קטה נדל"ן ניר 18 התחדשות עירונית כפר גנים ג'

צפו: ניר 18 פתח תקווה (Kata B Gimel) של קטה נדל"ן אחרי הריסה בכפר גנים ג'

עוד פרויקט התחדשות עירונית של קטה עולה שלב: לאחר שנהרסו שש יחידות דיור, של מבנה ישן ומוזנח בן 3 קומות, בעוד שנה וחצי-שנתיים יקום בניין מגורים מודרני ובוטיקי בשכונה המבוקשת ומעוררת העניין. הבניין צפוי להתנשא לגובה של 9 קומות ויכיל 19 יחידות דיור בתמהיל דירות של 2,4,5 ו-6 חדרים פלוס מיני פנטהאוזים בקומות העליונות. "נותרו דירות אחרונות למכירה". 

אם נדמה לכם שרואים הרבה קטה בעיר, אז לא טעיתם. לאחר שסיקרנו את הפרויקט החדשים של קטה גרופ וקטה יזמות, שבוע שעבר העלה הילוך פרויקט של הצלע השלישית במשפחה, קטה נדל"ן – ניר 18 בכפר גנים ג'. מדובר בפרויקט ייחודי של תמ"א 38/2, שכלל הריסת מבנה ישן ובנייתו של בניין מגורים חדש עם 19 יחידות דיור, המתנשא ל-9 קומות. 

צפו בהריסת המבנה בניר 18 כפר גנים ג' (באדיבות פייסבוק כרמים - המנהלת להתחדשות עירונית פתח תקווה)

קטה גימל: 80 יחידות על שטח של פחות מ-100 מ'

בשבוע שעבר עלו הטרקטורים והדחפורים על השטח והפילו את 6 יחידות הדיור של המבנה הקטן בן שלוש הקומות שנהרס. עם הפרויקט הזה, קטה נדל"ן, למעשה, השתלטה על המתחם, שצפוי לכלול בשנים הקרובות גם את הפרויקטים בלוחמי הגטו 35 (שיכלול 36 דירות) ולאחריו תגיע ההריסה של ניר 15 (שיכלול 27 יחידות דיור). סה"כ כ-80 יחידות דיור – על שטח של פחות מ-100 מטרים.

 הפרויקט ימותג בשם KATA B GIMEL – צירוף של שם החברה והשכונה. החברה היא קטה נדל"ן, בבעלות האח – אורי קטה. לגבי השכונה, המתחם נמצא על הגבול של כפר גנים ב' ו-ג' ובקטה העדיפו למתג את הפרויקט כשייך לכפר גנים ג', שנחשבת לחדשה ומבוקשת שיותר.

לקטה נדל"ן יש מספר פרויקטים בתכנון ובביצוע כיום בפתח תקווה, ביניהם: מבצע דקל 16 בנווה גן, אורלנסקי 22, הנשיאים 57-59, הנשיאים 16, הלל זכריה 17-19, מתחם פרנקפורטר ועוד רבים אחרים. פרויקט "קטה בגימל", הוא אבן דרך חשוב לחברה, עם מתחם התחדשות עירונית, הכולל הריסה ובנייה של שלושה מבנים בלב שכונת ביקוש.

ההריסה מלמעלה של ניר 18 בכפר גנים ג' - קטה נדל"ן
ההריסה מלמעלה של ניר 18 בכפר גנים ג' - קטה נדל"ן. באדיבות: רמי חכם, צילום חכם

משביחים בכפר גנים ג'

"המגמה שאנחנו מזהים", מתייחס קטה לכפר גנים ג'. "היא שדירות באזורי ביקוש קשיחים, שההיצע שם מוגבל, כדוגמת שכונה זו – הן מבוקשות מאוד וזה תואם את האסטרטגיה שלנו – לקדם ולבנות פרויקטים באזורי ביקוש ועם פוטנציאל השבחה משמעותי. בנוסף, היום אנשים מבינים שמשפחת קטה יודעת לתת רמה אחרת. יש את האיכות, רמות הגימור, חומרי הגלם – כל הדברים הקטנים שבסוף מתחברים לדבר גדול – בסוף אנשים מעריכים את זה ואפשר לראות את זה מתבטא במכירות".

קטה נדל"ן מקדמת בתחום ההתחדשות העירונית בלבד מאות יחידות דיור בפתח תקווה, מתוכן כ-400 יח״ד – כבר קיבלו את אישורה של הוועדה המקומית. קטה מציין כי החברה פעילה בתחום היזמי בכל אזור גוש דן ומחזיקה נכסים רבים בבעלותה, ביניהם בנייני דירות למגורים וגם נכסים מסחריים, שמושכרים לטווח ארוך. "בנוסף, אנחנו משביחים עתודות קרקע, מקדמים מתחמים של פינוי בינוי ורוקמים שותפויות עסקיות שונות, שמרחיבות את פעילותה ומחזקת אותה", אומר קטה. 

הריסת ניר 18 בכפר גנים ג' - של קטה נדל"ן
הריסת ניר 18 בכפר גנים ג' - של קטה נדל"ן. באדיבות: רמי חכם, צילום חכם

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם

מתחם קטה גימל KATA GIMEL - על המפה

תמונות הפתיחה באדיבות: רמי חכם, צילום חכם

עוד ב-נדלן

קרן ספרה רכשה מ"שיכון ובינוי" 50% מחניון שניידר פ"ת תמורת 91 מיליון ש"ח

עסקת הענק בתחום החניונים בפתח תקווה, הפכה לרשמית אתמול, לאחר שחברת קרנות הגידור המובילה בישראל הודיעה על חתימת הסכם, במסגרתו הקרן, תחת המותג PARK IN, תהיה שותפה במחצית מהבעלות על החניון החדש – השני בגודלו בעיר. העסקה בוצעה לפי שווי נכסי של 182 מיליון ש"ח לחניון, הכוללים תמורה של 31 מיליון ש"ח תמורת ההון העצמי, ו-60 מיליון ש"ח, המהווים 50% מחוב השותפות לבנקים

המשך קריאה »
נכס מסחרי להשכרה ז'בוטינסקי 105 פתח תקווה

מלך המזרנים OUT: שטח 100 מ"ר בחזית ז'בוטינסקי 105 פ"ת – מוצע להשכרה

לאחר שנים רבות, חנות המזרנים של על הרחוב הסואן, לפני הפנייה לרח' איינשטיין, פינתה את הנכס, שפעם הייתה בו חנות החיות "מלך האריות". איזה "מלך ייכנס" במקום, עדיין לא ידוע, מאחר שהשלט להשכרה נתלה רק לפני כשבוע וחצי. מדובר בלוקיישן אטרקטיבי בו חולפים עשרות אלפי אנשים מדי יום במכונית, ברגל וברכבת הקלה, שרואים היטב את המבנה בן שתי הקומות.

המשך קריאה »
אפעל 13 פתח תקווה על ציר ז'בוטינסקי צומת

בניין המשרדים אפעל 13 פתח תקווה של דמרי נפתח לשיווק: משכירים קומות שלמות

כל מי שעובר בצומת גהה בכניסה לעיר, ויש עשרות אלפים כאלה ביום, לא יכול שלא לשים לב לשלט ענקי עם מספר טלפון, המופיע על חזית הבניין, שפונה לתחילת רחוב ז'בוטינסקי. על מה שהיה פעם מוסך GMS, בנתה חברת הבנייה "דמרי בנייה וקבלנות" (לא להתבלבל עם חברת הנדל"ן י.ח. דמרי), בניין 'בוטיקי' בן 7 קומות על שטח כולל של 9110 מ"ר. השיווק כבר החל והבנייה צפויה להסתיים בדצמבר.

המשך קריאה »
נדל"ן מגורים פתח תקווה

הלמ"ס: עלייה של כמעט 50% במכירות דירה בפתח תקווה ברבעון האחרון לעומת הקודם

שוק נדל"ן המגורים בעיר מתאושש תשעה חודשים אחרי פרוץ המלחמה? עוד מוקדם לדעת, אבל הנתונים שפרסמה היום הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, מראים מגמה משמעותית של עלייה בקצב מכירת הדירות (חדשות ויד שניה). למרות החששות והתחזיות הפסימיות בפתח תקווה מכרו בין מרץ למאי 24, לא פחות מ-539 דירות, לעומת 362 שמכרו בין דצמבר 23 לפברואר 24.

המשך קריאה »