גשר הולכי רגל רחוב הרב מלכה הפארק הגדול

העירייה: בקרוב יחלו עבודות גשר "הרב מלכה" שיחבר בין נווה גן לפארק הגדול של פתח תקווה

הפרויקט צפוי לאפשר להולכי רגל מעבר בטוח מעל הכביש הסואן באמצעות גשר, שאורכו יהיה 102 מטרים, רוחב 5 מטרים ויכלול שטח רחבת תצפית לאגם המלאכותי של 130 מ"ר. מדובר בפרויקט מורכב מבחינה תכנונית, עליו אמון משרד האדריכלים ורטהיים אדריכלים, שיכלול כיכר תחתונה מוצלת, שתחבר את הגשר לכניסה המזרחית של הפארק.

ככלל, איזור הפארק הגדול (פארק אוחיון), הולך ומשנה את פניו, כשסמוך אליו, בחלקו הצפוני, מוקם פרויקט בזל פארק של קבוצת סופרין בשיתוף וייס, שיכלול מגדל בן 27 קומות עם קומת קרקע מסחרית. בימים האחרונים החלו עבודות תשתית לסלילת כביש/מעבר בסמוך לפרויקט. באפריל 2022 דיווחנו על כך שאושרה הקמה של 3 מגדלים בני 40 קומות כ"א, צמודים גם הם לחלק הצפוי של הפארק, במה שצפוי להיקרא "מרכז עזריאלי" פתח תקווה.

מבט מגבוה על הפארק הגדול ושכונת נווה גן הצמודה לו. מתי יוקם הגשר?
מבט מגבוה על הפארק הגדול ושכונת נווה גן הצמודה לו. מתי יוקם הגשר?

לדברי העירייה, לאחרונה הושלם שלב התכנון של הגשר ובקרוב יחלו עבודות ההקמה. גשר הרב מלכה מצטרף לגשרים נוספים שבתהליכי תכנון ובנייה כמו הגשר מעל רחוב גיסין, גשר מעל דרך רבין, גשר מעל דרך אם המושבות וכן ארבעה גשרי הולכי רגל במזרח העיר (גלוסקא, רות, שלמה, הושע) שמקודמים ע"י נתיבי ישראל מעל כביש 40.

בנוסף, מתוכנן גשר נוסף מעל כביש 4, שעתיד לחבר את אזור העסקים פארקטק (קריית אריה) לתחנת הרכבת הקלה ממזרח. אלו בנוסף לגשרים הקיימים בעיר, ברח' ראשון לציון ושני גשרים על ציר ז'בוטינסקי, כשהמפורסם מביניהם הוא גשר המיתרים, המחבר בין הקניון הגדול לבית החולים בילינסון.

השביל שנסלל בסמוך לפרויקט בזל פארק

עוד ב-מהנעשה בעיר

מישהו ראה את נאוד סיהבאטו? תושב פתח תקווה בן 16 נעלם מיום רביעי

דוברות המשטרה פרסמה היום בקשת סיוע מהציבור לאיתור נעדר בסיכון תושב העיר. מדובר בנאוד סיהבאטו, רק בן 16, שנראה לאחרונה ב-16.10 ברחוב שטמפפר במרכז העיר ובדקות אלה ניתן אישור לפרסם את דבר היעדרותו. כל היודע על דבר על מקום הימצאו, מתבקש להתקשר למוקד 100 של משטרת ישראל או לתחנת משטרת פתח תקווה, בטלפון: 039393444. תיאורו:

המשך קריאה »
10 אירועי סוכות פתח תקווה

מסדרים לכם את החג: 10 אירועים בולטים ששווה לבדוק – בסוכות 2024 פתח תקווה

בצל רוחות המלחמה שעדיין מנשבות, עם אזעקה שלשום (מספר 37 בעיר מה-7.10), שהזכירה לנו את המציאות המטורפת בה אנחנו חיים – רוב האירועים המתוכננים לסוכות תשפ"ה – צפויים להתקיים כמתוכנן. האירוע הגדול ביותר שתוכנן – פסטיבל יאסו עם אתניקס ועדן חסון, שאמור היה להתקיים בפארק אוחיון – בוטל, אבל יש לא מעט אירועים קטנים יותר, שיכולים להעביר לפתח תקוואים את החג בנעימים.

המשך קריאה »
ילדה נפלה למותה בגיסין

ילדה בת 8 נהרגה מנפילה מהקומה התשיעית בבניין מגורים בגיסין פתח תקווה

הילדה הובהלה לבית החולים בילינסון במצב אנוש – ושם נקבע מותה. לדברי משפחתה, היא מעדה ונפלה מהגובה הרב. כוחות ההצלה והמשטרה הגיעו מיד למקום וביצעו פעולות החייאה בילדה, שסבלה מפגיעה רב מערכתית. עדיין לא ברורות הנסיבות המלאות של המקרה, שממשיך להיחקר על ידי המשטרה גם בשעות אלו.

המשך קריאה »
שריפה בקולנוע היכל פתח תקווה חשוד נעצר בהצתה

צפו: מעצרו של החשוד בהצתת קולנוע היכל במרכז פתח תקווה (וידאו בלעדי)

לידי פתח תקווה NEWS הגיעו התמונות ממעצרו של החשוד בהצתה של אולם הקולנוע הנטוש ברחוב ההסתדרות שבעיר. מהמשטרה עדיין לא נמסר מה המניע לאירוע החריג. במשך שעה ארוכה עמלו כארבעה צוותי כיבוי אש, לצד עשרות אמבולנסים וניידות שחסמו את הרחוב העמוס, לכבות את השריפה, שלבסוף כובתה ללא נפגעים. בית הקולנוע היכל אינו פעיל מזה 20 שנה.

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading