שווארמה ג'מילה פתח תקווה בעמי ב.ס.ר סיטי

צפו: רשת ג'מילה שווארמה פתחה את הסניף הראשון שלה בעמי ב.ס.ר סיטי. כמה עולה מנה?

אחרי השקעה רבה, תכנון ארוך וחצי שנה הקמה, אפשר להפסיק לרייר: למרות שמדובר רק בפתיחת תקופת ההרצה, עשרות לקוחות רעבים פקדו היום את המקום והזמינו מנות שווארמה עסיסיות לארוחת צהרים. הקונספט הוא קודם כל שווארמה, אבל בהמשך התפריט יורחב לבשרים נוספים על הגריל. אמיר זיידנר, בעלים ושותף: "פתחנו את הסניף במקום הכי חם בעיר ואנחנו הרבה יותר מרק שווארמה".

מתקפת רשתות השווארמה בפתח תקווה תופסת תאוצה ולאחר דבוש (שפתחו לפני כחצי שנה) ולאחר יאשקה (שפתחו החודש), נכנס שחקן חזק, שגם הוא מצפה להכניס את הבשר שלו לפה של מאות אלפי פתח תקוואים רעבים. רשת ג'מילה היא רשת שווארמיות חדשה, שבחרה את פתח תקווה ואת מתחם עמי ב.ס.ר סיטי כסיפתח שלה לפני התרחבות לסניפים נוספים.

צפו: עשרות לקוחות ג'מילה הזמינו שווארמה ביום הפתיחה

יותר מסעדה - פחות דוכן שווארמה

אם יש הימור די בטוח בענף המסעדנות, זה שווארמה, מאכל שכמעט כל ישראלי מפנטז עליו, חוץ מהטבעונים והצמחונים כמובן. זאת הסיבה שנראה כי לג'מילה יש קלף מנצח, אבל הם יודעים כי התחרות שיש להם מול רשתות נוספות באותה קונספט, שפתחו סניפים בעיר, היא לא פשוטה. "אנחנו לא בתחרות עם אף אחד", אומר לנו הבעלים, אמיר זיידנר. "מעבר לאיכות האוכל, הניקיון והשירות – אנחנו נמצאים במיקום אסטרטגי עם אווירה מיוחדת, שמאפיינת מסעדת בשרים ופחות שווארמיה".

זיידנר בכך פונה לקהל יעד שמחפש את השווארמה שלו לארוחת צהרים באווירה עסקית של משרדים. כאלה שלא אכפת להם אם תנזל להם על החליפה קצת טחינה, לפני שהם עולים לסגור עסקה במשרד. מעבר לכך, ג'מילה כמובן בונה על טראפיק של לקוחות שיגיע למתחם כבילוי בשעות המאוחרות וכמובן גם על המשלוחים (וולט + תן ביס), שצפויים להתחיל בעוד מספר שבועות.

עשרות לקוחות בג'מילה שווארמה פתח תקווה - ביום הפתיחה
עשרות לקוחות בג'מילה שווארמה פתח תקווה - ביום הפתיחה

הרצה: פיתה 49, לאפה 58. צ'יפס חופשי!

"סגרו על המקום כבר ב-2021 בתקופת הקורונה", מספר זיידנר. "ההקמה עצמה לקחה יותר זמן מהתכנון, כי רצינו להביא את המקום למוכנות הכי טובה על מנת שהאוכל ייצא הכי טוב ושהלקוחות יהנו. בחרנו במקום עם הרבה פוטנציאל ואנחנו כמובן בונים על הלוקיישן". זיידנר, תושב חולון, שואף להפוך את ג'מילה שווארמה למסעדת בשרים שוקקת, שיכולה להכיל לא פחות מ-70 סועדים בו זמנית, במקום ששטחו כ- 90 מ"ר.

"יש כאן מקום שכיף לשבת בו. מוצל, רואים אנשים מסתובבים, יש מוסיקה ברקע. אין הרבה מקומות כאלה", הוא מוסיף. מכיוון שזה הסניף הראשון של הרשת והוא נמצא בשלב הרצה – עוד לא גובש תפריט. כרגע הם מוכרים מנות שווארמה של פיתה ב-49 ש"ח ושל לאפה ב-58 ש"ח (עגל או הודו), כששימו לב: הצ'יפס (שהיה לא רע בכלל) והסלטים חופשים בכל תקופת ההרצה.

שעות הפתיחה כרגע: 11 עד 22 בלילה. משלוחים - בקרוב

בהמשך הכוונה היא להרחיב את התפריט גם לקבבים, חזה עוף, פרגיות ואולי אפילו שניצל בחלה. יחד עם זיידנר, שותפים בעסק שלושת האחים יגאל, אהרון ואמנון נאמני (שאמם קרויה על שם הרשת) – להם הייתה בעבר שותפות עסקית ברשת מסעדות אחרת. נכון לתקופת ההרצה, שעות הפתיחה יהיו מ-11 בבוקר עד 22 בלילה, כשביום שישי המקום יהיה פתוח עד 16 אחרי הצהרים. במוצאי שבת ייפתחו בהמשך לפי דרישה (שכנראה תהיה).

אז איך ג'מילה שוווארמה ביחס ליאשקה שווארמה ודבוש שווארמה? אז קודם כל תמיד נמליץ לכם על רשת חדשה שצירכה להוכיח את עצמה עם טעם חדשני, אבל ההבדל הוא באמת באווירה היותר נינוחה, עסקית – פחות דוכן שווארמה ויותר מסעדה. אגב, הסניף נמצא בתוך המתחם בין בניינים Y ו-C ועל החניה התת קרקעית (מכיוון תוצרת הארץ והשחם) לא תצטרכו לשלם אם תקנו ביותר מ-100 ש"ח. הסניף כשר (ובקרוב למהדרין).

עוד ב-אוכל ובילויים

כ-16,000 תושבים הגיעו לפסטיבל הקינוחים הראשון של פתח תקווה ביד לבנים (וידאו)

האירוע הסתיים אתמול בהצלחה עם הופעתה של הזמרת יסמין מועלם, מהכוכבות העולות של המוסיקה הישראלית. כבר בשעה 19:30 החלו הראשונים מהקהל להגיע ועמדו בתור הארוך שהשתרך כמעט עד רחוב ארלוזורוב. התור התקדם במהירות וכולם נכנסו לפני ההופעה של מועלם, שהחלה ב-21:30. הפסטיבל החל כבר שלשום עם הופעה של כוכבת הילדים ניבה קשת ולאחר מכן הזמר מוש בן ארי.

המשך קריאה »
מריונלה פתח תקווה

מריונלה (MARIONELLA) האיטלקית נפתחה אתמול בפתח תקווה בהשקעה של 6.5 מיליון ש"ח

עם שטח של 350 מ"ר (לא כולל החצר והדשא), שיכול להכיל כמעט 150 סועדים בו זמנית, בעלי המסעדה בהחלט נותנים כאן הצהרת כוונות ומעלים את רף התחרות של המסעדות האיטלקיות של פתח תקווה. המקום החדש, במתחם המסחרי של הסיבים 18, מחליף את הסניף האחרון ששרד מרשת ספגטים. יחד עם עיצוב יוקרתי ושף בעל שם – במריונלה בטוחים שיש להם קלף מנצח (וכשר). התפריט עם המחירים – בפנים

המשך קריאה »
קובי אשרת היכל התרבות פתח תקווה

צפו: אולם מלא צופים בהיכל התרבות פתח תקווה בערב יום הולדת 80 לקובי אשרת (וידאו)

כ-800 פתח תקוואים הגיעו לערב הוקרה, שהתקיים לכבודו של המלחין עם הרזומה הכי חזק בתולדות המוסיקה בישראל. אומנים רבים כיבדו את אושרת בשירים שהולחנו על ידו לאורך השנים, ביניהם: ריקי גל, בן ארצי, נתן דטנר, חלב ודבש עם לאה לופטין ועוד רבים וטובים. הערב אורגן על ידי אגף התרבות של עיריית פתח תקווה, בראשות אריה ימיני. אושרת: "אני מרגיש בן 40". צפו בראיונות מאחורי הקלעים.

המשך קריאה »
מיקי שמו קונדיטורייה שמו פתח תקווה

בקרוב: סניף חדש של "קונדיטוריית שמו" ייפתח בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

בעוד כחודשיים תתווסף לחובבי הבצק והמאפים, עוד אופציה קולינארית – והפעם מבית הייצור של מיקי שמו, אחד מהשף-קונדיטורים המוכרים בישראל, שיפתח את הסניף ה-14 שלו במקום הכי מסחרי בעיר – הקניון הגדול. לדברי הרשת, בסניף החדש, שגודלו יהיה 30 מ"ר, יושקעו כ-700 אלף ש"ח עם עיצוב מוקפד של סטודיו MU. "מעכשיו גם בפתח תקווה יוכלו ליהנות ממגוון המוצרים שלנו", אומרים בשמו.

המשך קריאה »