צפו: אוהדי מכבי פתח תקווה חוגגים את החזרה לראש הטבלה לאחר 3:0 על אשדוד

כ-1000 מאוהדי הקבוצה הגיעו הערב לאצטדיון "שלמה ביטוח" לצפות בניצחון, די צפוי יש לומר, על האחרונה בטבלה. למרות היריבה החלשה. רבים מהצופים היו ילדים מחלקת הנוער ובית הספר לכדורגל, שעודדו את מכבי לאורך כל המשחק. הניצחון החזיר את "הגברים בכחול" לפסגה, כשצמודה להם, עם אותו מספר נקודות היריבה העירונית הפועל, שסיימה ב-1:1 עם עכו בחוץ.

אחרי המשחק ה-27 של מכבי פתח תקווה והמשחק ה-28 של הפועל פתח תקווה העונה בליגה הלאומית, נראה שהשתיים בדרך הנכונה. כשהפלייאוף בפתח, בשתי הקבוצות מקווים מאוד לא ליפול ביישורת האחרונה ולהצליח להגשים את מה שמאחלים לו אוהדי מכבי והפועל – עלייה לליגת העל. למרות ששתיהן מוליכות את הטבלה, יש עוד כ-30 נקודות בקופה ובליגה הלאומית הכל יכול לקרות.

צפו באוהדי מכבי פתח תקווה באצטדיון "שלמה ביטוח"

הבוננזה של סולומון

שתי הקבוצות שיחקו הערב במקביל, בעוד מחזור במסע לליגת העל, אבל לקראת חג פורים – מכבי פתח תקווה יצאה מחויכת יותר, לאחר 3:0 קל מול האחרונה בטבלה והיורדת הודאית – א.ס.אשדוד. היהלום, עידן טוקלומטי, נתן את הסיפתח בדקה ה-23, שקיבל מסירה מסירה נהדרת ממוטי ברשצקי ובעט מקרוב פנימה. לא עברה דקה וארד בר הכפיל את התוצאה,לאחר שבעיטה שלו פגעה באיליה שקורין והטעתה את השוער. בר השלים צמד (ראשון שלו בבוגרים) בבעיטה יפה מרחוק, שקבעה את התוצאה.

אוהדי מכבי פתח תקווה - חוזרים לפסגה

ביציע המכובדים האווירה הייתה רגועה, שקצת הזכירה את משחק הגומלין ברבע הגמר מול מכבי תל אביב, שנערך ברביעי האחרון, בסוג של "לפרוטוקול בלבד" לאחר ה-4:0 במשחק הראשון. הפעם, נוכח היריבה החלשה, שכבר איבדה ממזמן עניין בליגה, הניצחון היה צפוי – ואכן הוא הושג בקלות. אבי לוזון נראה מחויך בסוף המשחק, לא רק בגלל התוצאה, אלא גם בגלל ששמע כי מנור סולומון יפתח בהמשך הערב לראשונה בהרכבה של פולהאם.

אבי לוזון מחויך ביציע

נדנדה עירונית בפסגה

לוזון ומכבי פתח תקווה יודעים ששער נוסף של סולומון בפרמייר ליג (לאחר משחק רביעי ברציפות), יעלה את מניותיו של השחקן הצעיר וערכו צפוי לנסוף בעוד כמה מיליונים – וזה אכן קרה, לאחר שהבקיע את שער השוויון מול ברנטפורד. כידוע, מכבי צפויה לקבל כ-20 אחוזים מדמי ההעברה של השחקן, במידה והוא יימכר לקבוצה אחרת. ידוע גם כי רצף השערים עורר התעניינות בקרב המועדונים הגדולים באנגליה, שיהיו מוכנים לשים עליו כסף רב – זאת במידה ויכולתו הטובה תימשך העונה.

אוהדי מכבי פתח תקווה מרוצים ביציע

בהפועל פתח תקווה לא חושבים על מיליונים, אבל מתמקדים חזק במטרה לעלות ליגה. לאחר ההפסד בגומלין רבע גמר הגביע לאשדוד ולפניו ההפסד המפתיע להפועל רמת גן בליגה בבית, חניכיו של עפר טסלפפה שוב לא הצליחו לנצח, לאחר 1:1 בחוץ מול הפועל עכו. דרור ניר השווה להפועל לאחר ביצוע נפלא בדקה ה-52.

הניצחון של מכבי פתח תקווה, לצד התיקו של הפועל, גרם לנדנדה בפסגת הטבלה, כשהשחקנים של בני לם, שוב כבשו את הפסדה לאחר מספר שבועות בהם היריבה העירונית הסתגלה עליהם מלמעלה. למכבי צפוי כבר בעוד 3 ימים (חמישי, 19:45), משחק השלמה קשה מול הפועל אום אל פאחם מהמקום הרביעי ולאחר מכן היא תחזור לבית כשתארח הפועל עכו ביום שני עוד שבוע (19:00). הפועל פתח תקווה תצא עוד שבוע שוב לצפון, למפגש מול הפועל עפולה.

עוד ב-ספורט

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »
מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

צפו: כ-8000 צופים הגיעו לדרבי הגדול של פתח תקווה. רק הכדורגל ניצח (וידאו)

חגיגת כדורגל במשחק מחשמל של היה פה עשור בין מכבי להפועל פתח תקווה הסתיים בתיקו 2:2, לאכזבתם של אוהדי שתי הקבוצות. הפועל, שאירחה את המשחק, מילאה את היציע המזרחי והביאה 6522 אוהדים ואילו מכבי הביאה כמות נכבדה של 1380 משלה, שמילאו את יציעי 4+5. למרות המתח הרב במשחק הגורלי, האירוע התנהל בצורה מסודרת ללא אלימות או תקריות. צפו בדברי האוהדים:

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading