הקניון הגדול פתח תקווה - יריד מכוניות חשמליות

מחשמל: יריד מכוניות חשמליות ראשון בישראל יערך בעוד שבועיים בקניון הגדול פתח תקווה

ב-29 וב-30 ליוני (חמישי ושישי), רגע לפני היציאה לחופשת הקיץ, יהיה הרגע בו נראה הכי הרבה מכוניות חשמליות חדשות במקום אחד – ואנחנו לא מדברים על הכביש, אלא על החניון החיצוני של הקניון. שם תוכלו לראות, למשש וגם להיכנס למכוניות החשמליות הכי מתקדמות של היבואנים המובילים בארץ. לבאי היריד יוצעו הטבות מיוחדות, חבילת עסקה עם מימון, ביטוח, עמדת טעינה ונסיעת מבחן במקום.

טרנד המכוניות החשמליות לא פוסח כמובן על פתח תקווה ואת זה אפשר לראות בכבישים העמוסים בדגמים חדשים של מכוניות שלא פולטות עשן, שקטות והכי חשוב – חסכוניות. גם אתם הרגשתם שיש פחות תור בתחנות הדלק? אנחנו כן. לכן לא מפתיע הטיימינג של יריד המכנויות החשמליות הראשון בישראל, שצפוי להיערך עוד שבועיים בקניון הגדול (עופר) פתח תקווה.

היריד, שיהיה פתוח לקהל הרחב והכניסה אליו תהיה חופשית, יימשך יומיים ויתקיים בחניון החיצוני של עופר הקניון הגדול, במסגרתו יוצגו כל הדגמים המובילים, כולל הטבות מיוחדות, חבילת עסקה עם מימון, ביטוח, עמדת טעינה ונסיעת מבחן במקום בלי צורך בתיאום מראש והכל במקום אחד.

בין המציגים ביריד, המותגים: SKYWELL, EV MOTORS, GEELY, אלדן, EV זוקו, לובינסקי, אפקון, ONE TALDOR, מטרו, לוי יצחק, בנק דיסקונט, איתוראן, יניר תכנון מערכות, פוני, אודיבה, גריבו, אורה, ביטוח ישיר, EV SEVEN, אלי אביזרים ואוטו-פוינט. הקהל ביריד יוכל לקבל ייעוץ ע"י מומחי הרכב המובילים – בועז קורפל וכפיר כשריאן, אשר ילוו את המבקרים ויעניקו ייעוץ מקצועי לפני רכישה.

"זו פעם ראשונה שתחת קורת גג אחת יציגו יבואני הרכב את מגוון המכוניות החשמליות שלהן", מסר מנכ"לית הקניון, נעמי סימן טוב. "אנו שמחים להיות שותפים לעוד צעד המעודד אנרגיה ירוקה, נקייה ומתקדמת. היריד יציג טכנולוגיות חדשות בתחום, דגמים חדשים ופתרונות לצרכנים המעוניינים לעבור לרכב חשמלי, והכל במחירי מבצע מיוחדים ואטרקטיביים".

שעות פעילות היריד: יום חמישי ה-29.06 בשעות 10:00-20:00. יום שישי, ה-30.06, בשעות 09:00-14:00

עוד על טירוף המכוניות החשמליות בפתח תקווה

עוד ב-רכב ותחבורה

חניון שניידר פתח תקווה נפתח

צפו: החניון השני בגודלו בפתח תקווה נפתח היום בבית החולים שניידר (וידאו)

לא פחות מ-1500 מקומות חניה, מפוזרים על פני שבעה מפלסים, אמורים לשפר משמעותית את מצוקת החניה של בית החולים לילדים ושל המבקרים והעובדים בבית החולים בילינסון הצמוד לו. החניון החדש, שנבנה במשך שלוש שנים, למעשה מגדיל את חניון בית החולים פי שמונה. עלות החנייה היא אטרקטיבית יחסית לחניה של בתי חולים בערים אחרות – 25 ש"ח בלבד ליום שלם. צפו בביקור:

המשך קריאה »
כביש 471 ו-444 פתח תקווה

מחלצים פקק לפתח תקווה? נתיבי ישראל תתחיל בקרוב עבודות בכבישי 444 ו-471

לפי הדיווח, החברה הוציאה צו לתחילת העבודות, שצפויות להתבצע בקרוב בצומת נחשונים-מגדל אפק, שמדי בוקר חולפים בו אלפי מכוניות, כשרבות מהן שייכות לפתח תקוואים, או לכאלה שעובדים בעיר. לפי התכנון, יתווספו שני נתיבים נוספים על כביש 444 וכביש נתיב האצה בכביש 471. תושבי העיר, שעובדים בראש העין מתזמנים לפעמים שעה בעומס, במה שאמורה להיות נסיעה של כמה דקות. האם זה ישתנה?

המשך קריאה »
חניון ציבורי רחוב השחם פתח תקווה

בשורה לעובדים ולמבלים: עיריית פתח תקווה מכפילה את החניון הציבורי בשחם. העבודות החלו

אחד ממקומות החנייה הכי עמוסים בעיר, בדרך להתרחב בצורה משמעותית, במרכז העסקים והבילויים של רח' שחם. מתחם הכורכר, שאלפי מכוניות חונות בו מדי יום, יוסיף לשטחו מאות חניות נוספות, במטרה להקל על הצפיפות במקום שבכל יום רגיל משעה 9:00, כבר מפוצץ במכוניות של העובדים במשרדים. גם בלילות ובערבים, במיוחד של סופ"ש קשה למצוא מקום פנוי. העירייה: "פועלים לתת מענה חניה חינמי לתושבים".

המשך קריאה »
מכוניות חשמליות בפתח תקווה

עיר מחשמלת: יותר מ-13,000 מכוניות חשמליות נמכרו לפתח תקוואים מתחילת השנה

אם גם אתם שמתם לב לכמות הבלתי נגמרת של GEELY, ORA, TESLA, BYD, MG ועוד חשמליות על הכבישים שלנו – יש לזה גם אסמכתא. לפי נתוני משרד התחבורה, פתח תקווה נמצאת במקום השני אחרי תל אביב בכמות כלי הרכב החשמליים, שנקנו על ידי תושבי העיר – החל מינואר 2024. המיתון, המלחמה ומצב הרוח הלאומי – מסתבר שלא משפיעים על מי שרואה חשמלית על כבישי פתח תקווה – ורוצה גם אחת משלו.  

המשך קריאה »