כאן יוקם לחם בשר פתח תקווה

רשת לחם בשר תפתח בעוד כחודש מסעדה ראשונה בפתח תקווה במתחם "שופ-טיים"

רשת מסעדות הבשר האיכותית תקים את המסעדה במקום מה שהיה פעם "צ'יקן פאקטורי", שנסגרה עוד בתקופת הקורונה. מדובר בסניף החמישי של הרשת, לאחר סניפים בתל אביב, הרצליה, ראשון לציון וירושלים. המסעדה תוכל להכיל כ-150 סועדים בו זמנית על שטח של 200 מ"ר בקומה ראשונה, 80 מ"ר בקומה שנייה ובחוץ עוד כ-100 מ"ר. ולד שימנב, זכיין הסניף: "הקונספט של שופ-טיים התאים לנו".

מסעדות בשר "טופ קלאס", הן משהו די חדש בקולונריה של פתח תקווה, למרות שבשנים האחרונות נפתחו כמה כאלה כמו, פיטמאסטר וטריולה, שבמקרה, או לא, נמצאים סמוך למסעדה החדשה של "לחם בשר", שצפויה להיפתח בעוד כחודש במתחם "שופ טיים" ברחוב תוצרת הארץ. מדובר במסעדת שף, גלאט כושר, הפונה באופן מוצהר לקהל הדתי-מסורתי, שיש רבים ממנו בפתח תקווה.

פלטת בשרים של לחם בשר

הלוקיישן הפך לנחשק יותר

ההכנות לקראת הפתיחה בעיצומן ומספר פועלים עובדים במרץ במקום, על מנת להכשירו לפתיחה. המסעדה תוקם על מה שהיה פעם סניף "צ'יקן פאקטורי", שהשלט שלו עדיין מתנוסס למעלה ונסגרה לפני יותר משנה. אל הלוקיישן האטרקטיבי, שהפך לנחשק עוד יותר, בעקבות האכלוס העתידי של משרדי ב.ס.ר והקמת העסקים בדן טאון, לטשו עיניים מספר מסעדות מובילות, אך לבסוף זכתה בו, "לחם בשר".

לחם בשר היא רשת מסעדות הפועלת בשיטת הזכיינות ונמצאת בבעלות רונן נמני, אחד מהמסעדנים הבולטים בישראל, שבאמתחתו גם הבעלות על רשת "קפה קפה". את הסניף הראשון הקימה הרשת לפני יותר מעשור (20129), בנמל תל אביב, מה שמהווה עדיין את סניף הדגל שלה ואפילו מבחינת התל אביבים מדובר במסעדת גורמה עם בשר, שזכה לתשבוחות וביקורות טובות לאורך השנים.

עם הזמן, הרשת פתחה עוד ארבע סניפים – בהרצליה, ראשון לציון, ירושלים (בתחנה) ובבאר שבע, שם הסניף נסגר לאחרונה, אך עתיד להיפתח מחדש. הזכיין של המסעדה בהרצליה, שנמצאת על המרינה ונפתחה לפני שבע שנים, הוא ולד שימנב, שהוא גם הבעלים של הסניף בפתח תקווה. "הקונספט של 'שופ-טיים' התאים לסגנון הכשר של הרשת", סיפר לפתח תקווה NEWS. "נכון שיש עוד מסעדות בשר לידנו, אך אנחנו לא חוששים ממתחרים. אנחנו שונים, ייחודיים ועם קהל לקוחות קבוע שמכיר אותנו".

סיניה טלה בלחם בשר

מחפשים עובדים לכל התפקידים

שימנב מוסיף כי ההחלטה לפתוח סניף בפתח תקווה, נולדה בעקבות דרישה של אותם לקוחות קבועים, תושבי העיר והסביבה, שנאלצו לכתת את רגליהם לסניפים בתל אביב והרצליה. "גילינו שיש ביקוש רב לפתיחת מסעדה של לחם בשר בפתח תקווה", הוא מציין. "מה שמייחד אותנו הוא ההקפדה על הכשרות, גלאט כושר, זאת מבלי להוריד מאיכות והטעם של הבשר. 

התפריט של "לחם בשר" כולל מנות סטייקים, פרגיות, שניצל, עראיס, אסאדו, סלטי בשר, אנטריקוט, דגים ועוד. המסעדה צפויה להציע ספיישל עיקריות, כמו פלטה לרביעייה, הכוללת 500 גרם אנטריקוט, 600 גרם סינטה, 400 גרם צלעות טלה 400 גר’ קבב, 2 שיפודי פרגית, 2 שיפודי ירקות, 4 תוספות לבחירה ו-2 קינוחים. תענוג כזה צפוי לעלות לכם 900 ש"ח. התפריט גם כולל מנות ילדים וכן מבחר משקאות חריפים משובחים, ביניהן יינות מתיישנים, בירות לף בראון, קורונה וסטלה + ויסקי מסוגים שונים. 

לדברי שימנב, המסעדה תוכל להכיל בו זמנית 150 סועדים, שיישבו בפנים כ-100 ובחוץ כ-50 (צפויה להיות סגירת חורף עם ההשקה). שטח המסעדה הוא 380 מ"ר וכולל גם קומה שנייה בשטח של כ-80 מ"ר. המסעדה תאפשר טייק-אווי, אבל הם בונים כמובן יותר על ישיבה במקום – במיוחד כאלה שיגיעו מהמשרדים לארוחות עסקיות, אירועי חברה ואירועים משפחתיים כמו ימי הולדת. 

השף הראשי של המסעדה יהיה ליאור אסרף, אבל כוח האדם לפתיחת המסעדה רחוק להיות סגור ולשימנב עדיין חסרים עשרות עובדים והוא מחפש אחמ"שים, מארחות, ברמנים, מלצרים וטבחים על כל הפסים.

פטה כבד - לחם בשר פתח תקווה

עוד ב-אוכל ובילויים

כ-16,000 תושבים הגיעו לפסטיבל הקינוחים הראשון של פתח תקווה ביד לבנים (וידאו)

האירוע הסתיים אתמול בהצלחה עם הופעתה של הזמרת יסמין מועלם, מהכוכבות העולות של המוסיקה הישראלית. כבר בשעה 19:30 החלו הראשונים מהקהל להגיע ועמדו בתור הארוך שהשתרך כמעט עד רחוב ארלוזורוב. התור התקדם במהירות וכולם נכנסו לפני ההופעה של מועלם, שהחלה ב-21:30. הפסטיבל החל כבר שלשום עם הופעה של כוכבת הילדים ניבה קשת ולאחר מכן הזמר מוש בן ארי.

המשך קריאה »
מריונלה פתח תקווה

מריונלה (MARIONELLA) האיטלקית נפתחה אתמול בפתח תקווה בהשקעה של 6.5 מיליון ש"ח

עם שטח של 350 מ"ר (לא כולל החצר והדשא), שיכול להכיל כמעט 150 סועדים בו זמנית, בעלי המסעדה בהחלט נותנים כאן הצהרת כוונות ומעלים את רף התחרות של המסעדות האיטלקיות של פתח תקווה. המקום החדש, במתחם המסחרי של הסיבים 18, מחליף את הסניף האחרון ששרד מרשת ספגטים. יחד עם עיצוב יוקרתי ושף בעל שם – במריונלה בטוחים שיש להם קלף מנצח (וכשר). התפריט עם המחירים – בפנים

המשך קריאה »
קובי אשרת היכל התרבות פתח תקווה

צפו: אולם מלא צופים בהיכל התרבות פתח תקווה בערב יום הולדת 80 לקובי אשרת (וידאו)

כ-800 פתח תקוואים הגיעו לערב הוקרה, שהתקיים לכבודו של המלחין עם הרזומה הכי חזק בתולדות המוסיקה בישראל. אומנים רבים כיבדו את אושרת בשירים שהולחנו על ידו לאורך השנים, ביניהם: ריקי גל, בן ארצי, נתן דטנר, חלב ודבש עם לאה לופטין ועוד רבים וטובים. הערב אורגן על ידי אגף התרבות של עיריית פתח תקווה, בראשות אריה ימיני. אושרת: "אני מרגיש בן 40". צפו בראיונות מאחורי הקלעים.

המשך קריאה »
מיקי שמו קונדיטורייה שמו פתח תקווה

בקרוב: סניף חדש של "קונדיטוריית שמו" ייפתח בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

בעוד כחודשיים תתווסף לחובבי הבצק והמאפים, עוד אופציה קולינארית – והפעם מבית הייצור של מיקי שמו, אחד מהשף-קונדיטורים המוכרים בישראל, שיפתח את הסניף ה-14 שלו במקום הכי מסחרי בעיר – הקניון הגדול. לדברי הרשת, בסניף החדש, שגודלו יהיה 30 מ"ר, יושקעו כ-700 אלף ש"ח עם עיצוב מוקפד של סטודיו MU. "מעכשיו גם בפתח תקווה יוכלו ליהנות ממגוון המוצרים שלנו", אומרים בשמו.

המשך קריאה »