גילת רשתות לווין - Ilya Plakhov - Regional TS Manager. איליה פלחוב

הכר את העובד: איליה פלחוב – גילת רשתות לווין – Ilya Plakhov – Regional TS Manager

הסיפור של איליה פלחוב (Ilya Plakhov) מרוסיה קצת שונה בנוף עובדי ההייטק בישראל. לאחר 15 שנות עבודה בגילת שירותי לווין בחו"ל, החליטו פלחוב ומשפחתו לעשות עלייה ובמקרה (או שלא), המשרדים הראשיים של חברת גילת, מעצמה עולמית בתחום הלווינים, שנוסדה ב-1987, נמצאים אצלנו בפתח תקווה, בפארק דניב, ברח' יגיע כפיים 21.

"למעשה, ניצלנו את ההזדמנות", אמר לנו פלחוב, מנהל צוות טכני בכיר, Regional TS Manager, בביקורינו בגילת. "והחלטנו לאתגר את עצמנו ולנסות ולראות איך זה יהיה. למזלנו, ולי באופן אישי, שעבדתי בגילת כמעט 15 שנים בארץ מולדתי, יכולתי לבדוק את האופציה להצטרף למשפחה במשרדים הראשיים".

על העבודה בגילת ובפתח תקווה הוא מספר: "יש לי אפשרות להגיע לעבודה די מהר, כי אני גר צמוד לקריית אריה, באם המושבות הותיקה. אני אוהב את פתח תקווה – יש בה שילוב של ישן וחדש. חנויות ומסחר. היא בנויה היטב לטובת הקהילה". במשרדים של גילת בפתח תקווה יש כ-600 עובדים והחברה נסחרת בנאסד"ק בשווי של 1.32 מיליארד ש"ח (נכון ל-6 ביולי 2023).

צפו בביקור בגילת שירותי לווין ובראיון עם איליה פלאחוב

עוד ב-הכר את העובד

אליאור יעקובי - אינטל

הכר את העובד: אינטל פתח תקווה – אליאור יעקובי Elior Yaakobi – אנליסטית אבטחת מידע

בבניין המשרדים (החרוצים 7) החכם ביותר בקריית ההייטק של פתח תקווה, אם לא החכם ביותר בארץ (ויש האומרים גם בעולם), יושבת אליאור יעקובי (Elior Yaakobi), המשמשת כאנליסטית אבטחת מידע – באינטל פתח תקווה, סניף ישראלי של אחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות והמוכרות בעולם, העוסקת בייצור ובפיתוח מיקרו-מעבדים (שבבים) ופורצת דרך בתחום זה.

המשך קריאה »
מיכל בן חור - אינטל

הכר את העובד: קבוצת מלם תים פתח תקווה – מיכל בן-חור (Michal Ben-Hur), מנהלת פרויקטים

אם יש מישהי שמחוברת לפתח תקווה באותה רמה שהיא מחוברת למקום העבודה שלה – זו מיכל בן חור (Michal Ben-Hur), מנהלת פרויקטים בקבוצת מלם, בין חברות ה-IT המצליחות בישראל – אם לא ה…
בן-חור היא לא רק תושבת פתח תקווה ותיקה, אלא גם עובדת 15 שנים במלם, חברה ותיקה בפתח תקווה, שרק לאחרונה עברה למשרדים חדישים בפארק גיסין (רח' גיסין 53).

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading