כנס רמי גרינברג בסגולה 2023 ספטמבר

צפו: כ-2500 תומכים הגיעו לכנס קמפיין של רמי גרינברג בסגולה. "רוצים לנצח בענק"

מפגן תמיכה ענק לראש העיר באולמי קסאנדו בבן ציון גליס, כשקהל רב הצטופף באולם וגם עמד בתורים ארוכים לאוכל, שהוגש בחינם. מדובר היה באירוע בחירות מקומיות די יוצא דופן, בטח מבחינת כמות האנשים. לאחר שהוקרן סרטון תדמית על מסך גדול, עלה גרינברג לבמה, הלהיב את הקהל וקרא להצביע לו ולרשימת התחדשות בראשו: "ננצח באחוזים גבוהים מאוד-מאוד", הבטיח.

לפני כשלושה חודשים סיקרנו את כנס הפתיחה של קמפיין רמי גרינברג לקדנציה שנייה לראשות העירייה – אז הגיעו לאולמי הרקיע השביעי כמה מאות תומכים – ועכשיו נראה שהקמפיין מגביר הילוך.

"רוצים לנצח באחוזים גבוהים כדי שנהיה עצמאיים"

לא פחות מכ-2500 תומכים הגיעו לכנס שארגן המטה של רמי גרינברג, שמונה שבועות (פלוס יום) לפני הבחירות המוניציפליות, שהתקיימו ב-31.10. החל מהשעה 19:00 החל להתמלא מתחם האירועים בתומכי גרינברג, שנהנו מקייטרינג, שהוגש בחצר לפני הכניסה לאולם. "אני 60 שנה גר בעיר הזאת – ולא ראיתי ראש עיר כזה טוב. לא רשיש ולא תבורי", אמר לנו התושב אבי כהן.

תומכות רמי גרינברג

גרינברג עלה לבמה כבר בפתיחת הערב לקול תשואות רמות ונאם נאום בחירות במשך כ-15 דקות, בהן פירט בצורה נלהבת על הדברים שביצע בעיר במהלך הקדנציה שלו בחמש השנים האחרונות. "מה שאני אוהב זה לתת", אמר. "אני לא מחפש משכורת, שהורדתי 10 אחוז ממנה, לא מחפש הטבות ולא מחפש נכסים. מה שעושה לי טוב זה לתת לתושבים".

גרינברג עלה לבמה כבר בפתיחת הערב לקול תשואות רמות ונאם נאום בחירות במשך כ-15 דקות, בהן פירט בצורה נלהבת על הדברים שביצע בעיר במהלך הקדנציה שלו בחמש השנים האחרונות. "מה שאני אוהב זה לתת", אמר. "אני לא מחפש משכורת, שהורדתי 10 אחוז ממנה, לא מחפש הטבות ולא מחפש נכסים. מה שעושה לי טוב זה לתת לתושבים".

עוד ב-בחירות 2024

ישיבת מועצת העיר הראשונה פתח תקווה מרץ 2024

צפו: אחדות פורים במועצת עיריית פתח תקווה. 29 חברים הושבעו הצהרים באולם שרת (וידאו)

חברי הקואליציה מקיר לקיר התאחדו למושב הראשון של מועצת העיר אחרי הבחירות. רמי גרינברג, שלט ביד רמה בישיבה, שעברה ללא מחלוקות וללא התנגדויות. הקטעים המרגשים: השבעות חברי המועצה החדשים ושירת התקווה בסיום, אותה הוביל ראש העיר, שאחז במיקרופון. שאלנו את צדוק בן משה, אורי אהד, ליאה צור ואלישיב עמיצור – איך הם רואים את פ"ת עוד חמש שנים ולמה הם מתחפשים בפורים.

המשך קריאה »
רמי גרינברג - ראש עיריית פתח תקווה לחמש שנים נוספות

בלי עוררין: רמי גרינברג נבחר לכהונה נוספת בפ"ת. זנזורי ובורשבסקי כנראה לא יהיו במועצה

התוצאות הסופיות, חוץ מכ-4500 קולות חיילים, מצביעות על ניצחון מוחלט של ראש העיר המכהן, שאפילו הפתיעו את תומכיו ומקורביו. מפח נפש לענת זנזורי (6.8%) וגנאדי בורשבסקי (6.4%), שלא רק נחלו מפלה בהתמודדות מולו, גם לא הצליחו לעבור את אחוז החסימה כדי להיכנס למועצה – ויישארו מחוץ לעירייה לפחות בחמש השנים הקרובות. שיעור ההצבעה היה נמוך ביותר: 48.8% בלבד.

המשך קריאה »

לפי מדגם ערוץ 14: ניצחון סוחף של רמי גרינברג בקרב על ראשות עיריית פתח תקווה

כצפוי, ראש העיר המכהן, כנראה יישב על כסאו עד לפחות 2029, כך מסתמן, לפחות, מהמדגם הטלוויזיוני, ממנו עולה שגרינברג זוכה ב-87 אחוז מהקולות, כשהרחק מאחוריו גנאדי בורשבסקי עם 7% וענת זנזורי עם 6%. אחוז ההצבעה בפתח תקווה היה 48.8, כלומר היו יותר פתח תקוואים שלא הצביעו, לעומת פתח תקוואים שמימשו את זכותם הדמוקרטית. דמוקרטי זה לא, אבל משקף את אחוז ההצבעה הארצי הדומה.

המשך קריאה »

זהו יום הבוחר: כל הרשימות, כל המועמדים ומספרים שכדאי לדעת על בחירות פ"ת 2024

אחרי חמש שנים ושתי דחיות בעקבות מלחמת 7 באוקטובר, מחר (27.2, שלישי), ילכו תושבי העיר לקלפיות בעיר לבחור את הנציגים, שיקבעו איך יראו חיי היומיום שלנו. על הכיסא של רמי גרינברג יתמודדו ענת זנזורי וגנאדי בורשבסקי, אבל הקרב האמיתי הוא על מקום במועצת העיר, בין הרשימות – ובתוכן. מזג האוויר יאיר פנים ולא צפוי גשם. יחד עם יום השבתון – כולם מקווים שאחוזי ההצבעה יהיו גבוהים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading