שוב אבל מלחמה בפתח תקווה: אוריאל כהן ז"ל, בן להורים מפתח תקווה – נפל בעזה

אוריאל, תושב צור הדסה, רס"ר במיל', בן 34 במותו, שירת כמפקד נמ"ר ביחידת הסיוע המינהלתי בחטיבת גבעתי. הוא הותיר אחריו את אשתו שירה ושתי בנות. עוד שבוע אמור היה לחגוג את יום הולדתו. הוא עבד בבנק מזרחי-טפחות מ-2015 והלווייתו נערכה היום בבית העלמין בהר הרצל. הוריו של אוריאל, עמנואל ורחל מתגוררים בעיר. גרינברג: "עיריית פ"ת תתמוך במשפחה בשעתה הקשה ותסייע בכל שיידרש"

הלוויתו של אוריאל כהן, שנפל אמש ברצועת עזה, התקיימה היום אחר הצהרים בהר הרצל והמשפחה תשב שבעה ברחוב כחל 1 בצור הדסה. "ליבנו עם משפחת כהן ועם ההורים עימנואל ורחל, תושבי העיר, ואנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה", מסר ראש העיר, רמי גרינברג. "אין מילים שיוכלו לתאר את גודל האובדן ואנו מתפללים שימצאו נחמה. עיריית פ"ת תתמוך במשפחה בשעתה הקשה ותסייע בכל שיידרש".

מותו של אוריאל, הוא הטרגדיה השלישית הפוקדת את פתח תקווה בימים האחרונים – זאת לאחר הבשורה על הירצחה של ענבר הימן, שנחטפה מהמסיבה ברעים ועל נפילתו על עזריה יחזקאל, חייל המילואים בן ה-32 – שנפל מכטב"ם בצפון. יהיה זיכרם ברוך – ומי ייתן שלא נדע עוד צער.

דיוקנאות של ענבר הימן ז"ל - באוהל השבעה בשכונת אם המושבות הישנה פתח תקווה

עוד ב-פתח תקווה במלחמה

קאלקידן מהרי פתח תקווה

סוף חג עצוב כל כך: רס"ר (במיל') קאלקידן מהרי מפתח תקווה נהרג במרכז עזה

עצב בעיר בעקבות הודעתו של דובר צה"ל על כי מהרי ז"ל בן ה-37, נהרג יחד עם עידו אביב (28, מקריית ים), נהרגו אתמול (ראשון, 28.4) מפיצוץ במבנה שבו שהה הכוח שלהם, ליד פרוזדור נצרים במרכז רצועת עזה. באירוע גם נפצע לוחם מילואים נוסף באורח קשה באירוע ופונה במסוק לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. אמו של מהרי ששוהה באתיופיה. אחייניתו: "את זעקת האם שמענו עד ירושלים".

המשך קריאה »
מרסלו עם הלב של דור זימל

צפו בסרטון המרגש: מרסלו מודה לדוד זימל ז"ל על שהציל את חייו בהשתלת לב בבילינסון

בית החולים בילינסון בפתח תקווה, המוביל בהשתלות בישראל, ממשיך לספק לנו סיפורים מרגשים עצובים-שמחים, שרק במדינה שלנו יכולים לקרות. הפעם, רגע לפני ליל הסדר, בוצעה השתלת ליבו של רב הסרן במילואים, שנפצע אנושות במתקפת הכטב"מ בצפון ונפטר מפצעיו. "התחלתי לעשות אחד ועוד אחד – והבנתי מי החייל שהציל אותי", אמר המושתל. "בטוח שאני אמשיך את הכוח של הבן שלכם".

המשך קריאה »
מקלט נייד פתח תקווה

מתמגנים: מועצת עיריית פתח תקווה אישרה תקציב של 20 מיליון ש"ח למקלטים, ממ"דים ומרחבים מוגנים

מלחמת ה-7 באוקטובר והמתקפה האיראנית במוצאי שבת האחרון, כנראה עשו את שלהם ובישיבת המועצה שהתקיימה היום אושר תקציב חריג למיגון, שבעיקר אמור לתת מענה באיזורי המגורים הישנים ובשכונות הותיקות, בהם תושבים רבים גרים ללא דיור מוגן ראוי. "התקציב יאפשר הקמת מקלטים ציבוריים חדשים שיצטרפו לעשרות הממ"דים שהוצבו לאחרונה ברחבי העיר", נמסר. עוד אושרו תקציבים לשדרוג הדר גנים, קישור פסגת הדר לכביש 4 ושדרוג פארק יד לבנים

המשך קריאה »
פתח תקווה רח' ראשון לציון

פתח תקווה מתעוררת למלחמה עם איראן: שקט בכבישים וברחובות. אירועים התבטלו

את הלילה ההסטורי, בו הופגזנו עם מאות טילים, ש-99% אחוז מהם יורטו, העבירו תושבי העיר בשקט יחסי, ללא אזעקות, אבל עם חרדה מתמדת, מהולה בעצב על תוכניות של בילוי וכיף – אותם גנזו האיראנים, בעקבות החלטת פיקוד העורף לבטל כל פעילות במוסדות החינוך, טיולים, קייטנות. אלפי הורים, תושבי העיר, נאלצו לקחת יום חופש מהעבודה להישאר עם הילדים בבתים. עיריית פ"ת קיימה הערכת מצב.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading