אוהדי הפועל פתח תקווה מתרגשים מתחילת הליגה

צפו בטירוף אוהדי הפועל אחרי ניצחון בדקה ה-90 על עכו. גם מכבי מתקרבת לליגת העל

מרחק נגיעה: מכבי פתח תקווה והפועל פתח תקווה מתקרבות לליגת העל אחרי נצחונות דחוקים, כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום. שער בדקה ה-90 של עידן ורד קבע ניצחון 2:1 דרמטי להפועל באצטדיון "שלמה ביטוח", לעיני כ-3000 אוהדים. מנגד, הלוזונים, חזרו מעפולה עם ניצחון 1:0 קטן אבל גדול על עירוני טבריה, שהרחיק אותה חמש נקודות מהמקום השלישי.

עברו רק ארבעה ימים מהדרבי המאופס, שהותיר את שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות עם נקודה אחת כל אחת ועדיין בלי ניצחון בפלייאוף הלידה הלאומית ועם הידיעה הברורה – שהיום הן חייבות לנצח כדי להשאיר אותן על המסלול לליגת העל. מי שהייתה יותר בלחץ זו הפועל, שאת המחזור ה-33 התחילה כשהיא במקום השלישי, עם אותו מספר נקודות כמו עירוני טבריה, לה הפרש שערים טוב ביותר.

אוהדי הפועל ביציע מריחים את ליגת העל

שמרו את הטוב לסוף

על הנייר, קיבלה הפועל משחק נוח, בבית, מול הפועל עכו, שכבר איבדה מזמן את הסיכוי לעלות. אבל אצל השחקנים של עופר טסלפפה הכל הולך קשה העונה. הפועל פתח תקווה ירדה להפסקה בפיגור 1:0 משער של גיורגי גבדווה בדקה ה-21, לקול שריקות בוז מהקהל, שהתאכזב מהיכולת החלשה מאוד שקבוצתו הפגינה, בלי אף סיכון ממשי על שער האורחים.

במחצית השנייה, עם רוח גבית של הקהל, שלא הפסיק לעודד (למרות טפטופסים של קללות ושריקות בוז לעבר המאמן), שחקני הפועל מעט העלו את הרמה וזה קיבל ביטוי בוולה אדיר של עוז פרץ בדקה ה-60, שנכנס כמחליף ושוב הוציא את הפועל מבור. למרות השאר, הפועל התקשתה והמשיכה לגלות יכולת די חלשה, אך למזלה, עידן ורד ניצל עירבוביה הרחבת עכו ונגח מקרוב שער ניצחון בתוספת הזמן, שהקפיץ את היציע המערבי וקבע 2:1 דרמטי.

הפועל פתח תקווה מנויים
הפועל פתח תקווה מנויים

שקורין הרחיק את טבריה מפתח תקווה

לא פחות דרמטי היה בעפולה, שם מכבי פתח תקווה יצאה למשחק חוץ קשה מול עירוני טבריה, שהסתננה למקום ה-3, בין שתי הפתח תקוואיות. גם כאן, שחקני של בני לם התקשו לפתח משחק איכותי ורק בדקה ה-69 הבקיעו את שער המאחרים משער של איליה שקורין, שדחק מקרוב. קהל של כמה עשרות אוהדים הגיעו לצפון הרחוק וחזר מאושר כשקבוצתו שומרת על המקום הראשון ומגדילה את הפער מעירוני טבריה לחמש נקודות.

וכך, כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום, אפשר להגיד בפה מלא שזאת תהיה הפתעה גדולה, אם שתי קבוצות הכדורגל של פתח תקווה לא יעלו ליגה בסיום העונה. אבל, כדי שזה יקרה, הן צריכות עוד נקודות ועדיף כבר במחזור הקרוב, כשכבר ביום חמישי הקרוב (20:00) מכבי תארח בביתה את אום אל פחם מהמקום הרביעי והפועל תארח למחרת (שישי, 16:00)

ניצחון של מכבי והפועל, יגדיל את הפער בין הלוזונים למקום השלישי ל-8 נקודות, מה שלמעשה יסגור עבורם מעשית את סיפור העלייה. הפועל, במקרה כזה, תגדיל את הפער ל-6 נקודות מהמקום השלישי ואז יספיקו לה שלוש נקודות משלושה מחזורים, כדי לחזור לליגת העל אחרי עשור.

שחקני מכבי חוגגים בחדר ההלבשה אחרי הניצחון על טבריה. צילום: VRDIGITAL
מכבי פתח תקווה והפועל פתח תקווה - קרובות קרובות

עוד ב-ספורט

זו שלמעלה וזו שלמטה: מכבי פתח תקווה השפילה 4:1 את הפועל פתח תקווה (וידאו)

הדרבי הפתח תקוואי שנערך אתמול אומנם היה לפרוטוקול בלבד, לאחר שהפועל ירדה ליגה ומכבי הבטיחה את הישארותה, אבל היוקרה העירונית הייתה על הכף. כ-2000 אוהדי מכבי (לה זה היה משחק ביתי) מול כ-400 אוהדי הפועל, ראו משחק חד צדדי שהבהיר לכולם מי קבוצת הכדורגל ששולטת בעיר. לאחר סיום המשחק נרשמה תיגרת אוהדים במגרש האימונים של מכבי.

המשך קריאה »

מכבי פתח תקווה יצאה במבצע: קנו כרטיס לגמר הגביע וקבלו גם כרטיס לדרבי. כמה כרטיס?

בעוד יומיים (שבת, 18:00), ייערך הדרבי הפתח תקוואי באצטדיון שלמה ביטוח, בסוג של משחק לפרוטוקול בלבד – היות ומכבי הבטיחה את הישארותה בליגת העל ואילו הירידה של הפועל פתח תקווה נקבעה סופית לשתי קבוצות הכדורגל של העיר נשאר להילחם על היוקרה העירונית – גם במגרש וגם ביציע. לראשונה, מאז הדרבים האחרונים – למכבי צפוי להיות רוב ביציעים. מחירי הכרטיסים – בפנים.

המשך קריאה »

ניצחון אחד מגביע והעפלה לאירופה: מכבי פתח תקווה בגמר גביע המדינה לכדורגל (וידאו)

שחקניו של רן קוז'וך עשו את מה שמצופה מהם וניצחו בחצי הגמר את הפועל נוף הגליל מהליגה הלאומית 3:0 משערים של מאור לוי, לירן חזן ועצמי של אזולאי במשחק שנערך בנתניה. כ 3000 אוהדים ליוו את הקבוצה למשחק, כשחלקם חיכו להריע לשחקנים במגרש האימונים בן דרור, לאחר שחזרו העירה. הגמר ייערך בבלומפילד ב-30.5 (20:30) מול הפועל באר שבע, לה מכבי הפסידה בגמר של 2020.

המשך קריאה »
מי ייבחר ליו"ר? מימין: אלעד שונשיין, אביעד ליבוביץ' וארטיום סלוצקי (תמונות מתוך פייסבוק)

הפועל פתח תקווה ירדה ליגה באופן מעשי. את האוהדים מעניין: מי יהיה ב-ועד המנהל?

האפיזודה של הכחולים-לבנים מסירקין בליגת העל הייתה קצרה באופן טראגי, לאחר ששנה בלבד מאז עלתה מהליגה הלאומית, אתמול נקבע באופן מעשי, שאוהדי הפועל צריכים לתכנן לו"ז חדש ולסגור שוב את ימי שיש בצהרים. זה קרה אחרי הפסד 0:1 הכי כואב בחוץ למ.ס. אשדוד, שכבשה שער שאושר בהחלטה שערורייתית. בינתיים, האוהדים מתכוננים לבחירות הועד המנהל, שייערכו ביום שלישי (30.4).

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading