אוהדי מכבי פתח תקווה קוראים לפטר את ברדה

הפסד ליגה שלישי רצוף למכבי: צפו ביציע שקרא לראשונה לפטר את ברדה. 2:0 להפועל

לאחר ששתי קבוצות הכדורגל בעיר ניצחו השבוע בגביע והעפילו לשמינית הגמר, בליגה הן במגמות הפוכות. אוהדי מכבי פתח תקווה יצאו המומים מאצטדיון "שלמה ביטוח" לאחר מכה של 3:0 מול עירוני טבריה, זאת לאחר שהפסידה לעכו ולפני פגרת המונדיאל לא.ס. אשדוד. קריאות בוז צורמות נגד הקבוצה ובעיקר המאמן.  הפועל, לעומתה, לאחר 3 תוצאות תיקו רצופות, חזרה עם ניצחון מאום אל פאחם.

אם חשבנו עד נובמבר כי מכבי פתח תקווה, למרות יכולת לא גבוהה, משייטת לליגת העל, הרי שהלוזונים יודעים שלקראת 2023, כי העלייה כלל אינה מובטחת. לאחר התבוסה היום מול טבריה, הקבוצה יכולה לרדת, לראשונה מתחילת העונה, למקום השני, זאת אם מכבי יפו, תנצח ביום שני בבית מול הפועל ראשון לציון. אם זה לא מספיק, החלוץ הצעיר, עידן טוקלומטי, נפצע לקראת סיום המשחק בצורה רצינית בברכו וייתכן כי סיים את העונה.

צפו בביקור משחק מכבי פתח תקווה - עירוני טבריה 3:0

תחילתה של מחאה?

לאחר שני ההפסדים (מול אשדוד לפני הפגרה ומול עכו בשבוע שעבר), רק כ-500 אוהדי מכבי פתח תקווה הגיעו ביום שישי נעים של אמצע דצמבר לצפות במשחק, שעל הנייר, אמור היה להיות קל. לאורך כל המחצית הראשונה האוהדים המעטים לא הפסיקו לעודד את קבוצתם, שחסרה את הקפטן טל בן חיים (חולה) ואת מוטי ברשצקי ותומר לוי המוצהבים. 

כשהשחקנים ירדו להפסקה, נשמעו מעט קריאות בוז וכשנפתחה המחצית הראשונה, העידוד פסק והחלו להישמע מהיציע קריאות רטינה מצד האוהדים, שמחו על היכולת החלשה. לאחר השער הראשון של הטבריינים בדקה ה-65 (אופיר מזרחי), החלו קולות ראשונים לפטר את שי ברדה, שזכה עד עתה לקרדיט ממושך מאוהדי מכבי. הקריאות גברה לאחר ה-2:0 (אלי בלילתי) והפכו למקהלה לאחר ה-3:0 של ניר טליאס, שהיתל בהגנה המפורקת של מכבי. 

בסיום המשחק, השחקנים (ללא המאמן) הסתודדו במעגל בחצי המגרש ולבסוף ירדו ממנו חפויי ראש. הקהל המשיך למחות, מחאה שאולי לא מתקרבת למה שהיה נגד גיא לוזון בעונה שעברה, אבל בהחלט מלמדת על חוסר שביעות הרצון מהצוות המקצועי וגם מהשחקנים. טבעי, בטח לאחר שלושה הפסדים רצופים וזאת למרות שהיא עדיין במקום ה-1 ועלתה לשמינית גמר הגביע, לאחר שהפתיעה בחוץ את הפועל ירושלים ביום שני (1:0 משער של הדר פוקס בדקה ה-10).

אבי לוזון יורד לחדרי ההלבשה מהיציע לאחר עוד הפסד. הרבה חושבים.
אבי לוזון יורד לחדרי ההלבשה מהיציע לאחר עוד הפסד. הרבה חושבים.

ראש שקט לטסלפפה

מנגד, בהפועל פתח תקווה, יכולים לצאת לשבת מחיוכים, לאחר ניצחון 2:0 בעכו, די מפתיע, מול הפועל אום אל פאחם. זה היה הפסד ליגה ראשון של המארחים לאחר חודשיים וכמה ימים לאחר שכמעט הפתיעה בגביע את מכבי תל אביב.  עידן שמש העלה את האורחת ליתרון כבר בדקה ה-3 ועוז פרץ קבע את התוצאה בדקה ה-83. 

מי שאולי יכול לנשום לרווחה הוא מאמן הפועל פתח תקווה, עופר טסלפפה, שמעמדו התערער לאחרונה ולא מן הנמנע שהיה משלם את המחיר במקרה של הפסד, אחרי שבגביע שחקניו בקושי עברו את מ.ס. טירה מליגה א' (3:2 בהארכה). לאחר הניצחון, הפועל רחוקה רק 6 נקודות מהמקום השני כשבשבוע הבא היא שוב תצא למשחק חוץ, הפעם מול מ.ס. כפר קאסם. 

מכבי פתח תקווה החבולה תפגוש בשבוע הבא בבית את נוף הגליל מהתחתית, שנדמה שאין יריבה נוחה יותר שיכלה לקבל ליציאה מהמשבר. ברדה מקווה שהפעם יוכל לעלות עם ההרכב החזק ביותר שלו, זאת כמובן מבלי להחשיב את טוקלומטי, שיכול להיעדר תקופה ארוכה. בגביע מכבי הוגרלה למשחק "חוץ", ב-4.1, שצפוי להיערך באצטדיון שלמה ביטוח מול נס ציונה ואילו הפועל הוגרלה גם היא למשחק חוץ, מול בני ריינה מליגת העל.

צפו בחגיגות שחקני הפועל פתח תקווה בסיום המשחק

עוד ב-ספורט

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »
מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

צפו: כ-8000 צופים הגיעו לדרבי הגדול של פתח תקווה. רק הכדורגל ניצח (וידאו)

חגיגת כדורגל במשחק מחשמל של היה פה עשור בין מכבי להפועל פתח תקווה הסתיים בתיקו 2:2, לאכזבתם של אוהדי שתי הקבוצות. הפועל, שאירחה את המשחק, מילאה את היציע המזרחי והביאה 6522 אוהדים ואילו מכבי הביאה כמות נכבדה של 1380 משלה, שמילאו את יציעי 4+5. למרות המתח הרב במשחק הגורלי, האירוע התנהל בצורה מסודרת ללא אלימות או תקריות. צפו בדברי האוהדים:

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading