעולה יביא להצלחות", אמר טים פלוטקין, המנכ"ל החדש. בהפועל גם מעודדים מקצב גיוס הכספים של עמותת האוהדים, שכבר הגיע לשני מיליון ש"ח, חודשיים לפני שריקת הפתיחה למשחק הראשון.

המשך קריאה »
אוהדי מכבי פתח תקווה - מתכוננים לבראגה?

מכבי פתח תקווה תפגוש את בראגה מפורטוגל בסיבוב השני של הליגה האירופית

ההגרלה שנערכה היום, קבעה כי הקבוצה הפתח תקוואית, שחוזרת לכדורגל האירופאי לאחר כמעט שני עשורים, תפגוש את הפורטוגזים החזקים לשני משחקים: הראשון יתקיים ב-25.7 בחוץ והשני יתקיים כעבור שבוע (1.8) במשחק ביתי, שלצערינו, ייערך בסופיה. במכבי יתנו עדיפות לרכישת חבילות למשחקים לבעלי מנויים ומצפים למאות אוהדים שילוו את הקבוצה בשני המשחקים באירופה.

המשך קריאה »