מתחם אנסקי פתח תקווה - לפני-אחרי

פרויקט מתחם אנסקי פתח תקווה של תדהר וחיים שמי ובניו עולה שלב: קודם לדיון בהפקדה

במקום 256 דירות שמאוכלסות כיום בבתים ישנים ומוזנחים, יוקמו שלושה מגדלי פאר למגורים בני לא פחות מ-40 קומות כ"א ועוד ארבעה צנועים יותר בני 4-9 קומות כ"א. המתחם נמצא באחד מהלוקיישנים האטרקטיביים בפתח תקווה – סמוך לבילינסון, ב.ס.ר סיטי, הקניון הגדול, הפארק הגדול ותחנות המטרו והרכבת הקלה. המתחם צפוי לכלול סה"כ 822 יחידות דיור (כ-2500 תושבים).

ציר ז'בוטינסקי פתח תקווה מעולם לא היה לוהט כל כך מבחינת הפוטנציאל הנדל"ני שלו. הוכחה נוספת לכך היא ברכת הועדה הארצית לתכנון ובנייה (הותמ"ל) לקידום מסמכי התכנית לדיון בהפקדה של התכנית. מדובר באחת התוכניות הגדולות של פתח תקווה להתחדשות עירונית, בטח במקומות המרכזיים של העיר. מביקור במקום עולה עד כמה חשוב לחדש אותו עירונית.

צפו במתחם כיום. דמיינו 2030

מיני שכונת אנסקי

לפני התכנית, יפונו 256 דירות שקיימות היום ב-11 מבנים ישנים ובמקומם יוקמו לא פחות מ-822 יחידות דיור (בתכנון המקורי זה אפילו היה יותר מ-900). אחרי שיוקמו 3 בני 40 קומות ועוד 4 בני 4-9 קומות, יוקמו עוד 120 דירות קטנות, כדי להשלים את המתחם. בנוסף, יפותחו שטחי ציבור ירוקים ומגרשי משחקים פתוחים לדיירים.

אם לוקחים בחשבון את הממוצע ליחידת דיור למגורים בפתח תקווה, אז מדובר בתוספת של לפחות  כ-2000 תושבים, לאלה שנמצאים בו כיום. חזית המרכז המסחרי תפנה לרחוב אנסקי, בו נבנה בימים אלה חניון שניידר הענק על פינת קפלן. מדובר במרכז מסחרי עם פוטנציאל עסקי רב, נוכח הקירבה של המתחם לבית חולים בילינסון. 

לדברי מנהלת כרמים, האחראית על ההתחדשות העירונית בפתח תקווה, התכנית מציעה תמהיל מאוזן בין דירות לשטחי ציבור, ביניהם פארקים ומתקנים. לבקשת התושבים, השכונה החדשה תכלול בית ספר, גני ילדים, מעונות יום ושטחי מסחר ועוד. "התכנית צפויה להיכנס לדיון בהפקדה במהלך החודשים הקרובים וכולנו תקווה שעד מחצית השנה האזרחית החדשה, תאושר ותעבור לשלב ההיתר", נמסר.

הפרויקט מצא על משולש הרחובות - אנסקי, קפלן , אמסטרדם
הפרויקט נמצא על משולש הרחובות - אנסקי, קפלן , אמסטרדם

היזמים: קבוצת תדהר וחברת חיים שמי ובניו

הפרויקט הוא תולדה של יוזמה משותפת בין תדהר לחיים שמי ובניו. חברת תדהר ותיקה ומוכרת ברמה הארצית, במיוחד בנדל"ן למגורים. החברה פרסמה באתר שלה את פרטי פרויקט אנסקי, כבר לפני חודשים רבים. קבוצת תדהר בע"מ, המוכרת בשם המקוצר "תדהר", היא חברה פרטית ישראלית העוסקת בייזום, הקמה, ושיווק פרויקטים למגורים, מסחר ותעשייה בישראל ומחוצה לה. יו"ר תדהר הוא גיל גבע.

חיים שמי ובניו היא חברת נדל"ן ותיקה ומוכרת מפתח תקווה (משרדיה בב.ס.ר סיטי), שמתמחה בהתחדשות עירונית בפתח תקווה ויש לה בכל זמן נתון, מספר גדול של פרויקטים בעיר – בשלב התכנון, הבנייה, השיווק והאכלוס. חלקם גם סיקרנו, כמו הפרויקט באברבנאל. יו"ר החברה הוא יהורם שמי. על העיצוב המודרני שמתוכנן בפרויקט אנסקי בפתח תקווה, אחראי משרד האדריכלים המוביל יסקי מור סיון (שלו שייכים ההדמיות בכתבה ובסרטון), המתמחה בבנייה רוויה בשילוב בנייה ירוקה.

שטח תכנית מתחם אנסקי

לפני שמונה חודשים דיווחנו לכם על פרויקט מתחם אמסטרדם הסמוך למתחם אנסקי ולמעשה מהווה רצף שכונתי שלו. מתחם אמסטרדם של קבוצת יובלים, כולל 6 מבני מגורים בני 5-9 קומות וכן בניין משרדים אחד בן 8 קומות.

עוד ב-נדלן

יצחק שדה 1-19 פתח תקווה

מה קורה ביצחק שדה 1-19 פתח תקווה? ביקור מגלה צורך דחוף בהתחדשות עירונית

אם רציתם לראות פער מוחשי ברמת מגורים בפתח תקווה בין השכונות החדשות לשכונות הישנות של העיר, כדאי לכם לבקר בתחילת הרחוב הראשי של רמת ורבר במספרים האי-זוגיים. לטענת חלק מהדיירים, יש שם חריגות בנייה לא חוקיות, דירות מפוצלות ללא אישור, תוך הפקעת שטח ציבורי, זאת לצד הזנחה של ניקיון.

המשך קריאה »
פרויקט רח' ח"ן 8-10 פתח תקווה קטה גרופ

קטה גרופ ישקיעו כ-110 מיליון ש"ח בהתחדשות עירונית בח"ן 8-10 פתח תקווה

אירוע ההריסה בשכונת רמת ורבר, התקיים אתמול בנוכחות אנשי חברת הנדל"ן המוכרת בעיר, דיירים, תושבים ועורכי הדין המלווים את הפרויקט. במסגרת האירוע החלה הריסת 32 דירות שאיכלסו שני בניינים ישנים ומוזנחים, בני כ-50 שנה, שבמקומם צפויים לקום 2 בנייני מגורים חדישים ומודרניים בני 9 קומות כל אחד, שיאכלסו 96 דירות. צפי אכלוס: 2027. 95% מהדירות כבר נמכרו. מחירי הדירות בפנים.

המשך קריאה »
וילה למכירה בפתח תקווה נווה עוז

צפו מבפנים: וילה ענקית בנווה עוז מוצעת לאחרונה למכירה ב-7.4 מיליון ש"ח (וידאו)

בסימטה הולנדית שקטה ודו סטרית, נושק לנווה עוז הותיקה, על רחוב סעדיה עפארי 26, נמצאת וילה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, בה התגוררו עד לאחרונה משפחה של זוג רופאים. ביקור מבפנים גילה לנו שהיא אומנם זקוקה שיפוץ (לא מהיסוד), אבל המיקום והגודל (12.5 חדרים על 300 מ"ר), עושים את שלהם וכבר משכו לא מעט מתעניינים לנכס, שרק לאחרונה הוצע למכירה על ידי משרד תיווך ניסן אילון.

המשך קריאה »
רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב פתח תקווה

פרויקט רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב של שמי אושר להפקדה. לפי התמונות אפשר להבין למה

קירות מתפוררים, עמודים עם יציבות בסימן שאלה, סורגים חלודים, זבל וגרוטאות – קשה להאמין שככה חיים בפתח תקווה בשנת 2024. אבל בעוד כשלוש-ארבע שנים, לפי התכנון יקומו במקום 54 יחידות דיור ישנות ומוזנחות כ-220 דירות חדשות בארבעה בניינים, שלושה מהם בני 10 קומות ועוד מגדל מגורים ענק של כ-27 קומות באחד מהפרויקטים הבולטים של חיים שמי. צפו בתמונות מהשטח.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading