מיכל בן חור - אינטל

הכר את העובד: קבוצת מלם תים פתח תקווה – מיכל בן-חור (Michal Ben-Hur), מנהלת פרויקטים

אם יש מישהי שמחוברת לפתח תקווה באותה רמה שהיא מחוברת למקום העבודה שלה – זו מיכל בן חור (Michal Ben-Hur), מנהלת פרויקטים בקבוצת מלם, בין חברות ה-IT המצליחות בישראל – אם לא ה… בן-חור היא לא רק תושבת פתח תקווה ותיקה, אלא גם עובדת 15 שנים במלם, חברה ותיקה בפתח תקווה, שרק לאחרונה עברה למשרדים חדישים בפארק גיסין (רח' גיסין 53). 

בפארק גיסין יושבת בן-חור יחד עם עוד כ-1000 עובדים, שמגיעים למשרדים בפתח תקווה. היא התחילה במלם כתומכת אפליקטיבית ובהמשך הקימה את מחלקת ה-QA בחטיבה. "היום אני מנהלת  פרויקטים", היא מספרת לנו בביקור במשרדים החדשים. "עובדת מול הלקוחות ומאפיינת את הצרכים שלהם. אני אוהבת שבמלם תים, אנשים ותיקים לצד צעירים, הולכים יד ביד ועוזרים אחד לשני". 

בן-חור פעילה גם בקהילה ומתנדבת באופן קבוע בבית החייל הבודד בפתח תקווה, כשלאחרונה הניעה מהלך של תרומת לפטופ מקבוצת מלם לחייל בודד. "במלם עבדתי גם כאמא צעירה, היא מציינת. "זו חברה שמאפשרת לי לעבוד בנוח, לצד עבודה בשיא הקידמה הטכנולוגית. זו חברה שצומחת עם העיר פתח תקווה". קבוצת מלם תים נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב בשווה של 1.34 מיליארד ש"ח (נכון ל- ביולי 2023)

צפו בביקור במשרדי קבוצת מלם תים ובמיכל בן חור

עוד ב-הכר את העובד

אליאור יעקובי - אינטל

הכר את העובד: אינטל פתח תקווה – אליאור יעקובי Elior Yaakobi – אנליסטית אבטחת מידע

בבניין המשרדים (החרוצים 7) החכם ביותר בקריית ההייטק של פתח תקווה, אם לא החכם ביותר בארץ (ויש האומרים גם בעולם), יושבת אליאור יעקובי (Elior Yaakobi), המשמשת כאנליסטית אבטחת מידע – באינטל פתח תקווה, סניף ישראלי של אחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות והמוכרות בעולם, העוסקת בייצור ובפיתוח מיקרו-מעבדים (שבבים) ופורצת דרך בתחום זה.

המשך קריאה »
גילת רשתות לווין - Ilya Plakhov - Regional TS Manager. איליה פלחוב

הכר את העובד: איליה פלחוב – גילת רשתות לווין – Ilya Plakhov – Regional TS Manager

הסיפור של איליה פלחוב (Ilya Plakhov) מרוסיה קצת שונה בנוף עובדי ההייטק בישראל. לאחר 15 שנות עבודה בגילת שירותי לווין בחו"ל, החליטו פלחוב ומשפחתו לעשות עלייה ובמקרה (או שלא), המשרדים הראשיים של חברת גילת, מעצמה עולמית בתחום הלווינים, שנוסדה ב-1987, נמצאים אצלנו בפתח תקווה, בפארק דניב, ברח' יגיע כפיים 21.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading