שווארמה ג'מילה פתח תקווה בעמי ב.ס.ר סיטי

צפו: רשת ג'מילה שווארמה פתחה את הסניף הראשון שלה בעמי ב.ס.ר סיטי. כמה עולה מנה?

אחרי השקעה רבה, תכנון ארוך וחצי שנה הקמה, אפשר להפסיק לרייר: למרות שמדובר רק בפתיחת תקופת ההרצה, עשרות לקוחות רעבים פקדו היום את המקום והזמינו מנות שווארמה עסיסיות לארוחת צהרים. הקונספט הוא קודם כל שווארמה, אבל בהמשך התפריט יורחב לבשרים נוספים על הגריל. אמיר זיידנר, בעלים ושותף: "פתחנו את הסניף במקום הכי חם בעיר ואנחנו הרבה יותר מרק שווארמה".

מתקפת רשתות השווארמה בפתח תקווה תופסת תאוצה ולאחר דבוש (שפתחו לפני כחצי שנה) ולאחר יאשקה (שפתחו החודש), נכנס שחקן חזק, שגם הוא מצפה להכניס את הבשר שלו לפה של מאות אלפי פתח תקוואים רעבים. רשת ג'מילה היא רשת שווארמיות חדשה, שבחרה את פתח תקווה ואת מתחם עמי ב.ס.ר סיטי כסיפתח שלה לפני התרחבות לסניפים נוספים.

צפו: עשרות לקוחות ג'מילה הזמינו שווארמה ביום הפתיחה

יותר מסעדה - פחות דוכן שווארמה

אם יש הימור די בטוח בענף המסעדנות, זה שווארמה, מאכל שכמעט כל ישראלי מפנטז עליו, חוץ מהטבעונים והצמחונים כמובן. זאת הסיבה שנראה כי לג'מילה יש קלף מנצח, אבל הם יודעים כי התחרות שיש להם מול רשתות נוספות באותה קונספט, שפתחו סניפים בעיר, היא לא פשוטה. "אנחנו לא בתחרות עם אף אחד", אומר לנו הבעלים, אמיר זיידנר. "מעבר לאיכות האוכל, הניקיון והשירות – אנחנו נמצאים במיקום אסטרטגי עם אווירה מיוחדת, שמאפיינת מסעדת בשרים ופחות שווארמיה".

זיידנר בכך פונה לקהל יעד שמחפש את השווארמה שלו לארוחת צהרים באווירה עסקית של משרדים. כאלה שלא אכפת להם אם תנזל להם על החליפה קצת טחינה, לפני שהם עולים לסגור עסקה במשרד. מעבר לכך, ג'מילה כמובן בונה על טראפיק של לקוחות שיגיע למתחם כבילוי בשעות המאוחרות וכמובן גם על המשלוחים (וולט + תן ביס), שצפויים להתחיל בעוד מספר שבועות.

עשרות לקוחות בג'מילה שווארמה פתח תקווה - ביום הפתיחה
עשרות לקוחות בג'מילה שווארמה פתח תקווה - ביום הפתיחה

הרצה: פיתה 49, לאפה 58. צ'יפס חופשי!

"סגרו על המקום כבר ב-2021 בתקופת הקורונה", מספר זיידנר. "ההקמה עצמה לקחה יותר זמן מהתכנון, כי רצינו להביא את המקום למוכנות הכי טובה על מנת שהאוכל ייצא הכי טוב ושהלקוחות יהנו. בחרנו במקום עם הרבה פוטנציאל ואנחנו כמובן בונים על הלוקיישן". זיידנר, תושב חולון, שואף להפוך את ג'מילה שווארמה למסעדת בשרים שוקקת, שיכולה להכיל לא פחות מ-70 סועדים בו זמנית, במקום ששטחו כ- 90 מ"ר.

"יש כאן מקום שכיף לשבת בו. מוצל, רואים אנשים מסתובבים, יש מוסיקה ברקע. אין הרבה מקומות כאלה", הוא מוסיף. מכיוון שזה הסניף הראשון של הרשת והוא נמצא בשלב הרצה – עוד לא גובש תפריט. כרגע הם מוכרים מנות שווארמה של פיתה ב-49 ש"ח ושל לאפה ב-58 ש"ח (עגל או הודו), כששימו לב: הצ'יפס (שהיה לא רע בכלל) והסלטים חופשים בכל תקופת ההרצה.

שעות הפתיחה כרגע: 11 עד 22 בלילה. משלוחים - בקרוב

בהמשך הכוונה היא להרחיב את התפריט גם לקבבים, חזה עוף, פרגיות ואולי אפילו שניצל בחלה. יחד עם זיידנר, שותפים בעסק שלושת האחים יגאל, אהרון ואמנון נאמני (שאמם קרויה על שם הרשת) – להם הייתה בעבר שותפות עסקית ברשת מסעדות אחרת. נכון לתקופת ההרצה, שעות הפתיחה יהיו מ-11 בבוקר עד 22 בלילה, כשביום שישי המקום יהיה פתוח עד 16 אחרי הצהרים. במוצאי שבת ייפתחו בהמשך לפי דרישה (שכנראה תהיה).

אז איך ג'מילה שוווארמה ביחס ליאשקה שווארמה ודבוש שווארמה? אז קודם כל תמיד נמליץ לכם על רשת חדשה שצירכה להוכיח את עצמה עם טעם חדשני, אבל ההבדל הוא באמת באווירה היותר נינוחה, עסקית – פחות דוכן שווארמה ויותר מסעדה. אגב, הסניף נמצא בתוך המתחם בין בניינים Y ו-C ועל החניה התת קרקעית (מכיוון תוצרת הארץ והשחם) לא תצטרכו לשלם אם תקנו ביותר מ-100 ש"ח. הסניף כשר (ובקרוב למהדרין).

עוד ב-אוכל ובילויים

אוכל בפתח תקווה

רעבים בפתח תקווה בחול המועד? אלה המקומות המומלצים להשקיט לכם את הבטן

עשרות אלפי תושבי פתח תקווה ישבו מחר בליל הסדר ויציינו פסח 2024, בשמחה מהולה בעצב ובדאגה למצב החטופים והמדינה. אם יש משהו מנחם ומסיח את הדעת, שהוא גם צורך טבעי של כולנו – זה לאכול בחוץ – ועם מעצמה קולינרית כמו שלנו, יש הרבה אפשרויות – גם בימים רביעי + חמישי. אז איפה הכי כדאי לאכול בחג? בדקנו בכמה ממתחמי האוכל הגדולים בעיר ואלה הממצאים:

המשך קריאה »
יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading