אוהדי הפועל פתח תקווה בטירוף אחרי המהפך

צפו בטירוף האוהדים ביציע: הפועל נצמדו למכבי ושוב חזק בתמונת העלייה אחרי 3:1 על יפו

אומרים שהליגה הלאומית משוגעת – אז קבלו את זה: הפועל פתח תקווה, אחרי שכבר הייתה עם רגל בקבר ואוהדים הציעו מנויים למכירה, השיגה ניצחון שלישי רצוף ושימחה כ-2500 כחולים ביציעים של "שלמה ביטוח". מנגד, בני לם לא הצליח להושיע את מכבי פתח תקווה, שהפסידה בפעם החמישית ברציפות – הפעם תבוסה 0:3 לאח"י נצרת בנצרת. השתיים צמודות עם 29 נק' במקום 3+4. 

אוהדי הפועל, שהגיעו בהמוניהם למשחק, כשחלקם לא הספיקו להיכנס בזמן, נוכח התור בקופות, עודדו ללא הרף את קבוצתם, גם במהלך מחצית ראשונה חלשה ומאופסת. העידוד אפילו לא פסק אפילו כשהקבוצה נקלעה לפיגור, כשמנואל לופאטה העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-50. אחרי כל האכזבות של הפועל העונה, היציע שידר אופטימיות, שקיבלה צידוק אחרי 8 דקות עם שוויון של רז שטיין, שעלה מהספסל.

איך אוהדי הפועל קיבלו ביציע את המהפך? צפו!

האקסטזה ביציעים 4 ו-5 רק גברה כשדרור ניר (74) השלים את המהפך ועוז פרץ קבע 3:1 מקרוב והבטיח לעופר טסלפפה ניצחון ליגה שלישי ברציפות. אגב טסלפפה, ביציע התאפקו גם כשהקבוצה הייתה בפיגור, לא קיללו ולא דרשו ממנו להתפטר. אחרי שריקת הסיום אפילו נשמעו קולות עידוד חרישיים כלפי המאמן, שהיה "על האש" של אוהדי הפועל כבר יותר מחודשיים. הם יותר מישמחו "לאכול את הכובע" ולהודות שהיה צריך להשאירו.

שחקני הפועל פתח תקווה חוגגים את הטבלה. צמודים למכבי, קרובים למקום השני
שחקני הפועל פתח תקווה חוגגים את הטבלה. צמודים למכבי, קרובים למקום השני

מנגד, מכבי פתח תקווה, חזרה המומה מנצרת עם תבוסה 3:0, כשעל הקווים היה המאמן החדש, בני לם, שגם הוא לא הצליח להוציא את השחקנים של הלוזונים מהשיתוק שאחז בהם, עוד לפני פגרת המונדיאל.  פאדי נג'אר (44), אנס דאבור (55) ועלי כנאנה (88), כבשו לאח"י נצרת והנחילו למכבי פ"ת הפסד ליגה חמישי ברציפות – מה שלא קרה מאז מרץ 2017 (בליגת העל). 

בסיום המשחק, לם התראיין לתקשורת ונשמע אובד עצות וסוג של האשים את השחקנים. "אם שחקנים לא רצים, אז אין מה לעשות. צריך לראות מה נעשה בינואר, אם זה כבר הפסד חמישי ברציפות זה משהו מנטלי. שחקנים לא רצים, מחכים לכדור", אמר לערוץ הספורט.

וינואר הוא באמת המבחן הגדול עבור שתי הקבוצות – איזה חיזוקים נראה בהפועל ומכבי? ברור שאם לא יביאו שחקנים שיקפיצו את הרמה, לתקווה שלנו לראות את שתי הקבוצות של פתח תקווה בליגת העל בעונה הבאה – יהיה קשה להתממש.

למי ששכח, לשתי הקבוצות מחכה שבוע הבא אתגר שמינית גמר גביע, כשהפועל תתארח אצל בני ריינה (יום רביעי, 20:00) ואילו מכבי תפגוש את נס ציונה. עלייה לרבע הגמר תהיה קצפת מתוקה לשתי הקבוצות, אבל הלחם והחמאה עבור שתיהן היא הליגה הלאומית. מכבי תקווה להתאושש בבית ביום שני הבא (9.1, 19:00) מול ניר רמת השרון ואילו הפועל תצא באותו יום למשחק חוץ בכפר סבא (19:00). 

אוהדי הפועל - יחגגו גם שבוע הבא?
אוהדי הפועל - יחגגו גם שבוע הבא?

עוד ב-ספורט

מי ייבחר ליו"ר? מימין: אלעד שונשיין, אביעד ליבוביץ' וארטיום סלוצקי (תמונות מתוך פייסבוק)

הפועל פתח תקווה ירדה ליגה באופן מעשי. את האוהדים מעניין: מי יהיה ב-ועד המנהל?

האפיזודה של הכחולים-לבנים מסירקין בליגת העל הייתה קצרה באופן טראגי, לאחר ששנה בלבד מאז עלתה מהליגה הלאומית, אתמול נקבע באופן מעשי, שאוהדי הפועל צריכים לתכנן לו"ז חדש ולסגור שוב את ימי שיש בצהרים. זה קרה אחרי הפסד 0:1 הכי כואב בחוץ למ.ס. אשדוד, שכבשה שער שאושר בהחלטה שערורייתית. בינתיים, האוהדים מתכוננים לבחירות הועד המנהל, שייערכו ביום שלישי (30.4).

המשך קריאה »

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »
מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading